abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 mei 2025 @ 03:21:38 #101
174940 W00fer
Maar echt
pi_217553588
Svea en Joey volgen elkaar niet (meer) op Instagram. Joey en Stefan brengen samen de dag door...
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_217554254
Ik heb vanochtend een beginnetje gemaakt, maar ik snap het samenwoonproces van Hinke en Gio eigenlijk niet? zij was toch al een keer bij hem geweest? Maar blijkbaar was dat alleen een rondleiding?

Nu had ik wel de indruk wel dat al die koppelsactiviteiten voor hen relatief vroeg komen na de huwelijksreis in vergelijking met de andere stellen, dus in die zin positief dat ze er gelijk vaart achter hebben gezet en zo'n rondleiding bij een van de twee thuis alvast gingen doen.
pi_217554981
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 03:21 schreef W00fer het volgende:
Svea en Joey volgen elkaar niet (meer) op Instagram. Joey en Stefan brengen samen de dag door...
Plottwist...
Allemaal cabaretteketet!
pi_217555004
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 02:53 schreef W00fer het volgende:

[..]
Die vriendin leek ik ergens van een ander programma te herkennen.

Dat Hinke deed alsof de moeder van Gio haar gelijke was trok ik wel slecht. Zo bazig is zij. Hij komt uit een gezin waar gewoon doen de standaard is. Niet haantje de voorste.

Ik krijg ook het idee dat Peter er gewoon lekker in zit doordat hij lekker kan eten en verder z'n ding kan doen. Gio zal op den duur last krijgen van het op z'n tenen lopen.

Mensen die zichzelf op de voorgrond zetten of snel gaan zoals Hinke zijn zelf misschien ook nog wel aan het leren. Al geven ze dat misschien niet snel toe.

Aan de andere kant denken die ouders misschien nu komt er peper in z'n kont scheelt weer.

Er zijn genoeg mannen die het dominante nodig hebben of waarderen maar voor Hinke zal het niet genoeg zijn als zij een oerman zoekt.

Gio heeft z'n leven netjes op orde rijdt een Tesla dus wat loop je te mokken. Een man waar niks meer aan te verbeteren is zou Hinke ook saai vinden denk ik.

Misschien geniet ze er wel van dat het haar projectje is?
Die Hinke is echt zo'n meisje die hem ziet als 'zijn projectje' zo staat ze er ook helemaal in. Ze is totaal niet losjes. En hij is ongemakkelijk maar zij op een andere manier en erg dominant. Die wordt nu al platgewalst door haar laat staan later in een eventuele relatie. Ik zou zeggen Gio, run run!
Allemaal cabaretteketet!
pi_217555042
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 08:26 schreef Stepperoller het volgende:
Ik heb vanochtend een beginnetje gemaakt, maar ik snap het samenwoonproces van Hinke en Gio eigenlijk niet? zij was toch al een keer bij hem geweest? Maar blijkbaar was dat alleen een rondleiding?

Nu had ik wel de indruk wel dat al die koppelsactiviteiten voor hen relatief vroeg komen na de huwelijksreis in vergelijking met de andere stellen, dus in die zin positief dat ze er gelijk vaart achter hebben gezet en zo'n rondleiding bij een van de twee thuis alvast gingen doen.
Eigenlijk zouden ze het programma eens volledig op zijn kop moeten zetten. Dat MAFS idee los laten en b.v. starten met het koppelsweekend, of breidt dat uit na een week en maak er een soort Big Brother van met streams zodat wij kunnen kijken hoe zo iets vordert. Wie dan nog een match zijn gaan trouwen en gaan de rest van de facetten van het programma doorlopen.
Sowieso een Big Brother achtige datingshow op dezelfde manier als BB maar dan als thema dating zou best een aardige insteek kunnen zijn en dan dagelijks op TV en op streams, maar dat terzijde. Er zijn namelijk veel datingsshow maar geen enkele BB spin off met dat thema. Net zoals Secret Story dat was.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 6 mei 2025 @ 11:15:08 #106
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_217555733
Wat een irritantje die Hinke. "Het voelt opeens heel fijn".
Wel vermoeiend steeds dat janken over Gio.
Staat er de hele tijd bij als eens kleuterjuffrouw, kijken en kritiek leveren :r
Gio lult wel veel mee. Begint soms een mening te geven maar draait dan naar haar mening: "welke kleur vind je verschrikkelijk?" Rood. "Oh, ik vind rood juist mooi". Ja, nouja rood kan ook heel mooi zijn natuurlijk. :O

Joey en Svea zien d'r vrij blij uit.

Mariska en Peter. Benieuwd of die het gaan redden als de honeymoon voorbij is. Zou mooi zijn, gasten die je 't het meest gunt.

Bjorn en Marcella. De deur is nog niet dicht bij 'm. Dikke plaat voor de kop die gast. "Echt heel leuk gehad" :')
Ze blijft vaag. Met d'r dingen missen. "Initiatief, stiltes". Zeg nou gewoon dat je 't niet voelt. Die experts ook.

[ Bericht 15% gewijzigd door matthijst op 06-05-2025 11:25:28 ]
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 6 mei 2025 @ 13:58:50 #107
174940 W00fer
Maar echt
pi_217557278
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 08:26 schreef Stepperoller het volgende:

Dat hebben ze opgeknipt. Want Gio zei op het weekend dat hij naar Hinke in Utrecht zou gaan maar er is het bezoekje met de ouders van gemaakt.
  dinsdag 6 mei 2025 @ 14:00:24 #108
174940 W00fer
Maar echt
pi_217557299
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 09:52 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Eigenlijk zouden ze het programma eens volledig op zijn kop moeten zetten. Dat MAFS idee los laten en b.v. starten met het koppelsweekend, of breidt dat uit na een week en maak er een soort Big Brother van met streams zodat wij kunnen kijken hoe zo iets vordert. Wie dan nog een match zijn gaan trouwen en gaan de rest van de facetten van het programma doorlopen.
Sowieso een Big Brother achtige datingshow op dezelfde manier als BB maar dan als thema dating zou best een aardige insteek kunnen zijn en dan dagelijks op TV en op streams, maar dat terzijde. Er zijn namelijk veel datingsshow maar geen enkele BB spin off met dat thema. Net zoals Secret Story dat was.
Je beschrijft Temptation Island en daar is RTL nét mee gestopt.
pi_217557427
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 14:00 schreef W00fer het volgende:

[..]
Nee dat was wel een heel andersoortige realityshow.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217557440
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 14:00 schreef W00fer het volgende:

[..]
Het klinkt meer als De Gouden Kooi maar dan met dates.

En we weten allemaal op welke wanstaltige teringbende dat uitdraaide.
  dinsdag 6 mei 2025 @ 14:23:22 #111
474750 verbijstering
verbijsterend
pi_217557483
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 11:15 schreef matthijst het volgende:
Wat een irritantje die Hinke. "Het voelt opeens heel fijn".
Wel vermoeiend steeds dat janken over Gio.
Staat er de hele tijd bij als eens kleuterjuffrouw, kijken en kritiek leveren :r
Gio lult wel veel mee. Begint soms een mening te geven maar draait dan naar haar mening: "welke kleur vind je verschrikkelijk?" Rood. "Oh, ik vind rood juist mooi". Ja, nouja rood kan ook heel mooi zijn natuurlijk. :O

Joey en Svea zien d'r vrij blij uit.

Mariska en Peter. Benieuwd of die het gaan redden als de honeymoon voorbij is. Zou mooi zijn, gasten die je 't het meest gunt.

Bjorn en Marcella. De deur is nog niet dicht bij 'm. Dikke plaat voor de kop die gast. "Echt heel leuk gehad" :')
Ze blijft vaag. Met d'r dingen missen. "Initiatief, stiltes". Zeg nou gewoon dat je 't niet voelt. Die experts ook.
Ik had eventjes begrip voor Marcella toen Bjorn uiteindelijk net voor het koppelsweekend vroeg over haar datingsverleden / single zijn en ze zo iets had van "vind je niet dat je die vraag eerder had kunnen stellen". Toen dacht ik eenerzijds - als je dit zo graag wilt vertellen, vertel het dan ook als hij er niet om vraagt, en anderzijds dacht ik - ja het is wel heel laat dat hij dit vroeg.

Maar ze komt altijd met zo een lijst van zaken waarvan ze wilt dat hij het anders doet. Bij het koppelsweekend zei ze letterlijk dat ze vond dat hij niet genoeg veranderde. Toen dacht ik echt: en nu moet je zeggen dat je niet wilt veranderen maar naar elkaar toe wilt groeien op een natuurlijke manier en dat dat van beide kanten moet komen. Volgensmij doet zij zelf helemaal niets behalve met een waslijst komen van wat hij niet doet. En als ze dat wel doet, dan wordt dat heel slecht in beeld gebracht. Echt 0,0 initiatief vanuit haar, en ze beticht hem van geen initiatief nemen etc.
pi_217557510
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 14:23 schreef verbijstering het volgende:

[..]
Ik had eventjes begrip voor Marcella toen Bjorn uiteindelijk net voor het koppelsweekend vroeg over haar datingsverleden / single zijn en ze zo iets had van "vind je niet dat je die vraag eerder had kunnen stellen". Toen dacht ik eenerzijds - als je dit zo graag wilt vertellen, vertel het dan ook als hij er niet om vraagt, en anderzijds dacht ik - ja het is wel heel laat dat hij dit vroeg.

Maar ze komt altijd met zo een lijst van zaken waarvan ze wilt dat hij het anders doet. Bij het koppelsweekend zei ze letterlijk dat ze vond dat hij niet genoeg veranderde. Toen dacht ik echt: en nu moet je zeggen dat je niet wilt veranderen maar naar elkaar toe wilt groeien op een natuurlijke manier en dat dat van beide kanten moet komen. Volgensmij doet zij zelf helemaal niets behalve met een waslijst komen van wat hij niet doet. En als ze dat wel doet, dan wordt dat heel slecht in beeld gebracht. Echt 0,0 initiatief vanuit haar, en ze beticht hem van geen initiatief nemen etc.
Bjorn lijkt me niet iemand die in de kroeg makkelijk op een vrouw afstapt ofzo, dat klopt. Niet de meest uitgesproken, extraverte persoonlijkheid.

Maar uit haar kwam van meet af aan helemaal niets en het is allemaal zijn schuld.
  dinsdag 6 mei 2025 @ 14:44:40 #113
28167 matthijst
pi_217557643
Ze verzon gewoon suffe smoesjes omdat ze niet te hard wilde zijn.
Naja, wel leuke tv op zich.

Misschien hebben die coaches wel gezegd: je kan niet zeggen dat je m lelijk vindt, zeg maar dat hij niet genoeg initiatief neemt :s)
pi_217557701
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 14:44 schreef matthijst het volgende:

Misschien hebben die coaches wel gezegd: je kan niet zeggen dat je m lelijk vindt, zeg maar dat hij niet genoeg initiatief neemt :s)
Dat zou wel bijzonder zijn. Die bolle vrouw die vorig seizoen meedeed liet er geen enkel misverstand over bestaan dat ze die donkere man niet aantrekkelijk vond.

Om over Anneke maar te zwijgen :P
pi_217558661
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 14:25 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]

Maar uit haar kwam van meet af aan helemaal niets en het is allemaal zijn schuld.
Waardeloos ook dat die experts haar daar niet een keer (dat kan ook genuanceerd) op gewezen hebben. Bjorn heeft ook meer initiatief genomen dan zij. Het enige wat zij een keer uit zichzelf heeft gedaan is twerken als een stijve hark.

En zij heeft ook geen enkele verdiepende vraag aan hem gesteld. Als iemand overigens alleen een verdiepende vraag kan stellen die jij net aan diegene hebt gesteld en alleen na aansporing geforceerd iets kan bedenken is dat ook niks hoor (zoiets zei Marcella). Volgens mij zijn er ook wel koppels geweest waarbij dat speelde. Maar bij Marcella en Bjorn heb ik daar niks van gezien.

Dat is zeker toevallig allemaal uitgeknipt of zo.
pi_217558692
quote:

Ik heb juist het idee dat de experts dol zijn op de aantrekkingskracht niet voelen, want daar hebben ze altijd allemaal oefeningen voor die doorgaans vooral het ongemak vergroten.

Overigens had Marcella wel aangegeven iets aangegeven in de trant van dat ze geen veilige hechtingsstijl heeft (waardoor ze zich alleen aangetrokken voelt tot bad boys en tot betrouwbare stabiele mannen niet) en dat is in theorie wel iets waarbij experts je kunnen helpen als dat traject al voor de bruiloft begint.
  dinsdag 6 mei 2025 @ 17:08:43 #117
174940 W00fer
Maar echt
pi_217558978
quote:

Ik vind wel dat de coaches zwaar partijdig zijn naar de vrouwen. Zij mogen aangeven wat ze missen en dat wordt klakkeloos goedgekeurd.
pi_217559136
Misschien moeten ze ook niet vrijwel altijd zo selecteren dat de man de reacher is en de vrouw de settler. Dat is net zo goed een vorm van partijdigheid.

Die vrouwen hadden ook het liefst iemand die ze gewoon aantrekkelijk vinden, maar worden bij dit programma vrijwel altijd benadeeld.

