Eva kwam aanlopen met de mededeling dat ze hoopte dat het geen moddergooien zou worden, en wat doet ze met haar brief juist !!.. moddergooien. Wat een kut is dat en ze kan maar één ding aanhalen. En ik kan ook niet geloven dat Bram dat zo heeft gezegd. Naar wijfquote:Op donderdag 8 mei 2025 19:30 schreef Day het volgende:
[..]
Eva heeft precies gedaan wat ik verwachtte. Het is niet gelukt, maar het is wel Bram’s schuld. Ik gun hem alles, maar ik wou toch even kwijt dat het zijn schuld is. Ik heb Bram al vanaf dag 1 gefriendzoned, maar het ligt wel aan hem dat het niet gelukt is. Wálgelijk en misplaatst arrogant wijf. Maar, net als Marcella, wel blijven janken dat het maar niet wil lukken.![]()
Olof en Dennis.![]()
Stefan is een kanjer, hoop dat hij gauw de ware vindt.
Jammer dat het niet gelukt is tussen Svea en Joey.
Hinke en Gio was een leuke verrassing, ondanks de betweterigheid van Hinke. Maar ergens klopt het wel.
Oh, ik zie het toch weer anders. Ik vind dat Bram krokodillentranen had en ja, Eva had eerder duidelijk moeten zijn naar Bram. Dat heeft ze laten sloeren. Bram schoot daardoor in de verdediging en werd passief-agressief, daarom geloof ik wel dat hij gemene opmerkingen heeft gemaakt naar Eva. Dat gejank van Eva vond ik ook bull-shit.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 00:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Eva kwam aanlopen met de mededeling dat ze hoopte dat het geen moddergooien zou worden, en wat doet ze met haar brief juist !!.. moddergooien. Wat een kut is dat en ze kan maar één ding aanhalen. En ik kan ook niet geloven dat Bram dat zo heeft gezegd. Naar wijf
Gio en Femke, leuk zeg nog steeds samen. Niet verwacht.
En laat die drie experts ajb weg, Carlo trekt meer uit die lui dan hun samen.
Dat kan. Ze had aangegeven toch dat ze in eerdere relaties niet genoeg gehoord werd. Dat is een breed begrip.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:15 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Ja maar het is niet altijd dat het aan Hinke ligt, hij zegt niks ervan vind alles goed. Totdat hij een keer ertegen in gaat dan gaat zij scheiden.🤪
Kennelijk zijn de dames doof dan want Anne had volgens mij net als Eveline wel een keer of 10 in de show laten vallen dat uitspreken wat je voelt belangrijk is. Andersom als je het niet weet niet invullen maar vragen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 00:52 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Oh, ik zie het toch weer anders. Ik vind dat Bram krokodillentranen had en ja, Eva had eerder duidelijk moeten zijn naar Bram. Dat heeft ze laten sloeren. Bram schoot daardoor in de verdediging en werd passief-agressief, daarom geloof ik wel dat hij gemene opmerkingen heeft gemaakt naar Eva. Dat gejank van Eva vond ik ook bull-shit.
Die experts? Laat mij niet lachen.
In de eerste seizoenen was er nog veel minder feedback van de experts (de seizoenen met Peter vd Vorst).quote:Op vrijdag 9 mei 2025 00:52 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Oh, ik zie het toch weer anders. Ik vind dat Bram krokodillentranen had en ja, Eva had eerder duidelijk moeten zijn naar Bram. Dat heeft ze laten sloeren. Bram schoot daardoor in de verdediging en werd passief-agressief, daarom geloof ik wel dat hij gemene opmerkingen heeft gemaakt naar Eva. Dat gejank van Eva vond ik ook bull-shit.
Mwah als Bram te kakken wordt gezet met onwaarheden verdedigd hij zich en daar is op zich niks mis mee. Tenzij hij een lulverhaal ophangt. De waarheid zal misschien ergens in het midden liggen?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 00:52 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik vind het verhaal op zich nogal raar, waarom zou Bram zeggen dat zij nooit meer een liefde zou vinden? Dat is nogal een uitspraak van iemand die haar leuk vindt. Die heeft ze in zijn ogen toch gevonden?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 01:53 schreef W00fer het volgende:
[..]
Mwah als Bram te kakken wordt gezet met onwaarheden verdedigd hij zich en daar is op zich niks mis mee. Tenzij hij een lulverhaal ophangt. De waarheid zal misschien ergens in het midden liggen?
Dát is pas de plottwist van de eeuwquote:Op vrijdag 9 mei 2025 00:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Gio en Femke, leuk zeg nog steeds samen. Niet verwacht.
Sri Lanka is ook wel echt gristen reis om daar gristen hulp te verlenen.quote:
Wat is dit nou weer voor rare reactie. Er gaan jaarlijks duizenden mensen een rondreis maken door Sri Lanka, zijn dat ook allemaal vrome zendingswerkers danquote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Sri Lanka is ook wel echt gristen reis om daar gristen hulp te verlenen.
Zal nooit echt stand houden lijkt mij tussen Gio en haar.
Dat hangt ook samen met de halfslachtige begeleiding.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 01:52 schreef W00fer het volgende:
[..]
In de eerste seizoenen was er nog veel minder feedback van de experts (de seizoenen met Peter vd Vorst).
En de kritiek is ook te makkelijk te pareren. De dames trekken een traan en zeggen dat hun onvrede op tafel leggen "te confronterend" vinden en de experts vinden alles goed omwille van de lieve vrede.
Denk dat ze dit nog niet eens weet...als het überhaupt zo is...Het blijft een jochie 'met een racestuurtje' in zijn woonkamer.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:28 schreef DilanoNirvana het volgende:
Gio heeft gewoon een dikke fluit daar is Hinke dol op.
Jaloerse fokkers.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:38 schreef Spablauw214 het volgende:
Jemig. Het is hier binnen 24 uur afgegleden naar het Hinke en Gio bashtopic ofzo![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:28 schreef DilanoNirvana het volgende:
Gio heeft gewoon een dikke fluit daar is Hinke dol op.
Maar zonder gekheid, die 2 blijven bij elkaar ik vind ze leuk samen😄
En dit inderdaad.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:48 schreef roos94 het volgende:
Met 24.7 stream wordt het een heel ander type programma. (Waar ik niet van hou )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |