abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 mei 2025 @ 07:45:09 #151
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_217563861
Gio de dorpsgek :+
Wat een zeikerd die Hinke, met d'r "vragen stellen".
Wat boeit Gio die glazen van je.
"Gio is een ontwikkeling aan het doormaken nu, dat is heel mooi om te zien. Groetjes, Juf Hinke van groep 3". Helemaal klaar met dat wijf :r
Formule 1. "Is het een sport?" Kan geen 10 seconden d'r kop houden.
Die skincare. Pfffffffff. Gast stop ermee.

Svejo *O*
Lijkt niks te worden.

Dennis, typisch mannetje, naar mannetje ook, toch heeft ie ook wel een punt.
Stefan, gewoon niks meer zeggen. Iemand 2 weken negeren. Zeg dan iig iets. Lastig ventje ook. Hardop gelachen om z'n gejank. Mokkende kleuter.

Geinig concept die avond van Mariska en Peter, als je van ABBA houdt.

[ Bericht 1% gewijzigd door matthijst op 07-05-2025 07:50:40 ]
Haters everywhere but I don't really care.
pi_217565054
Deze psycholoog post over fragmenten uit MAFS incl. gedragsanalyses: https://www.instagram.com/Hartgeraakt_psycholoog/
  woensdag 7 mei 2025 @ 11:53:38 #153
174940 W00fer
Maar echt
pi_217565458
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 11:29 schreef Stepperoller het volgende:
Deze psycholoog post over fragmenten uit MAFS incl. gedragsanalyses: https://www.instagram.com/Hartgeraakt_psycholoog/
Kijk daar hebben we wat aan.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_217565532
Ik zie bij Hinke en Gio alleen maar een begeleider-cliënt relatie.
“Heb je je vragen al klaar?”
“Ja, hij ontwikkelt zich goed, dat is mooi om te zien”
  Miss 200.000.000! woensdag 7 mei 2025 @ 12:37:21 #155
367000 roos94
pi_217565792
Hinke leerde strijken op school? Hinke is stiekem 71?
pi_217565808
Is standaard op scholen in Barneveld blijkbaar.

Ik had op de middelbare in de onderbouw ook het vak 'Verzorging'. Daar leerden we ook weinig noemenswaardigs. Dus kan me best voorstellen dat je elders leert strijken.
pi_217565890
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 12:40 schreef Stepperoller het volgende:
Is standaard op scholen in Barneveld blijkbaar.

Ik had op de middelbare in de onderbouw ook het vak 'Verzorging'. Daar leerden we ook weinig noemenswaardigs. Dus kan me best voorstellen dat je elders leert strijken.
Verzorging was toch dat je moest leren hoe een wasmachine werkt. En nog wat geneuzel over gezonde voeding en verslavingen enzo. Er is niet veel van blijven hangen in ieder geval :P
  Miss 200.000.000! woensdag 7 mei 2025 @ 13:01:09 #158
367000 roos94
pi_217565941
Peter blijkt straks een kannibaal die Maris heeft opgegeten.
pi_217565989
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 11:53 schreef W00fer het volgende:

[..]
Kijk daar hebben we wat aan.
Mwah, ik vind het nogal open deuren en psychologiseren van dingen. Niet overal zit pijn achter, soms is a duck ook gewoon daadwerkelijk a duck
pi_217565995
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 12:52 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Verzorging was toch dat je moest leren hoe een wasmachine werkt. En nog wat geneuzel over gezonde voeding en verslavingen enzo. Er is niet veel van blijven hangen in ieder geval :P
Ik herinner me alleen het omdoen van een condoom bij een penisvorming houtje op ene plankje. :') En idd misschien wel voeding en verslaving, maar de wasmachine niet.
pi_217566017
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 13:08 schreef totebel het volgende:

[..]
Mwah, ik vind het nogal open deuren en psychologiseren van dingen. Niet overal zit pijn achter, soms is a duck ook gewoon daadwerkelijk a duck
Ik heb het nog niet doorgenomen, maar ik las elders dat zij bij Dennis al vrij vroeg rode vlaggen had gespot voordat het publiek daarover begon en daar ben ik wel nieuwsgierig naar.

En ieder mag zelf zijn oordeel vellen over of het interessant is of niet. Dat moet ik ook nog doen.
pi_217566152
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 13:11 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Ik heb het nog niet doorgenomen, maar ik las elders dat zij bij Dennis al vrij vroeg rode vlaggen had gespot voordat het publiek daarover begon en daar ben ik wel nieuwsgierig naar.

En ieder mag zelf zijn oordeel vellen over of het interessant is of niet. Dat moet ik ook nog doen.
Daarom staat er ook "ik vind" en niet "het is".

Overigens, vanaf de eerste seconde vond ik Dennis al 3 x niks en een onvolwassen kleuter :)
pi_217566161
Ik wilde alleen maar even aangeven dat ik het hier postte voor degenen die ook nieuwsgierig zijn en niet als aanbeveling, want ik heb zelf nog niet gekeken.
pi_217566370
Hinke heeft zelf ook een t*ringzooi in huis hahaha en dan zeiken dat ze bij Gio zoveel ziet in haar ooghoek 😂
pi_217566391
Dennis 🤮🤢
  Miss 200.000.000! woensdag 7 mei 2025 @ 15:03:50 #166
367000 roos94
pi_217566928
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 13:50 schreef Meisjemetdeprei het volgende:
Hinke heeft zelf ook een t*ringzooi in huis hahaha en dan zeiken dat ze bij Gio zoveel ziet in haar ooghoek 😂
Get Hinke'd _O_
pi_217567556
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 13:53 schreef Meisjemetdeprei het volgende:
Dennis 🤮🤢
Inderdaad, met open muil zitten kijken naar zijn kant van het verhaal. Als het een wedstrijdje verplassen zou worden tussen narcisten Dennis en Olof weet ik niet meer wie er zou winnen. En dan op een ongelofelijke wijze alles in de schoenen van Stefan schuiven :r
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_217567887
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 16:30 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Inderdaad, met open muil zitten kijken naar zijn kant van het verhaal. Als het een wedstrijdje verplassen zou worden tussen narcisten Dennis en Olof weet ik niet meer wie er zou winnen. En dan op een ongelofelijke wijze alles in de schoenen van Stefan schuiven :r
Precies. En wat je zegt, het is echt narcisme. Dat sneaky lachje, zijn manier van praten, de blik in zn ogen.
Zogenaamd emotioneel doen maar geen traan laten, oh oh oh wat ben je gekwetst en heb je verdriet … 🤮
pi_217567909
En toch mag ik die Dennis wel. Het is wel een meneertje, dat wel. Met zijn glaasje wit, in het zonnetje, gesjeesd zonnenbrilletje, op een terrasje, lekker de happy view eikel uithangen. Zou zo met zijn 'vrindjes' naar Bloemendaal strand kunnen rijden in zijn cabrio. Dat is Dennis. Ik moet daar altijd wel om lachen om dat soort types. Die zijn zo oppervlakkig en cliché.
Hinke en Gio, alle rode vlaggen gaan hoog in top, ook bij deze aflevering weer van vandaag op Videoland. Het blijft maar de belerende 'Karen' uit hangen, zelfs bij een simpel ding als koffie zetten. Ik denk dat die in de aflevering van morgen echt de stekker er uit trekken, of dat hebben gedaan na alle draaidagen. Dat kan gewoon niet anders, dit is echt niet gezond en helemaal niet voor Gio. Die laat zich overrijden door een stoomwals in de vorm van Hinke, dat is niet te zuinig. Bazig type, en die vriendinnen van haar zijn eigenlijk al net zo erg. Van die overjarige studentes met te veel noten op hun zang.
Tja, en dan het 'perfect couple' Peter en Mariska, ik krijg er een beetje jeuk van maar dit zijn natuurlijk de lieverdjes van de 'experts' want die denken echt dat het hun succesverhaal is geworden. Maar ik denk dat als je deze 2 in een villa van LLDL had gezet hadden die het ook binnen 24 uur al heel gezellig gehad en was dit ook zeker gewoon een match geweest en zouden nu ook nog steeds bij elkaar zijn. Dat komt echt niet door die zelfbenoemde 'experts' van lik me vestje....
Joey en Svea zijn niet meer bij elkaar, of het is montage maar ik zag dat in de lichaamshouding op de bank. En de geruchten zijn er ook dat die het toch niet gered hebben...
Allemaal cabaretteketet!
pi_217567988
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 16:30 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Dennis weet de prijs voor grootste lul van het seizoen 50 meter voor de finish nog weg te halen bij Olof. Dat is ook wel bijzonder.
  woensdag 7 mei 2025 @ 18:15:53 #171
174940 W00fer
Maar echt
pi_217568327
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 13:09 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Ik herinner me alleen het omdoen van een condoom bij een penisvorming houtje op ene plankje. :') En idd misschien wel voeding en verslaving, maar de wasmachine niet.
Ik moest spekjes bakken dat weet ik nog wel :D Alles spetterde onder.
pi_217568333
Pfoeh die Dennis, van verbazing in verbazing. Hij heeft het over dat hij geen begrip krijgt van Stefan, maar hij heeft zelf totaal geen empathie en begrip voor Stefan. Hoe hard de feiten ook op tafel worden gegooid. Gun Stefan echt de liefde, hij was diegene die echt als een mens verliefd werd.

Ook dat Dennis zei “geef me volgend jaar gewoon weer op”, tis geen lopende band werk 😂
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  woensdag 7 mei 2025 @ 18:18:20 #173
174940 W00fer
Maar echt
pi_217568354
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 17:20 schreef freaky40 het volgende:
En toch mag ik die Dennis wel. Het is wel een meneertje, dat wel. Met zijn glaasje wit, in het zonnetje, gesjeesd zonnenbrilletje, op een terrasje, lekker de happy view eikel uithangen. Zou zo met zijn 'vrindjes' naar Bloemendaal strand kunnen rijden in zijn cabrio. Dat is Dennis. Ik moet daar altijd wel om lachen om dat soort types. Die zijn zo oppervlakkig en cliché.
Hinke en Gio, alle rode vlaggen gaan hoog in top, ook bij deze aflevering weer van vandaag op Videoland. Het blijft maar de belerende 'Karen' uit hangen, zelfs bij een simpel ding als koffie zetten. Ik denk dat die in de aflevering van morgen echt de stekker er uit trekken, of dat hebben gedaan na alle draaidagen. Dat kan gewoon niet anders, dit is echt niet gezond en helemaal niet voor Gio. Die laat zich overrijden door een stoomwals in de vorm van Hinke, dat is niet te zuinig. Bazig type, en die vriendinnen van haar zijn eigenlijk al net zo erg. Van die overjarige studentes met te veel noten op hun zang.
Tja, en dan het 'perfect couple' Peter en Mariska, ik krijg er een beetje jeuk van maar dit zijn natuurlijk de lieverdjes van de 'experts' want die denken echt dat het hun succesverhaal is geworden. Maar ik denk dat als je deze 2 in een villa van LLDL had gezet hadden die het ook binnen 24 uur al heel gezellig gehad en was dit ook zeker gewoon een match geweest en zouden nu ook nog steeds bij elkaar zijn. Dat komt echt niet door die zelfbenoemde 'experts' van lik me vestje....
Joey en Svea zijn niet meer bij elkaar, of het is montage maar ik zag dat in de lichaamshouding op de bank. En de geruchten zijn er ook dat die het toch niet gered hebben...
Kunnen we niet gewoon allemaal zoals Dennis kraagje omhoog, blauwe bril, leren jassie.
Beetje terug naar de tijd van Jacobse van Es.
pi_217568636
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 18:18 schreef W00fer het volgende:

[..]
Kunnen we niet gewoon allemaal zoals Dennis kraagje omhoog, blauwe bril, leren jassie.
Beetje terug naar de tijd van Jacobse van Es.
Gewoon Ons Soort Mensen.

Over 20 jaar zien we hem bij Bed & Breakfast zeiken over te weinig handdoekhaakjes.
pi_217569423
Ik heb het wel te doen met Stefan.
Ik eerste instantie dacht ik dat Dennis toch hand in eigen boezem stak in de brief, maar puntje bij paaltje deed hij dat toch niet. Wat een gemiste kans.
Ook een gemiste kan van de experts. Er werd voorzichtig wel geprobeerd Dennis het van een andere kant te laten zien. Wat jammer dat hij dit niet ziet en oppakt.

"Sorry, ik ben een klootzak geweest. Ik raakte in paniek bij het koppels weekend en werd knettergek van dat verplichte leuke gedoe en het gedoe bij anderen. Ik heb behoefte aan veel aandacht en bevestiging. Ik had moeten uitspreken waar ik mee liep".

Ik kan me heel goed voorstellen dat Stefan zo gekwetst is en dat hij geen behoefte had aan contact. Als iemand had,: je hoeft me nooit meer te bellen, dan zou ik ook denken. Zoek het maar uit! Ik heb geen kind dat je kan afblaffen en zo aan de kant kan schuiven als het jou niet zint.

Wel heel erg jammer dat het zo gelopen is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')