Dan krijg je weer van die potsierlijke taferelen zoals bij Henkie en Wenkiequote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:35 schreef W00fer het volgende:
[..]
Liever koekjes worden niet gebakken. Dus jij denkt dat als de vrouwen gekoppeld waren aan Henkie sixpack dat ze dan ineens wel moeite zouden doen?
Nou ja dat dat wekenlange voorstellen, jurken passen, vrijgezellenfeesten en andere onzin er voor 95% uit is, is wel positief. In de eerste seizoenen ging er pas na 5 weken iemand trouwen joh.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:41 schreef W00fer het volgende:
Waarom zijn er eigenlijk geen final vows meer dit seizoen?
En ze zullen van andere seizoenen vast nog wel meer eruit gesloopt hebben.
Nee? Maar fijn dat je deze keer je aanname nog in vraagvorm brengt. Jij had het over partijdigheid en daar reageer ik op.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:35 schreef W00fer het volgende:
[..]
Liever koekjes worden niet gebakken. Dus jij denkt dat als de vrouwen gekoppeld waren aan Henkie sixpack dat ze dan ineens wel moeite zouden doen?
Ik skip nog steeds vrijwel alles tot de huwelijksreis op misschien een paar stukjes van de bruiloft na.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:13 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Nou ja dat dat wekenlange voorstellen, jurken passen, vrijgezellenfeesten en andere onzin er voor 95% uit is, is wel positief. In de eerste seizoenen ging er pas na 5 weken iemand trouwen joh.
Ergens is de reis ook belangrijker dan de bestemming, het deerde mij destijds veel minder dan veel anderen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:13 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Nou ja dat dat wekenlange voorstellen, jurken passen, vrijgezellenfeesten en andere onzin er voor 95% uit is, is wel positief. In de eerste seizoenen ging er pas na 5 weken iemand trouwen joh.
Moest daar ook om lachen, die vriendin zal wel een studiegenoot (communicatie toch?) zijn geweest. Beroepsdeformatie, kennelijk kunnen ze alleen maar op die manier communiceren. Hoe Hinke die moeder van Gio ook ondervroeg, crisis. Ook komt Hinke uit Barneveld, zal wel erg grisselijk opgevoed zijn als ze al zenuwachtig wordt van een hand op haar been.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:44 schreef Meisjemetdeprei het volgende:
Die vriendin van hinke aan de telefoon klinkt ook als een psycholoog. Heb ik het beroep van hinke/haar vrienden groep gemist? Pfff
Overigens vind ik hinke en gio wél leuk samen. Ja de ene is wat dominanter maar soms werkt dat wel goed.
Noemen ze gaslighting, en dan ook nog zelf de slachtofferrol aannemen. Wat een nare eigenschap, 0 emotie ook bij hem.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 01:46 schreef Moeraskat het volgende:
Dennis is een manipulatief mannetje. Zelf deuren dicht doen, drama beginnen en dan ineen slachtoffer spelen of nonchalant de schuld in de schoenen van een ander schuiven. Smerig is het.
Precies, laat die maar weer lekker op Grindl huishouden.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:04 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Noemen ze gaslighting, en dan ook nog zelf de slachtofferrol aannemen. Wat een nare eigenschap, 0 emotie ook bij hem.
Marcella dekt zichzelf in met haar misselijke brief. Als jij het anders had gedaan had het helemaal niet zo hoeven gaan. Ga toch weg muts.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 02:35 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dat Marcella zegt dat ze het betreurd dat ze niet wist dat hij zoveel gevoelens had en als ze dat had geweten dan was het misschien wel anders geweest.
Daar kan ik echt slecht tegen. Dan zeg je als je maar van me gehouden had had ik misschien wel de deur op een kier gelaten. Valse hoop.
Ze is weer niet eerlijk dat ze hem niet aantrekkelijk vond. Weer niet. Carlo vroeg er ook niet naar. De experts ook niet.
En als Marcella niet zag dat hij zijn best deed dan heb je echt een plaat voor je gezicht kennelijk.
Zij rekent hem af op dat hij stil viel. Maar wat deed je zelf dan
Nee ik trek dat eisenpakket gewoon heel slecht.
Vrouwen knappen altijd op de meest gekke dingen af. Alles goed maar als je rode sokken hebt of de verkeerde smaak kauwgom ben je af.quote:Op woensdag 7 mei 2025 01:54 schreef Firuze60 het volgende:
Hinke:" wat doe jij aan skincare?"![]()
![]()
![]()
Ik ben ooit afgeknapt op een nogal ijdeltuit die meer smeerseltjes op het plankje onder de spiegel had dan ik, hij stonk ook nep.
Wat beweer je nu? Dat mannen minder snel af knappen?quote:Op woensdag 7 mei 2025 01:55 schreef W00fer het volgende:
[..]
Vrouwen knappen altijd op de meest gekke dingen af. Alles goed maar als je rode sokken hebt of de verkeerde smaak kauwgom ben je af.
Niet gewoon een gelegenheidsargument?
Je weet hoe het gezegde gaat als de man thuis komt en het prakkie staat klaar heb je al 50% gewonnen. Mannen zijn in mijn beleving niet zo kieskeurig.quote:Op woensdag 7 mei 2025 01:56 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Wat beweer je nu? Dat mannen minder snel af knappen?
Ja mij lijkt het een verschrikking, maar tussen hen lijkt die rolverdeling op een of andere manier nog goed te werken ook.quote:Op woensdag 7 mei 2025 07:22 schreef Stepperoller het volgende:
Gio is ook wel echt een ontzettende basic bro zeg.
En Gio zijn eigen skincare is niet goed genoeg voor Hinke, dat moet hij ook weer van haar leren. Erg knap dat ze zelf die dynamiek van leermeester en leerling niet spuugzat worden.
Ik betwijfel het. Dat het een soort van vriendschappelijk voor ze werkt geloof ik wel, maar ik kan me niet voorstellen dat ze na het programma nog getrouwd zijn.quote:Op woensdag 7 mei 2025 07:30 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ja mij lijkt het een verschrikking, maar tussen hen lijkt die rolverdeling op een of andere manier nog goed te werken ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |