Kijk daar hebben we wat aan.quote:Op woensdag 7 mei 2025 11:29 schreef Stepperoller het volgende:
Deze psycholoog post over fragmenten uit MAFS incl. gedragsanalyses: https://www.instagram.com/Hartgeraakt_psycholoog/
Verzorging was toch dat je moest leren hoe een wasmachine werkt. En nog wat geneuzel over gezonde voeding en verslavingen enzo. Er is niet veel van blijven hangen in ieder gevalquote:Op woensdag 7 mei 2025 12:40 schreef Stepperoller het volgende:
Is standaard op scholen in Barneveld blijkbaar.
Ik had op de middelbare in de onderbouw ook het vak 'Verzorging'. Daar leerden we ook weinig noemenswaardigs. Dus kan me best voorstellen dat je elders leert strijken.
Mwah, ik vind het nogal open deuren en psychologiseren van dingen. Niet overal zit pijn achter, soms is a duck ook gewoon daadwerkelijk a duckquote:
Ik herinner me alleen het omdoen van een condoom bij een penisvorming houtje op ene plankje.quote:Op woensdag 7 mei 2025 12:52 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Verzorging was toch dat je moest leren hoe een wasmachine werkt. En nog wat geneuzel over gezonde voeding en verslavingen enzo. Er is niet veel van blijven hangen in ieder geval
Ik heb het nog niet doorgenomen, maar ik las elders dat zij bij Dennis al vrij vroeg rode vlaggen had gespot voordat het publiek daarover begon en daar ben ik wel nieuwsgierig naar.quote:Op woensdag 7 mei 2025 13:08 schreef totebel het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het nogal open deuren en psychologiseren van dingen. Niet overal zit pijn achter, soms is a duck ook gewoon daadwerkelijk a duck
Daarom staat er ook "ik vind" en niet "het is".quote:Op woensdag 7 mei 2025 13:11 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet doorgenomen, maar ik las elders dat zij bij Dennis al vrij vroeg rode vlaggen had gespot voordat het publiek daarover begon en daar ben ik wel nieuwsgierig naar.
En ieder mag zelf zijn oordeel vellen over of het interessant is of niet. Dat moet ik ook nog doen.
Get Hinke'dquote:Op woensdag 7 mei 2025 13:50 schreef Meisjemetdeprei het volgende:
Hinke heeft zelf ook een t*ringzooi in huis hahaha en dan zeiken dat ze bij Gio zoveel ziet in haar ooghoek 😂
Inderdaad, met open muil zitten kijken naar zijn kant van het verhaal. Als het een wedstrijdje verplassen zou worden tussen narcisten Dennis en Olof weet ik niet meer wie er zou winnen. En dan op een ongelofelijke wijze alles in de schoenen van Stefan schuivenquote:
Precies. En wat je zegt, het is echt narcisme. Dat sneaky lachje, zijn manier van praten, de blik in zn ogen.quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Inderdaad, met open muil zitten kijken naar zijn kant van het verhaal. Als het een wedstrijdje verplassen zou worden tussen narcisten Dennis en Olof weet ik niet meer wie er zou winnen. En dan op een ongelofelijke wijze alles in de schoenen van Stefan schuiven
Dennis weet de prijs voor grootste lul van het seizoen 50 meter voor de finish nog weg te halen bij Olof. Dat is ook wel bijzonder.quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Inderdaad, met open muil zitten kijken naar zijn kant van het verhaal. Als het een wedstrijdje verplassen zou worden tussen narcisten Dennis en Olof weet ik niet meer wie er zou winnen. En dan op een ongelofelijke wijze alles in de schoenen van Stefan schuiven
Ik moest spekjes bakken dat weet ik nog welquote:Op woensdag 7 mei 2025 13:09 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ik herinner me alleen het omdoen van een condoom bij een penisvorming houtje op ene plankje.En idd misschien wel voeding en verslaving, maar de wasmachine niet.
Kunnen we niet gewoon allemaal zoals Dennis kraagje omhoog, blauwe bril, leren jassie.quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:20 schreef freaky40 het volgende:
En toch mag ik die Dennis wel. Het is wel een meneertje, dat wel. Met zijn glaasje wit, in het zonnetje, gesjeesd zonnenbrilletje, op een terrasje, lekker de happy view eikel uithangen. Zou zo met zijn 'vrindjes' naar Bloemendaal strand kunnen rijden in zijn cabrio. Dat is Dennis. Ik moet daar altijd wel om lachen om dat soort types. Die zijn zo oppervlakkig en cliché.
Hinke en Gio, alle rode vlaggen gaan hoog in top, ook bij deze aflevering weer van vandaag op Videoland. Het blijft maar de belerende 'Karen' uit hangen, zelfs bij een simpel ding als koffie zetten. Ik denk dat die in de aflevering van morgen echt de stekker er uit trekken, of dat hebben gedaan na alle draaidagen. Dat kan gewoon niet anders, dit is echt niet gezond en helemaal niet voor Gio. Die laat zich overrijden door een stoomwals in de vorm van Hinke, dat is niet te zuinig. Bazig type, en die vriendinnen van haar zijn eigenlijk al net zo erg. Van die overjarige studentes met te veel noten op hun zang.
Tja, en dan het 'perfect couple' Peter en Mariska, ik krijg er een beetje jeuk van maar dit zijn natuurlijk de lieverdjes van de 'experts' want die denken echt dat het hun succesverhaal is geworden. Maar ik denk dat als je deze 2 in een villa van LLDL had gezet hadden die het ook binnen 24 uur al heel gezellig gehad en was dit ook zeker gewoon een match geweest en zouden nu ook nog steeds bij elkaar zijn. Dat komt echt niet door die zelfbenoemde 'experts' van lik me vestje....
Joey en Svea zijn niet meer bij elkaar, of het is montage maar ik zag dat in de lichaamshouding op de bank. En de geruchten zijn er ook dat die het toch niet gered hebben...
Gewoon Ons Soort Mensen.quote:Op woensdag 7 mei 2025 18:18 schreef W00fer het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon allemaal zoals Dennis kraagje omhoog, blauwe bril, leren jassie.
Beetje terug naar de tijd van Jacobse van Es.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |