abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217577140
Dat stel zie ik nog zelfs wel eens een kerkelijk huwelijk aangaan, waarna het eindelijk geconsumeerd mag worden. Over Olof ben ik het met je eens, die durfde niet te komen om met schele oogjes zijn crush Evelien aan te kijken. Wat vind ik die man foeilelijk, karakter, uiterlijk en dom accent.
  donderdag 8 mei 2025 @ 17:57:33 #227
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_217577556
Die Gio had ook zo'n Jezus aan de muur hangen dacht ik? Of was dat bij Hinke, paar eps geleden.

Edit. Was bij Gio, ep16 op 2:21
Haters everywhere but I don't really care.
pi_217577558
I have my doubts.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217577727
Nooit verwacht van Gio en Hinke.
pi_217578187
Dat Joey en Sven niet meer bij elkaar zijn verbaast me niets.
Had vanaf het begin al het idee dat zij hem leuker vond dan hij haar.
  donderdag 8 mei 2025 @ 19:30:57 #231
58921 Day
You can fly!
pi_217578771
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 22:04 schreef W00fer het volgende:
Nog 2 uurtjes en dan aflevering 18 op Videoland.

Ik ben benieuwd wat Bram gaat zeggen en of Eva kan reflecteren. We hebben het over Dennis maar die geeft tenminste nog toe dat hij kwetst. Dat heb ik haar nog niet horen zeggen.
Eva heeft precies gedaan wat ik verwachtte. Het is niet gelukt, maar het is wel Bram’s schuld. Ik gun hem alles, maar ik wou toch even kwijt dat het zijn schuld is. Ik heb Bram al vanaf dag 1 gefriendzoned, maar het ligt wel aan hem dat het niet gelukt is. Wálgelijk en misplaatst arrogant wijf. Maar, net als Marcella, wel blijven janken dat het maar niet wil lukken. :{w

Olof en Dennis. :r
Stefan is een kanjer, hoop dat hij gauw de ware vindt.
Jammer dat het niet gelukt is tussen Svea en Joey.
Hinke en Gio was een leuke verrassing, ondanks de betweterigheid van Hinke. Maar ergens klopt het wel.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  Miss 200.000.000! donderdag 8 mei 2025 @ 20:19:42 #232
367000 roos94
pi_217579370
Maar de echte vraag is, wat is Gio zijn fok username
pi_217579664
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 20:19 schreef roos94 het volgende:
Maar de echte vraag is, wat is Gio zijn fok username
Had ie er maar eentje dan was ie nu veel wijzer geworden.
pi_217579745
Hinke en Gio _O_ O+

Misschien wel de grootste verrassing ooit dat die het vooralsnog redden :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_217579838
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 21:03 schreef TheVulture het volgende:
Hinke en Gio _O_ O+

Misschien wel de grootste verrassing ooit dat die het vooralsnog redden :D
Vind je? Waarom dan?
pi_217579862
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 21:15 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Vind je? Waarom dan?
Omdat ik vanaf het begin dacht dat zij een soort projectleider was en het uiteindelijk zou afkappen :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_217579889
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 21:18 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Omdat ik vanaf het begin dacht dat zij een soort projectleider was en het uiteindelijk zou afkappen :D
Maar wacht even, zij gelooft in het huwelijk.
pi_217580167
quote:

[..]
Precies dit, ben enorm verrast. Dacht dat Hinke na Project Gio wel door ging na een volgend project. Met terugwerkende kracht vind ik haar nu wel leuk, het komt nu allemaal veel oprechter over, en ze keek gewoon echt als een trotse ouder… bedoel verliefde vrouw naar Gio!
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  donderdag 8 mei 2025 @ 21:55:51 #239
174940 W00fer
Maar echt
pi_217580303
quote:

[..]
Gio en Hinke zijn wel de verrassing van het seizoen. Ben blij voor hem.

Kerel heeft een geweldige transformatie gratis gekregen waar veel mensen jaloers op zijn omdat ze zelf honderd bergtochten door de bergen maken, of een reis naar Tibet om zichzelf te leren kennen. Gio maakte de reis van kind naar volwassene gratis bij MAFS.

Ik denk dat zij hem gewoon blijft testen. Voorlopig dan. Of, als ik positief denk, zijn de gevoelens bij haar echt gegroeid. Je speelt het niet dat zij een aantal keren hem een kus geeft ipv andersom.

Of wacht, jawel. Dennis :')
Die hem zo geweldig vond maar Stefan onder de bus gooide en eiste dat hij hem belde. Het is maar goed dat Stefan zich niet voor die rollercoaster laat spannen. Heel wispelturig en hoe serieus hij is dat is leuk voor een vriendschap maar ook heel onstabiel.

Aan de andere kant: Aan de rand van het ravijn groeien de mooiste bloemen?

Waarom is er eigenlijk zo vreemd gefilmd. Joey leek het ook een beetje akward te vinden bij de schoonfamilie.

Ook wel apart dat Hinke en Gio op reis gingen en Peter en Mariska alles incognito moesten doen?

Waarom is Mariska niet bij de familie gefilmd of Hinke bij de vrienden van Gio?

Let wel, er is vier uur aan filmmateriaal minder dan twee seizoenen geleden. Daar 22 afleveringen. Dat is echt veel.

Ik vond dit seizoen kort, om niet te zeggen op sommige punten echt afgeraffeld.

Ik vond Olof nog juist heel netjes en ergens ook wel terecht dat hij haar uiterlijk vertoon doorprikt. Ik geef Femke gelijk dat als Olof inderdaad aan zichzelf kan werken dat ze dit subtiel benoemd.

Als hij echt twee gebroken ribben had waarom kon hij dan wel karaoke zingen?

Het is een beetje apart. Als alles in oktober gefilmd is, het zes weken duurde en de terugblik na vier maanden is dan is de terugblik in maart gefilmd.

Hoe kunnen ze dan beelden hebben van Marcella die zegt ik heb Bjorn vooraf aan de uitzendingen nog gebeld? Dat doe je ook geen maanden vooraf lijkt me.

Wel tegenstrijdig dat Femke zegt ik zie een gebroken man die ik had willen helpen en op het koppelsdiner zei ze ik ben niet je psycholoog.

Ik vond ze respectvol naar elkaar ook al waren er harde conclusies. Moddergooien heeft Olof niet gedaan, het was wel minder terugkijkend op mooie momenten zoals Femke.

Wie me tegengevallen is, is Bram. Het blijft in het midden hangen of hij in een dronken bui iets vervelends gezegd heeft of niet. Dat hij al op Tinder zat tijdens de opnames en zij eromheen lult dat ze niks voor hem voelde en friendzonede, maar ervan maakt dat hij wisselvallig communiceerde dat maakt het er niet beter op. Ik geloof nooit dat dat de echte reden is want zoals kaart je aan, zeker als zij zo'n pittige tante is.

Jammer dat er niet zoals bij Stefan en Dennis (hoe stupide hun ruzie ook was om twee uurtjes Jacuzzi) de echte aard van het beestje op tafel komt. Bij hen vond ik dat authentieker overkomen.

En dan het laatste stel: Svea en Joey. Zij super verliefd leek het, bang om gekwetst te worden. En toch de deur dichtgooien? Hij die dus toch kennelijk zijn vrienden belangrijker vond dan de reis naar Nijmegen? Er is meer gebeurd dan wij weten denk ik.

Ik geloof niet zo in het verhaaltje dat "het gevoel minder werd". Vind het maar een raar verhaal net zoals Carlo zegt.

[ Bericht 9% gewijzigd door W00fer op 08-05-2025 22:06:15 ]
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_217580367
Ik heb de laatste aflevering nu ook gezien. Er worden hier wat flauwe opmerkingen gemaakt over het religieuze nest waar Hinke uit komt maar ik moet eerlijk zeggen dat ik haar ook wel ontdooid vond bij het bezoek van Carlo in die kampeerzaak. Dat hele pinnige was er wel een beetje af. Ik denk dat ze het wel redden. Wat op zich een leuke verrassing is want ik had hier een paar weken geleden geen geld op ingezet.
pi_217580392
Niets is wat het lijkt.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217580410
Hinke en Gio *O*

Leuk om te zien dat het ook echt serieus tussen hen is geworden! Je zag na de huwelijksreis al dat ze goed bij elkaar passen. Twee hele leuke mensen die elkaar goed aanvullen.

Maar dat wilde de gemiddelde poster hier niet zien. Die hoopten alleen maar dat het snel afgelopen was...dat afzeiken de hele tijd :')
  donderdag 8 mei 2025 @ 22:09:16 #243
174940 W00fer
Maar echt
pi_217580411
Misschien heeft Hinke in de tussentijd ook wel een spiegel gekregen van de experts.