Er zijn ook uitzonderingen zoals vorig jaar Jeppe en Jantine.
pi_217559294
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 16:34 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Ik heb juist het idee dat de experts dol zijn op de aantrekkingskracht niet voelen, want daar hebben ze altijd allemaal oefeningen voor die doorgaans vooral het ongemak vergroten.

Overigens had Marcella wel aangegeven iets aangegeven in de trant van dat ze geen veilige hechtingsstijl heeft (waardoor ze zich alleen aangetrokken voelt tot bad boys en tot betrouwbare stabiele mannen niet) en dat is in theorie wel iets waarbij experts je kunnen helpen als dat traject al voor de bruiloft begint.
Ach dat 'expert' 3 tal heeft weer volkomen gefaald. Ze dachten door wat aan knoppen te draaien zoals fysieke aantrekkingskracht het wel beter zou gaan....mooi nax dus. Zo werkt dat niet in de praktijk. We stevenen weer af op een magere track record zoals bij elk seizoen. Weer lekker TV gemaakt, op naar het volgende seizoen wat weer op dezelfde manier gaat verlopen. Wat hun willen kan gewoon weg niet. Daarom zeg ik, gooi het format op de schop en hou wel dat trouw onderdeel maar pas later in het proces het is dan alleen geen MAFS meer, maar ook daar verzinnen ze wel weer wat op. Het is alleen geen Nederlands format dacht ik dus de bedenker zou die verandering moeten goedkeuren.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 6 mei 2025 @ 18:35:09 #120
174940 W00fer
Maar echt
pi_217559655
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 17:28 schreef Stepperoller het volgende:
Misschien moeten ze ook niet vrijwel altijd zo selecteren dat de man de reacher is en de vrouw de settler. Dat is net zo goed een vorm van partijdigheid.

Die vrouwen hadden ook het liefst iemand die ze gewoon aantrekkelijk vinden, maar worden bij dit programma vrijwel altijd benadeeld.

Er zijn ook uitzonderingen zoals vorig jaar Jeppe en Jantine.
Liever koekjes worden niet gebakken. Dus jij denkt dat als de vrouwen gekoppeld waren aan Henkie sixpack dat ze dan ineens wel moeite zouden doen?
  dinsdag 6 mei 2025 @ 18:37:57 #121
174940 W00fer
Maar echt
pi_217559680
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 17:52 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Ach dat 'expert' 3 tal heeft weer volkomen gefaald. Ze dachten door wat aan knoppen te draaien zoals fysieke aantrekkingskracht het wel beter zou gaan....mooi nax dus. Zo werkt dat niet in de praktijk. We stevenen weer af op een magere track record zoals bij elk seizoen. Weer lekker TV gemaakt, op naar het volgende seizoen wat weer op dezelfde manier gaat verlopen. Wat hun willen kan gewoon weg niet. Daarom zeg ik, gooi het format op de schop en hou wel dat trouw onderdeel maar pas later in het proces het is dan alleen geen MAFS meer, maar ook daar verzinnen ze wel weer wat op. Het is alleen geen Nederlands format dacht ik dus de bedenker zou die verandering moeten goedkeuren.
Ik denk dat RTL er geen bal mee gaat doen want het scoort 1.6 miljoen kijkers, levert dikke advertentieknaken op, het is tot maandenlang uit te melken met nabeschouwingen, RTL Boulevard interviews, social media posts, noem maar op. De kandidaten komen straks nog bij Humberto of Renze of wie dan ook, dan krijg je nog dat ze hun BN'er status gaan uitmelken. Vorig jaar was wel echt het toppunt, ik denk dat er deelnemers nog 4 of 5 keer geinterviewd zijn na afloop van het seizoen. Dat was in seizoen 1 t/m 7 echt niet zo dat op het paard hijsen van het sterretje.
pi_217559916
Dan moeten ze het zelf weten en gaat deze show nooit het gewenste succes op leveren en is het dus alleen te doen om TV te maken. Punt.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 6 mei 2025 @ 19:10:55 #123
28167 matthijst
pi_217559991
Oh, jij denkt dat ze het echt doen voor die mensen?
  dinsdag 6 mei 2025 @ 19:41:58 #124
174940 W00fer
Maar echt
pi_217560307
Waarom zijn er eigenlijk geen final vows meer dit seizoen?
En ze zullen van andere seizoenen vast nog wel meer eruit gesloopt hebben.
pi_217560320
Die vriendin van hinke aan de telefoon klinkt ook als een psycholoog. Heb ik het beroep van hinke/haar vrienden groep gemist? Pfff

Overigens vind ik hinke en gio wél leuk samen. Ja de ene is wat dominanter maar soms werkt dat wel goed.
pi_217560509
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 18:35 schreef W00fer het volgende:

[..]
Liever koekjes worden niet gebakken. Dus jij denkt dat als de vrouwen gekoppeld waren aan Henkie sixpack dat ze dan ineens wel moeite zouden doen?
Dan krijg je weer van die potsierlijke taferelen zoals bij Henkie en Wenkie :')
pi_217560541
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 19:41 schreef W00fer het volgende:
Waarom zijn er eigenlijk geen final vows meer dit seizoen?
En ze zullen van andere seizoenen vast nog wel meer eruit gesloopt hebben.
Nou ja dat dat wekenlange voorstellen, jurken passen, vrijgezellenfeesten en andere onzin er voor 95% uit is, is wel positief. In de eerste seizoenen ging er pas na 5 weken iemand trouwen joh.
pi_217560565
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 18:35 schreef W00fer het volgende:

[..]
Nee? Maar fijn dat je deze keer je aanname nog in vraagvorm brengt. Jij had het over partijdigheid en daar reageer ik op.

Ik zeg alleen dat vrouwen in dit programma structureel gekoppeld worden aan iemand die minder conventioneel aantrekkelijk is dan zijzelf en dat vergroot nu eenmaal de kans dat zij geen aantrekkingskracht ervaren. En dat is al seizoenen lang zo en ik vind dat net zo goed een vorm van partijdigheid.
pi_217560577
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 20:13 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Nou ja dat dat wekenlange voorstellen, jurken passen, vrijgezellenfeesten en andere onzin er voor 95% uit is, is wel positief. In de eerste seizoenen ging er pas na 5 weken iemand trouwen joh.
Ik skip nog steeds vrijwel alles tot de huwelijksreis op misschien een paar stukjes van de bruiloft na. :T
  dinsdag 6 mei 2025 @ 21:13:01 #130
174940 W00fer
Maar echt
pi_217561068
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 20:13 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ergens is de reis ook belangrijker dan de bestemming, het deerde mij destijds veel minder dan veel anderen.
Er waren er hier op Fok die echt moord en brand schreeuwden dat het allemaal te lang duurde. Dat was ook echt overdreven. Nu kappen ze een seizoen na een huwelijksreis en 2 nachtjes slapen in een Twents hok met wat jacuzzi fights af.
  dinsdag 6 mei 2025 @ 21:29:02 #131
28167 matthijst
pi_217561273
Ik skip al die bruiloftshit altijd :)
pi_217561666
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 19:44 schreef Meisjemetdeprei het volgende:
Die vriendin van hinke aan de telefoon klinkt ook als een psycholoog. Heb ik het beroep van hinke/haar vrienden groep gemist? Pfff

Overigens vind ik hinke en gio wél leuk samen. Ja de ene is wat dominanter maar soms werkt dat wel goed.
Moest daar ook om lachen, die vriendin zal wel een studiegenoot (communicatie toch?) zijn geweest. Beroepsdeformatie, kennelijk kunnen ze alleen maar op die manier communiceren. Hoe Hinke die moeder van Gio ook ondervroeg, crisis. Ook komt Hinke uit Barneveld, zal wel erg grisselijk opgevoed zijn als ze al zenuwachtig wordt van een hand op haar been.
  dinsdag 6 mei 2025 @ 22:04:55 #133
73546 RaymanNL
Muwhahaa
pi_217561699
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 01:46 schreef Moeraskat het volgende:
Dennis is een manipulatief mannetje. Zelf deuren dicht doen, drama beginnen en dan ineen slachtoffer spelen of nonchalant de schuld in de schoenen van een ander schuiven. Smerig is het.
Noemen ze gaslighting, en dan ook nog zelf de slachtofferrol aannemen. Wat een nare eigenschap, 0 emotie ook bij hem.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_217561728
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 22:04 schreef RaymanNL het volgende:

[..]
Noemen ze gaslighting, en dan ook nog zelf de slachtofferrol aannemen. Wat een nare eigenschap, 0 emotie ook bij hem.
Precies, laat die maar weer lekker op Grindl huishouden.
pi_217563155
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 02:35 schreef W00fer het volgende:

[..]
Dat Marcella zegt dat ze het betreurd dat ze niet wist dat hij zoveel gevoelens had en als ze dat had geweten dan was het misschien wel anders geweest.

Daar kan ik echt slecht tegen. Dan zeg je als je maar van me gehouden had had ik misschien wel de deur op een kier gelaten. Valse hoop.

Ze is weer niet eerlijk dat ze hem niet aantrekkelijk vond. Weer niet. Carlo vroeg er ook niet naar. De experts ook niet.

En als Marcella niet zag dat hij zijn best deed dan heb je echt een plaat voor je gezicht kennelijk.

Zij rekent hem af op dat hij stil viel. Maar wat deed je zelf dan :')

Nee ik trek dat eisenpakket gewoon heel slecht.
Marcella dekt zichzelf in met haar misselijke brief. Als jij het anders had gedaan had het helemaal niet zo hoeven gaan. Ga toch weg muts.

Ik ben wel verrast door Gio en Hinke, dat zag er best leuk uit. Ook met de ouders, dat had ik niet verwacht.

Dennis heb ik altijd al een smiecht gevonden, ik geloofde hem niet en ik blijf bij het gevoel dat hij meer van de camera houdt dan van Stefan.

En jesus dat gezeik van ik heb een muurtje en ik ben gekwetst in het verleden gezeik van sommige, ja dat hoort bij het leven het opgroeien en leren. Iedereen heeft wel eens een gebroken hart of de verkeerde ontmoet. Je kan toch ook niet alle mannen/vrouwen over één kam scheren. Brrrrrrrrr
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 7 mei 2025 @ 01:26:32 #136
174940 W00fer
Maar echt
pi_217563238
Aflevering 17.

Dennis die van leer trekt dat Stefan hem cancelde terwijl het op beeld staat "ik stop het huwelijk".

Hij bedoelde er wat anders mee en had Stefan nodig.

Stefan is boos, of dat terecht is is weer een andere discussie maar kennelijk kunnen ze elkaar niet lezen.

Al met al snap ik die valse glimlach niet van Dennis.

Het boeit hem volgens mij niet of Stefan gekwetst is als hij maar vingertje kan wijzen dat hij niet genoeg gehoord is.

Als Dennis dan zo'n stoere vent is rijdt hij er toch heen of stuurt ie een bos rozen whatever.

Dat hij zich zo om laat toveren door de "dynamiek in het huis" en daarbij "zichzelf kwijtraakte"...

Dat mag iemand mij effe uitleggen. Misschien ben ik er te dom voor.
pi_217563242
Aflevering 17 . Dennis de Mennis, stennis, zit ontiegelijk in mijn allergie. Die man komt zo ontzettend nep over en ook wat ie allemaal voor onzin uit kraamt. Allemaal projectie van die ijdeluit en hij gaslight Stefan voortdurend. Dan komt dat infantiele stel experts met het gelul dat het alleen zelfbescherming is.

Wat valt die Dennis door de mand, zeg, zit met verbijstering te kijken wat er allemaal uit zijn bek komt.
  woensdag 7 mei 2025 @ 01:32:35 #138
174940 W00fer
Maar echt
pi_217563246
Bizar tafereel. Lennart geeft Dennis feedback en je ziet zijn ogen groter worden. Lichaamstaal groot. Hij moest 2 weken wachten.

Wat de fuck gebeurt hier allemaal. Dennis zegt op camera je hoeft me niet meer te bellen en nu zegt hij ik hoor niks.

Wat is dit allemaal voor twist. Hij gooit de glazen kapot en dan mag een ander ze maar gaan rapen?

Ik ga naar mijn eigen ruimte?

Je mag me altijd bellen?

Deze man is gewoon flipperkast aan aan/uit. Drie uur bellen en dan zo ermee omgaan.

Ik zal het wel allemaal niet begrijpen.

In de terugblik dat hij nog steeds boos is op Stefan omdat hij na een appje niet afsprak terwijl Stefan zegt hij wilde niet afspreken alleen bellen. Als je daar al gezeik om hebt :')

De experts hebben hierin zo erg gefaald. Had die 2 bij elkaar gezet. Had nazorg geboden ipv het aan hen over te laten, dat is veel te vrijblijvend.

Ik irriteer me echt aan dit kleinzielige verhaal waarbij de glazen zo makkelijk kapot zijn gegooid. Natuurlijk weet ik niet hoe het allemaal achter de schermen is gegaan maar Dennis blijft een verhaal ophangen dat hij meerdere kansen gaf en Stefan niet wilde en hij daarom stopte, om daarna weer te zeggen neem je tijd ik leg het bij jou. Wat wil deze man nu eigenlijk? Iemand de tijd geven of juist niet?

[ Bericht 53% gewijzigd door W00fer op 07-05-2025 03:05:00 ]
pi_217563251
Jesus, die Dennis blijft aan het jij-bakken. "Weet dat je altijd welkom bent als je wil praten."
  woensdag 7 mei 2025 @ 01:41:03 #140
174940 W00fer
Maar echt
pi_217563256
Iemand zei hier dat Svea meer into Joey is dan andersom. Kennelijk gaat we dus nog een twist komen?

De final vows komen toch nog met Peter en Mariska.

[ Bericht 23% gewijzigd door W00fer op 07-05-2025 01:54:40 ]
pi_217563261
Hinke:" wat doe jij aan skincare?" _O- _O- _O-

Ik ben ooit afgeknapt op een nogal ijdeltuit die meer smeerseltjes op het plankje onder de spiegel had dan ik, hij stonk ook nep. :D
  woensdag 7 mei 2025 @ 01:55:31 #142
174940 W00fer
Maar echt
pi_217563262
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 01:54 schreef Firuze60 het volgende:
Hinke:" wat doe jij aan skincare?" _O- _O- _O-

Ik ben ooit afgeknapt op een nogal ijdeltuit die meer smeerseltjes op het plankje onder de spiegel had dan ik, hij stonk ook nep. :D
Vrouwen knappen altijd op de meest gekke dingen af. Alles goed maar als je rode sokken hebt of de verkeerde smaak kauwgom ben je af.

Niet gewoon een gelegenheidsargument?
pi_217563264
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 01:55 schreef W00fer het volgende:

[..]
Vrouwen knappen altijd op de meest gekke dingen af. Alles goed maar als je rode sokken hebt of de verkeerde smaak kauwgom ben je af.

Niet gewoon een gelegenheidsargument?
Wat beweer je nu? Dat mannen minder snel af knappen?
  woensdag 7 mei 2025 @ 02:05:14 #144
174940 W00fer
Maar echt
pi_217563273
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 01:56 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Wat beweer je nu? Dat mannen minder snel af knappen?
Je weet hoe het gezegde gaat als de man thuis komt en het prakkie staat klaar heb je al 50% gewonnen. Mannen zijn in mijn beleving niet zo kieskeurig.

In deze aflevering 17 geen Olof en Femke, geen Bram en Eva.
pi_217563279
Nee Marcella, je vond Bjorn direct al een lichamelijk onaantrekkelijk persoon en al helemaal toen ie naast onaantrekkelijk ook gewoon een saaie humorloze lul bleek, initiatiefloos tot en met. Zelf versierde ze 'foute' mannen die na een paar maanden ook tot de ontdekking kwamen dat ze naast een leuk koppie en mooi lijf gewoon een saaie muts is.
  woensdag 7 mei 2025 @ 02:16:28 #146
174940 W00fer
Maar echt
pi_217563306
Aflevering 18 - preview

Moeilijk kijkende Svea en Joey dus dat gaat 'm niet worden.

Olof niet te zien.

Bram die zich eindelijk uitspreekt.

Hinke en Gio final vows dus wel getrouwd gebleven maar of ze nog bij elkaar zijn?

Femke die weer verdrietig is.

Het is wel aan de ene kant een mooi verhaal, aan de andere kant een rollercoaster en ergens is dit seizoen ook weer zo afgekapt voor mijn gevoel.

Bjorn staat erboven en werkt aan zichzelf en dat is positief.
pi_217563743
Gio is ook wel echt een ontzettende basic bro zeg.

En Gio zijn eigen skincare is niet goed genoeg voor Hinke, dat moet hij ook weer van haar leren. Erg knap dat ze zelf die dynamiek van leermeester en leerling niet spuugzat worden. :')
pi_217563784
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 07:22 schreef Stepperoller het volgende:
Gio is ook wel echt een ontzettende basic bro zeg.

En Gio zijn eigen skincare is niet goed genoeg voor Hinke, dat moet hij ook weer van haar leren. Erg knap dat ze zelf die dynamiek van leermeester en leerling niet spuugzat worden. :')
Ja mij lijkt het een verschrikking, maar tussen hen lijkt die rolverdeling op een of andere manier nog goed te werken ook.
pi_217563818
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 07:30 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ja mij lijkt het een verschrikking, maar tussen hen lijkt die rolverdeling op een of andere manier nog goed te werken ook.
Ik betwijfel het. Dat het een soort van vriendschappelijk voor ze werkt geloof ik wel, maar ik kan me niet voorstellen dat ze na het programma nog getrouwd zijn.

Ondertussen is volgens mij al bij meerdere deelnemers uit eerdere seizoenen gebleken dat ze tijdens het experiment alles mooier en positiever voordoen, omdat de experts ook zo blijven pushen op het een kans geven. En dan blijven ze getrouwd t/m het einde van het experiment en gaan ze daarna alsnog scheiden.
pi_217563821
Peter en Mariska geloof ik wel in. Carlo komt daar na 4 maanden nog een keer langs in de meest recente aflevering, maar ik denk niet dat het daarna snel uitdooft of zo.
  woensdag 7 mei 2025 @ 07:45:09 #151
28167 matthijst
pi_217563861
Gio de dorpsgek :+
Wat een zeikerd die Hinke, met d'r "vragen stellen".
Wat boeit Gio die glazen van je.
"Gio is een ontwikkeling aan het doormaken nu, dat is heel mooi om te zien. Groetjes, Juf Hinke van groep 3". Helemaal klaar met dat wijf :r
Formule 1. "Is het een sport?" Kan geen 10 seconden d'r kop houden.
Die skincare. Pfffffffff. Gast stop ermee.

Svejo *O*
Lijkt niks te worden.

Dennis, typisch mannetje, naar mannetje ook, toch heeft ie ook wel een punt.
Stefan, gewoon niks meer zeggen. Iemand 2 weken negeren. Zeg dan iig iets. Lastig ventje ook. Hardop gelachen om z'n gejank. Mokkende kleuter.

Geinig concept die avond van Mariska en Peter, als je van ABBA houdt.

[ Bericht 1% gewijzigd door matthijst op 07-05-2025 07:50:40 ]
pi_217565054
Deze psycholoog post over fragmenten uit MAFS incl. gedragsanalyses: https://www.instagram.com/Hartgeraakt_psycholoog/
  woensdag 7 mei 2025 @ 11:53:38 #153
174940 W00fer
Maar echt
pi_217565458
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 11:29 schreef Stepperoller het volgende:
Deze psycholoog post over fragmenten uit MAFS incl. gedragsanalyses: https://www.instagram.com/Hartgeraakt_psycholoog/
Kijk daar hebben we wat aan.
pi_217565532
Ik zie bij Hinke en Gio alleen maar een begeleider-cliënt relatie.
“Heb je je vragen al klaar?”
“Ja, hij ontwikkelt zich goed, dat is mooi om te zien”
  Miss 200.000.000! woensdag 7 mei 2025 @ 12:37:21 #155
367000 roos94
pi_217565792
Hinke leerde strijken op school? Hinke is stiekem 71?
pi_217565808
Is standaard op scholen in Barneveld blijkbaar.

Ik had op de middelbare in de onderbouw ook het vak 'Verzorging'. Daar leerden we ook weinig noemenswaardigs. Dus kan me best voorstellen dat je elders leert strijken.
pi_217565890
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 12:40 schreef Stepperoller het volgende:
Is standaard op scholen in Barneveld blijkbaar.

Ik had op de middelbare in de onderbouw ook het vak 'Verzorging'. Daar leerden we ook weinig noemenswaardigs. Dus kan me best voorstellen dat je elders leert strijken.
Verzorging was toch dat je moest leren hoe een wasmachine werkt. En nog wat geneuzel over gezonde voeding en verslavingen enzo. Er is niet veel van blijven hangen in ieder geval :P
  Miss 200.000.000! woensdag 7 mei 2025 @ 13:01:09 #158
367000 roos94
pi_217565941
Peter blijkt straks een kannibaal die Maris heeft opgegeten.
pi_217565989
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 11:53 schreef W00fer het volgende:

[..]
Kijk daar hebben we wat aan.
Mwah, ik vind het nogal open deuren en psychologiseren van dingen. Niet overal zit pijn achter, soms is a duck ook gewoon daadwerkelijk a duck
pi_217565995
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 12:52 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Verzorging was toch dat je moest leren hoe een wasmachine werkt. En nog wat geneuzel over gezonde voeding en verslavingen enzo. Er is niet veel van blijven hangen in ieder geval :P
Ik herinner me alleen het omdoen van een condoom bij een penisvorming houtje op ene plankje. :') En idd misschien wel voeding en verslaving, maar de wasmachine niet.
pi_217566017
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 13:08 schreef totebel het volgende:

[..]
Mwah, ik vind het nogal open deuren en psychologiseren van dingen. Niet overal zit pijn achter, soms is a duck ook gewoon daadwerkelijk a duck
Ik heb het nog niet doorgenomen, maar ik las elders dat zij bij Dennis al vrij vroeg rode vlaggen had gespot voordat het publiek daarover begon en daar ben ik wel nieuwsgierig naar.

En ieder mag zelf zijn oordeel vellen over of het interessant is of niet. Dat moet ik ook nog doen.
pi_217566152
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 13:11 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Ik heb het nog niet doorgenomen, maar ik las elders dat zij bij Dennis al vrij vroeg rode vlaggen had gespot voordat het publiek daarover begon en daar ben ik wel nieuwsgierig naar.

En ieder mag zelf zijn oordeel vellen over of het interessant is of niet. Dat moet ik ook nog doen.
Daarom staat er ook "ik vind" en niet "het is".

Overigens, vanaf de eerste seconde vond ik Dennis al 3 x niks en een onvolwassen kleuter :)
pi_217566161
Ik wilde alleen maar even aangeven dat ik het hier postte voor degenen die ook nieuwsgierig zijn en niet als aanbeveling, want ik heb zelf nog niet gekeken.
pi_217566370
Hinke heeft zelf ook een t*ringzooi in huis hahaha en dan zeiken dat ze bij Gio zoveel ziet in haar ooghoek 😂
pi_217566391
Dennis 🤮🤢
  Miss 200.000.000! woensdag 7 mei 2025 @ 15:03:50 #166
367000 roos94
pi_217566928
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 13:50 schreef Meisjemetdeprei het volgende:
Hinke heeft zelf ook een t*ringzooi in huis hahaha en dan zeiken dat ze bij Gio zoveel ziet in haar ooghoek 😂
Get Hinke'd _O_
pi_217567556
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 13:53 schreef Meisjemetdeprei het volgende:
Dennis 🤮🤢
Inderdaad, met open muil zitten kijken naar zijn kant van het verhaal. Als het een wedstrijdje verplassen zou worden tussen narcisten Dennis en Olof weet ik niet meer wie er zou winnen. En dan op een ongelofelijke wijze alles in de schoenen van Stefan schuiven :r
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_217567887
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 16:30 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Inderdaad, met open muil zitten kijken naar zijn kant van het verhaal. Als het een wedstrijdje verplassen zou worden tussen narcisten Dennis en Olof weet ik niet meer wie er zou winnen. En dan op een ongelofelijke wijze alles in de schoenen van Stefan schuiven :r
Precies. En wat je zegt, het is echt narcisme. Dat sneaky lachje, zijn manier van praten, de blik in zn ogen.
Zogenaamd emotioneel doen maar geen traan laten, oh oh oh wat ben je gekwetst en heb je verdriet … 🤮
pi_217567909
En toch mag ik die Dennis wel. Het is wel een meneertje, dat wel. Met zijn glaasje wit, in het zonnetje, gesjeesd zonnenbrilletje, op een terrasje, lekker de happy view eikel uithangen. Zou zo met zijn 'vrindjes' naar Bloemendaal strand kunnen rijden in zijn cabrio. Dat is Dennis. Ik moet daar altijd wel om lachen om dat soort types. Die zijn zo oppervlakkig en cliché.
Hinke en Gio, alle rode vlaggen gaan hoog in top, ook bij deze aflevering weer van vandaag op Videoland. Het blijft maar de belerende 'Karen' uit hangen, zelfs bij een simpel ding als koffie zetten. Ik denk dat die in de aflevering van morgen echt de stekker er uit trekken, of dat hebben gedaan na alle draaidagen. Dat kan gewoon niet anders, dit is echt niet gezond en helemaal niet voor Gio. Die laat zich overrijden door een stoomwals in de vorm van Hinke, dat is niet te zuinig. Bazig type, en die vriendinnen van haar zijn eigenlijk al net zo erg. Van die overjarige studentes met te veel noten op hun zang.
Tja, en dan het 'perfect couple' Peter en Mariska, ik krijg er een beetje jeuk van maar dit zijn natuurlijk de lieverdjes van de 'experts' want die denken echt dat het hun succesverhaal is geworden. Maar ik denk dat als je deze 2 in een villa van LLDL had gezet hadden die het ook binnen 24 uur al heel gezellig gehad en was dit ook zeker gewoon een match geweest en zouden nu ook nog steeds bij elkaar zijn. Dat komt echt niet door die zelfbenoemde 'experts' van lik me vestje....
Joey en Svea zijn niet meer bij elkaar, of het is montage maar ik zag dat in de lichaamshouding op de bank. En de geruchten zijn er ook dat die het toch niet gered hebben...
Allemaal cabaretteketet!
pi_217567988
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 16:30 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Dennis weet de prijs voor grootste lul van het seizoen 50 meter voor de finish nog weg te halen bij Olof. Dat is ook wel bijzonder.
  woensdag 7 mei 2025 @ 18:15:53 #171
174940 W00fer
Maar echt
pi_217568327
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 13:09 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Ik herinner me alleen het omdoen van een condoom bij een penisvorming houtje op ene plankje. :') En idd misschien wel voeding en verslaving, maar de wasmachine niet.
Ik moest spekjes bakken dat weet ik nog wel :D Alles spetterde onder.
pi_217568333
Pfoeh die Dennis, van verbazing in verbazing. Hij heeft het over dat hij geen begrip krijgt van Stefan, maar hij heeft zelf totaal geen empathie en begrip voor Stefan. Hoe hard de feiten ook op tafel worden gegooid. Gun Stefan echt de liefde, hij was diegene die echt als een mens verliefd werd.

Ook dat Dennis zei “geef me volgend jaar gewoon weer op”, tis geen lopende band werk 😂
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  woensdag 7 mei 2025 @ 18:18:20 #173
174940 W00fer
Maar echt
pi_217568354
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 17:20 schreef freaky40 het volgende:
En toch mag ik die Dennis wel. Het is wel een meneertje, dat wel. Met zijn glaasje wit, in het zonnetje, gesjeesd zonnenbrilletje, op een terrasje, lekker de happy view eikel uithangen. Zou zo met zijn 'vrindjes' naar Bloemendaal strand kunnen rijden in zijn cabrio. Dat is Dennis. Ik moet daar altijd wel om lachen om dat soort types. Die zijn zo oppervlakkig en cliché.
Hinke en Gio, alle rode vlaggen gaan hoog in top, ook bij deze aflevering weer van vandaag op Videoland. Het blijft maar de belerende 'Karen' uit hangen, zelfs bij een simpel ding als koffie zetten. Ik denk dat die in de aflevering van morgen echt de stekker er uit trekken, of dat hebben gedaan na alle draaidagen. Dat kan gewoon niet anders, dit is echt niet gezond en helemaal niet voor Gio. Die laat zich overrijden door een stoomwals in de vorm van Hinke, dat is niet te zuinig. Bazig type, en die vriendinnen van haar zijn eigenlijk al net zo erg. Van die overjarige studentes met te veel noten op hun zang.
Tja, en dan het 'perfect couple' Peter en Mariska, ik krijg er een beetje jeuk van maar dit zijn natuurlijk de lieverdjes van de 'experts' want die denken echt dat het hun succesverhaal is geworden. Maar ik denk dat als je deze 2 in een villa van LLDL had gezet hadden die het ook binnen 24 uur al heel gezellig gehad en was dit ook zeker gewoon een match geweest en zouden nu ook nog steeds bij elkaar zijn. Dat komt echt niet door die zelfbenoemde 'experts' van lik me vestje....
Joey en Svea zijn niet meer bij elkaar, of het is montage maar ik zag dat in de lichaamshouding op de bank. En de geruchten zijn er ook dat die het toch niet gered hebben...
Kunnen we niet gewoon allemaal zoals Dennis kraagje omhoog, blauwe bril, leren jassie.
Beetje terug naar de tijd van Jacobse van Es.
pi_217568636
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 18:18 schreef W00fer het volgende:

[..]
Kunnen we niet gewoon allemaal zoals Dennis kraagje omhoog, blauwe bril, leren jassie.
Beetje terug naar de tijd van Jacobse van Es.
Gewoon Ons Soort Mensen.

Over 20 jaar zien we hem bij Bed & Breakfast zeiken over te weinig handdoekhaakjes.
pi_217569423
Ik heb het wel te doen met Stefan.
Ik eerste instantie dacht ik dat Dennis toch hand in eigen boezem stak in de brief, maar puntje bij paaltje deed hij dat toch niet. Wat een gemiste kans.
Ook een gemiste kan van de experts. Er werd voorzichtig wel geprobeerd Dennis het van een andere kant te laten zien. Wat jammer dat hij dit niet ziet en oppakt.

"Sorry, ik ben een klootzak geweest. Ik raakte in paniek bij het koppels weekend en werd knettergek van dat verplichte leuke gedoe en het gedoe bij anderen. Ik heb behoefte aan veel aandacht en bevestiging. Ik had moeten uitspreken waar ik mee liep".

Ik kan me heel goed voorstellen dat Stefan zo gekwetst is en dat hij geen behoefte had aan contact. Als iemand had,: je hoeft me nooit meer te bellen, dan zou ik ook denken. Zoek het maar uit! Ik heb geen kind dat je kan afblaffen en zo aan de kant kan schuiven als het jou niet zint.

Wel heel erg jammer dat het zo gelopen is.
  woensdag 7 mei 2025 @ 20:18:21 #176
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_217569546
Ik mis wat zelfreflectie bij Dennis.
Where law ends, tyrrany begins.
  woensdag 7 mei 2025 @ 20:43:31 #177
174940 W00fer
Maar echt
pi_217569811
Bram en Dennis voelden kennelijk de bui al hangen tijdens de opnames dat het niks werd en gingen op een datingsite.

pi_217570577
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 20:08 schreef Irri-tante het volgende:
Ik heb het wel te doen met Stefan.
Ik eerste instantie dacht ik dat Dennis toch hand in eigen boezem stak in de brief, maar puntje bij paaltje deed hij dat toch niet. Wat een gemiste kans.
Ook een gemiste kan van de experts. Er werd voorzichtig wel geprobeerd Dennis het van een andere kant te laten zien. Wat jammer dat hij dit niet ziet en oppakt.

"Sorry, ik ben een klootzak geweest. Ik raakte in paniek bij het koppels weekend en werd knettergek van dat verplichte leuke gedoe en het gedoe bij anderen. Ik heb behoefte aan veel aandacht en bevestiging. Ik had moeten uitspreken waar ik mee liep".

Ik kan me heel goed voorstellen dat Stefan zo gekwetst is en dat hij geen behoefte had aan contact. Als iemand had,: je hoeft me nooit meer te bellen, dan zou ik ook denken. Zoek het maar uit! Ik heb geen kind dat je kan afblaffen en zo aan de kant kan schuiven als het jou niet zint.

Wel heel erg jammer dat het zo gelopen is.
Precies dit, en ook zo verontwaardigd in zijn eigen gelijk blijven hangen zonder ook maar enig gevoel voor Stefan's kant. Ook in die status van 4 maanden later gaat het alleen maar over Dennis zijn gevoel dat hij zo gekwetst is :')

Je bent echt een zelfingenomen lul en vleesgeworden slachtofferrol als je heel plotseling voor de ander dramatisch de stekker eruit trekt, zegt dat je niet meer hoeft te bellen en dan vervolgens ook nog boos wordt als die ander dat niet doet. _O-

Stefan heeft groot gelijk dat ie hard weg rent en blijft nu...
  woensdag 7 mei 2025 @ 22:02:53 #179
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217570738
Wat een smerig mannetje is die Dennis :r
Claimen, eisen, afdoen, alles van Stefan verdraaien en een totaal gebrek aan zelfreflectie
Walgelijk :r
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 7 mei 2025 @ 22:04:38 #180
174940 W00fer
Maar echt
pi_217570753
Nog 2 uurtjes en dan aflevering 18 op Videoland.

