abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217560509
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 18:35 schreef W00fer het volgende:

[..]
Liever koekjes worden niet gebakken. Dus jij denkt dat als de vrouwen gekoppeld waren aan Henkie sixpack dat ze dan ineens wel moeite zouden doen?
Dan krijg je weer van die potsierlijke taferelen zoals bij Henkie en Wenkie :')
pi_217560541
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 19:41 schreef W00fer het volgende:
Waarom zijn er eigenlijk geen final vows meer dit seizoen?
En ze zullen van andere seizoenen vast nog wel meer eruit gesloopt hebben.
Nou ja dat dat wekenlange voorstellen, jurken passen, vrijgezellenfeesten en andere onzin er voor 95% uit is, is wel positief. In de eerste seizoenen ging er pas na 5 weken iemand trouwen joh.
pi_217560565
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 18:35 schreef W00fer het volgende:

[..]
Liever koekjes worden niet gebakken. Dus jij denkt dat als de vrouwen gekoppeld waren aan Henkie sixpack dat ze dan ineens wel moeite zouden doen?
Nee? Maar fijn dat je deze keer je aanname nog in vraagvorm brengt. Jij had het over partijdigheid en daar reageer ik op.

Ik zeg alleen dat vrouwen in dit programma structureel gekoppeld worden aan iemand die minder conventioneel aantrekkelijk is dan zijzelf en dat vergroot nu eenmaal de kans dat zij geen aantrekkingskracht ervaren. En dat is al seizoenen lang zo en ik vind dat net zo goed een vorm van partijdigheid.
pi_217560577
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 20:13 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Nou ja dat dat wekenlange voorstellen, jurken passen, vrijgezellenfeesten en andere onzin er voor 95% uit is, is wel positief. In de eerste seizoenen ging er pas na 5 weken iemand trouwen joh.
Ik skip nog steeds vrijwel alles tot de huwelijksreis op misschien een paar stukjes van de bruiloft na. :T
  dinsdag 6 mei 2025 @ 21:13:01 #130
174940 W00fer
Maar echt
pi_217561068
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 20:13 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ergens is de reis ook belangrijker dan de bestemming, het deerde mij destijds veel minder dan veel anderen.
Er waren er hier op Fok die echt moord en brand schreeuwden dat het allemaal te lang duurde. Dat was ook echt overdreven. Nu kappen ze een seizoen na een huwelijksreis en 2 nachtjes slapen in een Twents hok met wat jacuzzi fights af.
Friettent dikke Willie, met Willie
  dinsdag 6 mei 2025 @ 21:29:02 #131
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_217561273
Ik skip al die bruiloftshit altijd :)
Haters everywhere but I don't really care.
pi_217561666
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 19:44 schreef Meisjemetdeprei het volgende:
Die vriendin van hinke aan de telefoon klinkt ook als een psycholoog. Heb ik het beroep van hinke/haar vrienden groep gemist? Pfff

Overigens vind ik hinke en gio wél leuk samen. Ja de ene is wat dominanter maar soms werkt dat wel goed.
Moest daar ook om lachen, die vriendin zal wel een studiegenoot (communicatie toch?) zijn geweest. Beroepsdeformatie, kennelijk kunnen ze alleen maar op die manier communiceren. Hoe Hinke die moeder van Gio ook ondervroeg, crisis. Ook komt Hinke uit Barneveld, zal wel erg grisselijk opgevoed zijn als ze al zenuwachtig wordt van een hand op haar been.
  dinsdag 6 mei 2025 @ 22:04:55 #133
73546 RaymanNL
Muwhahaa
pi_217561699
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 01:46 schreef Moeraskat het volgende:
Dennis is een manipulatief mannetje. Zelf deuren dicht doen, drama beginnen en dan ineen slachtoffer spelen of nonchalant de schuld in de schoenen van een ander schuiven. Smerig is het.
Noemen ze gaslighting, en dan ook nog zelf de slachtofferrol aannemen. Wat een nare eigenschap, 0 emotie ook bij hem.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_217561728
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 22:04 schreef RaymanNL het volgende:

[..]
Noemen ze gaslighting, en dan ook nog zelf de slachtofferrol aannemen. Wat een nare eigenschap, 0 emotie ook bij hem.
Precies, laat die maar weer lekker op Grindl huishouden.
pi_217563155
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 02:35 schreef W00fer het volgende:

[..]
Dat Marcella zegt dat ze het betreurd dat ze niet wist dat hij zoveel gevoelens had en als ze dat had geweten dan was het misschien wel anders geweest.

Daar kan ik echt slecht tegen. Dan zeg je als je maar van me gehouden had had ik misschien wel de deur op een kier gelaten. Valse hoop.

Ze is weer niet eerlijk dat ze hem niet aantrekkelijk vond. Weer niet. Carlo vroeg er ook niet naar. De experts ook niet.

En als Marcella niet zag dat hij zijn best deed dan heb je echt een plaat voor je gezicht kennelijk.

Zij rekent hem af op dat hij stil viel. Maar wat deed je zelf dan :')

Nee ik trek dat eisenpakket gewoon heel slecht.
Marcella dekt zichzelf in met haar misselijke brief. Als jij het anders had gedaan had het helemaal niet zo hoeven gaan. Ga toch weg muts.

Ik ben wel verrast door Gio en Hinke, dat zag er best leuk uit. Ook met de ouders, dat had ik niet verwacht.

Dennis heb ik altijd al een smiecht gevonden, ik geloofde hem niet en ik blijf bij het gevoel dat hij meer van de camera houdt dan van Stefan.

En jesus dat gezeik van ik heb een muurtje en ik ben gekwetst in het verleden gezeik van sommige, ja dat hoort bij het leven het opgroeien en leren. Iedereen heeft wel eens een gebroken hart of de verkeerde ontmoet. Je kan toch ook niet alle mannen/vrouwen over één kam scheren. Brrrrrrrrr
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 7 mei 2025 @ 01:26:32 #136
174940 W00fer
Maar echt
pi_217563238
Aflevering 17.

Dennis die van leer trekt dat Stefan hem cancelde terwijl het op beeld staat "ik stop het huwelijk".

Hij bedoelde er wat anders mee en had Stefan nodig.

Stefan is boos, of dat terecht is is weer een andere discussie maar kennelijk kunnen ze elkaar niet lezen.

Al met al snap ik die valse glimlach niet van Dennis.

Het boeit hem volgens mij niet of Stefan gekwetst is als hij maar vingertje kan wijzen dat hij niet genoeg gehoord is.

Als Dennis dan zo'n stoere vent is rijdt hij er toch heen of stuurt ie een bos rozen whatever.

Dat hij zich zo om laat toveren door de "dynamiek in het huis" en daarbij "zichzelf kwijtraakte"...

Dat mag iemand mij effe uitleggen. Misschien ben ik er te dom voor.
pi_217563242
Aflevering 17 . Dennis de Mennis, stennis, zit ontiegelijk in mijn allergie. Die man komt zo ontzettend nep over en ook wat ie allemaal voor onzin uit kraamt. Allemaal projectie van die ijdeluit en hij gaslight Stefan voortdurend. Dan komt dat infantiele stel experts met het gelul dat het alleen zelfbescherming is.

Wat valt die Dennis door de mand, zeg, zit met verbijstering te kijken wat er allemaal uit zijn bek komt.
  woensdag 7 mei 2025 @ 01:32:35 #138
174940 W00fer
Maar echt
pi_217563246
Bizar tafereel. Lennart geeft Dennis feedback en je ziet zijn ogen groter worden. Lichaamstaal groot. Hij moest 2 weken wachten.

Wat de fuck gebeurt hier allemaal. Dennis zegt op camera je hoeft me niet meer te bellen en nu zegt hij ik hoor niks.

Wat is dit allemaal voor twist. Hij gooit de glazen kapot en dan mag een ander ze maar gaan rapen?

Ik ga naar mijn eigen ruimte?

Je mag me altijd bellen?

Deze man is gewoon flipperkast aan aan/uit. Drie uur bellen en dan zo ermee omgaan.

Ik zal het wel allemaal niet begrijpen.

In de terugblik dat hij nog steeds boos is op Stefan omdat hij na een appje niet afsprak terwijl Stefan zegt hij wilde niet afspreken alleen bellen. Als je daar al gezeik om hebt :')

De experts hebben hierin zo erg gefaald. Had die 2 bij elkaar gezet. Had nazorg geboden ipv het aan hen over te laten, dat is veel te vrijblijvend.

Ik irriteer me echt aan dit kleinzielige verhaal waarbij de glazen zo makkelijk kapot zijn gegooid. Natuurlijk weet ik niet hoe het allemaal achter de schermen is gegaan maar Dennis blijft een verhaal ophangen dat hij meerdere kansen gaf en Stefan niet wilde en hij daarom stopte, om daarna weer te zeggen neem je tijd ik leg het bij jou. Wat wil deze man nu eigenlijk? Iemand de tijd geven of juist niet?

[ Bericht 53% gewijzigd door W00fer op 07-05-2025 03:05:00 ]
pi_217563251
Jesus, die Dennis blijft aan het jij-bakken. "Weet dat je altijd welkom bent als je wil praten."
  woensdag 7 mei 2025 @ 01:41:03 #140
174940 W00fer
Maar echt
pi_217563256
Iemand zei hier dat Svea meer into Joey is dan andersom. Kennelijk gaat we dus nog een twist komen?

De final vows komen toch nog met Peter en Mariska.

[ Bericht 23% gewijzigd door W00fer op 07-05-2025 01:54:40 ]
pi_217563261
Hinke:" wat doe jij aan skincare?" _O- _O- _O-

Ik ben ooit afgeknapt op een nogal ijdeltuit die meer smeerseltjes op het plankje onder de spiegel had dan ik, hij stonk ook nep. :D
  woensdag 7 mei 2025 @ 01:55:31 #142
174940 W00fer
Maar echt
pi_217563262
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 01:54 schreef Firuze60 het volgende:
Hinke:" wat doe jij aan skincare?" _O- _O- _O-

Ik ben ooit afgeknapt op een nogal ijdeltuit die meer smeerseltjes op het plankje onder de spiegel had dan ik, hij stonk ook nep. :D
Vrouwen knappen altijd op de meest gekke dingen af. Alles goed maar als je rode sokken hebt of de verkeerde smaak kauwgom ben je af.

Niet gewoon een gelegenheidsargument?
pi_217563264
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 01:55 schreef W00fer het volgende:

[..]
Vrouwen knappen altijd op de meest gekke dingen af. Alles goed maar als je rode sokken hebt of de verkeerde smaak kauwgom ben je af.

Niet gewoon een gelegenheidsargument?
Wat beweer je nu? Dat mannen minder snel af knappen?
  woensdag 7 mei 2025 @ 02:05:14 #144
174940 W00fer
Maar echt
pi_217563273
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 01:56 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Wat beweer je nu? Dat mannen minder snel af knappen?
Je weet hoe het gezegde gaat als de man thuis komt en het prakkie staat klaar heb je al 50% gewonnen. Mannen zijn in mijn beleving niet zo kieskeurig.

In deze aflevering 17 geen Olof en Femke, geen Bram en Eva.
pi_217563279
Nee Marcella, je vond Bjorn direct al een lichamelijk onaantrekkelijk persoon en al helemaal toen ie naast onaantrekkelijk ook gewoon een saaie humorloze lul bleek, initiatiefloos tot en met. Zelf versierde ze 'foute' mannen die na een paar maanden ook tot de ontdekking kwamen dat ze naast een leuk koppie en mooi lijf gewoon een saaie muts is.
  woensdag 7 mei 2025 @ 02:16:28 #146
174940 W00fer
Maar echt
pi_217563306
Aflevering 18 - preview

Moeilijk kijkende Svea en Joey dus dat gaat 'm niet worden.

Olof niet te zien.

Bram die zich eindelijk uitspreekt.

Hinke en Gio final vows dus wel getrouwd gebleven maar of ze nog bij elkaar zijn?

Femke die weer verdrietig is.

Het is wel aan de ene kant een mooi verhaal, aan de andere kant een rollercoaster en ergens is dit seizoen ook weer zo afgekapt voor mijn gevoel.

Bjorn staat erboven en werkt aan zichzelf en dat is positief.
pi_217563743
Gio is ook wel echt een ontzettende basic bro zeg.

En Gio zijn eigen skincare is niet goed genoeg voor Hinke, dat moet hij ook weer van haar leren. Erg knap dat ze zelf die dynamiek van leermeester en leerling niet spuugzat worden. :')
pi_217563784
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 07:22 schreef Stepperoller het volgende:
Gio is ook wel echt een ontzettende basic bro zeg.

En Gio zijn eigen skincare is niet goed genoeg voor Hinke, dat moet hij ook weer van haar leren. Erg knap dat ze zelf die dynamiek van leermeester en leerling niet spuugzat worden. :')
Ja mij lijkt het een verschrikking, maar tussen hen lijkt die rolverdeling op een of andere manier nog goed te werken ook.
pi_217563818
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 07:30 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ja mij lijkt het een verschrikking, maar tussen hen lijkt die rolverdeling op een of andere manier nog goed te werken ook.
Ik betwijfel het. Dat het een soort van vriendschappelijk voor ze werkt geloof ik wel, maar ik kan me niet voorstellen dat ze na het programma nog getrouwd zijn.

Ondertussen is volgens mij al bij meerdere deelnemers uit eerdere seizoenen gebleken dat ze tijdens het experiment alles mooier en positiever voordoen, omdat de experts ook zo blijven pushen op het een kans geven. En dan blijven ze getrouwd t/m het einde van het experiment en gaan ze daarna alsnog scheiden.
pi_217563821
Peter en Mariska geloof ik wel in. Carlo komt daar na 4 maanden nog een keer langs in de meest recente aflevering, maar ik denk niet dat het daarna snel uitdooft of zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')