Ik ben benieuwd wat Bram gaat zeggen en of Eva kan reflecteren. We hebben het over Dennis maar die geeft tenminste nog toe dat hij kwetst. Dat heb ik haar nog niet horen zeggen.
pi_217570775
In de aflevering is andermaal duidelijk geworden dat Dennis vooral bezig is met Dennis. Hij heeft deze situatie zelf gecreëerd en dan achteraf zeiken. Wat een jankerd.
pi_217570783
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 22:04 schreef W00fer het volgende:
Nog 2 uurtjes en dan aflevering 18 op Videoland.

Ik ben benieuwd wat Bram gaat zeggen en of Eva kan reflecteren. We hebben het over Dennis maar die geeft tenminste nog toe dat hij kwetst. Dat heb ik haar nog niet horen zeggen.
Grootste vraag is denk ik of Hinke en Gio het hebben gehaald.
pi_217570826
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 22:02 schreef Puzzie het volgende:
Wat een smerig mannetje is die Dennis :r
Claimen, eisen, afdoen, alles van Stefan verdraaien en een totaal gebrek aan zelfreflectie
Walgelijk :r
Zit het net te kijken wat een ongelooflijke lul om nog even een trap na te geven met die "zo is hoe ik me voel" brief. Hij verbrak toch de relatie :')
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 7 mei 2025 @ 22:21:25 #184
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_217570906
En ook de hele tijd met z’n “ twee weken”
Hij had ook contact kunnen zoeken toch.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_217571741
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2025 12:00 schreef S_E het volgende:
Ik zie bij Hinke en Gio alleen maar een begeleider-cliënt relatie.
“Heb je je vragen al klaar?”
“Ja, hij ontwikkelt zich goed, dat is mooi om te zien”
Heel raar om te zien idd, ook met hoe je skin care moet doen. Ik vermoed dat ze hem dumpt met het gevoel dat ze hem toch maar even heeft laten zien hoe je een volwassen kerel moet zijn. Soort missie, en Gio vind alles goed. Er klopt iets niet
pi_217571861
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 23:35 schreef Soury het volgende:

[..]
Heel raar om te zien idd, ook met hoe je skin care moet doen. Ik vermoed dat ze hem dumpt met het gevoel dat ze hem toch maar even heeft laten zien hoe je een volwassen kerel moet zijn. Soort missie, en Gio vind alles goed. Er klopt iets niet
Dat idee heb ik ook, ze ziet dit denk ik meer als een soort tijdelijk project om Gio zelfstandiger te krijgen en wil uiteindelijk alleen vrienden zijn :Y
  donderdag 8 mei 2025 @ 00:47:43 #187
174940 W00fer
Maar echt
pi_217571882
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 00:22 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Dat idee heb ik ook, ze ziet dit denk ik meer als een soort tijdelijk project om Gio zelfstandiger te krijgen en wil uiteindelijk alleen vrienden zijn :Y
Ze zei toch ook al hij moet "hierna" ook door.

Helaas staat aflevering 18 nog niet online.
pi_217571883
Ze blijft erg oppervlakkig en heel erg formeel en opvoedkundig. Ze doet in niets laten blijken dat ze haar man is.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217571887
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 00:22 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Dat zou voor hem ook niet helemaal verkeerd uitpakken. Hij heeft wat meer zelfvertrouwen gekregen, en met zo'n dominante vrouw wil je eigenlijk ook niet verder.

Ik vond het genant om te zien hoe Hinke de ouders van Gio totaal domineerde.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_217571890
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 00:47 schreef W00fer het volgende:

[..]

Ik wacht er ook op :@

Meestal staat het 00:15 online
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  donderdag 8 mei 2025 @ 00:56:34 #191
174940 W00fer
Maar echt
pi_217571897
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 00:51 schreef FireFox1 het volgende:

[..]
Ik wacht er ook op :@

Meestal staat het 00:15 online
Ik denk dat Gio nog best wel eens een mentale dreun kan krijgen als Hinke ermee stopt. Ik bedoel iemand die je vanalles leert (of dat nou een belerende is of niet) groeit niet aan de bomen.
pi_217571912
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 00:56 schreef W00fer het volgende:

[..]
Ik denk dat Gio nog best wel eens een mentale dreun kan krijgen als Hinke ermee stopt. Ik bedoel iemand die je vanalles leert (of dat nou een belerende is of niet) groeit niet aan de bomen.
Ik denk dat Hinke zich daar volledig van bewust is. In tegenstelling tot de andere dames, is Hinke alles aan gelegen om het experiment keurig af te ronden en Gio daarbij in zijn waarde laten. :)
  donderdag 8 mei 2025 @ 01:20:26 #193
174940 W00fer
Maar echt
pi_217571923
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 01:12 schreef FireFox1 het volgende:

[..]
Ik denk dat Hinke zich daar volledig van bewust is. In tegenstelling tot de andere dames, is Hinke alles aan gelegen om het experiment keurig af te ronden en Gio daarbij in zijn waarde laten. :)
Dat weet ik niet. Ik ga zo maar naar bed. Videoland zet het einde bewust niet online denk ik.
pi_217572051
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 00:47 schreef W00fer het volgende:

[..]

Yup daar verraade ze zichzelf wel mee
  donderdag 8 mei 2025 @ 07:33:50 #195
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_217572236
quote:
2s.gif Op woensdag 7 mei 2025 22:21 schreef Gunner het volgende:
En ook de hele tijd met z’n “ twee weken”
Hij had ook contact kunnen zoeken toch.
Nouja hij heeft zelfs z’n moeder gebeld.. ik denk dat hij contact heeft gezocht :’) Meer dan dat heet stalking…
Fuck the EBU
pi_217572465
Had trouwens ook sterk het idee dat Dennis stukken uit zijn brief improviseerde. Het klonk totaal niet als een uitgeschreven verhaal, of hij besloot maar bewust stukken over te slaan om niet nog egocentrischer over te komen
  Miss 200.000.000! donderdag 8 mei 2025 @ 10:04:45 #197
367000 roos94
pi_217573220
Geen episode vandaag?
pi_217573432
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 10:04 schreef roos94 het volgende:
Geen episode vandaag?
Nee staat er nog niet op misschien later vandaag.
  Miss 200.000.000! donderdag 8 mei 2025 @ 10:39:08 #199
367000 roos94
pi_217573544
Misschien heeft dennis de servers laten hacken na alle backlash
pi_217573567
Vreemd dat het nog niet online staat. Zal wel een storing zijn.
Allemaal cabaretteketet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')