Of, is dat belerende gewoon een onzekere houding. Ik wijs naar de ander zodat mijn eigen gedrag niet opvalt.

Mijn mening over Hinke is positief bijgesteld. Ze had hem ook als kind echt kunnen afserveren. In eerdere seizoenen gebeurde dat wel.

Ze bracht het geduld op en wie weet is zij heel pinnig neergezet. Je weet het niet.

Gio bleef zichzelf en rustig en liet zich niet opnaaien. Dat alleen verdient al veel respect.
  donderdag 8 mei 2025 @ 22:10:20 #244
174940 W00fer
Maar echt
pi_217580418
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2025 22:09 schreef MorganLeFay het volgende:
Hinke en Gio *O*

Leuk om te zien dat het ook echt serieus tussen hen is geworden! Je zag na de huwelijksreis al dat ze goed bij elkaar passen. Twee hele leuke mensen die elkaar goed aanvullen.

Maar dat wilde de gemiddelde poster hier niet zien. Die hoopten alleen maar dat het snel afgelopen was...dat afzeiken de hele tijd :')
Maar effe eerlijk als jouw lief zo zat te praten van kom maar zitten of heb je je vragen al klaar dan zou je toch ook denken ik ben je hondje niet?
pi_217580465
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 22:10 schreef W00fer het volgende:

[..]
Maar effe eerlijk als jouw lief zo zat te praten van kom maar zitten of heb je je vragen al klaar dan zou je toch ook denken ik ben je hondje niet?
Ja maar het is niet altijd dat het aan Hinke ligt, hij zegt niks ervan vind alles goed. Totdat hij een keer ertegen in gaat dan gaat zij scheiden.🤪
pi_217580467
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 22:09 schreef W00fer het volgende:
Misschien heeft Hinke in de tussentijd ook wel een spiegel gekregen van de experts.

Of, is dat belerende gewoon een onzekere houding. Ik wijs naar de ander zodat mijn eigen gedrag niet opvalt.

Mijn mening over Hinke is positief bijgesteld. Ze had hem ook als kind echt kunnen afserveren. In eerdere seizoenen gebeurde dat wel.

Ze bracht het geduld op en wie weet is zij heel pinnig neergezet. Je weet het niet.

Gio bleef zichzelf en rustig en liet zich niet opnaaien. Dat alleen verdient al veel respect.
Ze zijn allebei gegroeid. Ik heb Gio hier aan het begin een sociaal onbeholpen, mogelijk zelfs ietwat autistische jongen genoemd. Daar was nu weinig meer van te merken. En zij geeft aan dat ze zich veilig voelt bij hem en zichzelf kan zijn. Misschien was die houding ook wel gewoon een beetje een masker/stuk onzekerheid.

Dat is ook wat ik hier op de bank tegen mevrouw Spa zei. Ik zie 2 mensen die allebei keihard hebben gewerkt om dit te laten slagen, want er zijn in deze show echt al stellen geweest die om veel minder het bijltje erbij neer gooiden. En dat vind ik toch wel te prijzen.
pi_217580483
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 22:10 schreef W00fer het volgende:

[..]
Als het mijn lief is niet nee. Maar dat MAFS gedoe is wel iets compleet anders. Ze kenden elkaar gedurende die opnames amper, en voor de camera is het toch compleet anders (plus dat ze ongetwijfeld ook door de regie worden gepusht om op bepaalde momenten een gesprek aan te gaan enzo). Denk dat mensen dan een stuk makkelijker meegaan of meespelen in dat ongemakkelijke gedoe.

Het viel me trouwens bij alle eindgesprekken/final vows op dat ze echt allemaal dezelfde teksten zaten op te dreunen. Er zat natuurlijk wel wat persoonlijks in. Maar echt iedereen had het over het "enorme avontuur" dat ze met elkaar aangingen en dat het een mooie/bijzondere reis was.

Daar heeft de regie ook behoorlijk zitten sturen hoor. Ik heb nooit tegen mijn geliefde gezegd dat onze tijd samen een mooie reis is :P

Zou het met chatgtp zijn opgesteld. Dat ze wat persoonlijke ervaringen kunnen invullen voor de regie en dat die dan aan ChatGTP vragen: "schrijf een brief over twee mensen die een avontuur zijn aangegaan en een mooie reis samen hebben beleefd en die erg gegroeid zijn"
pi_217580529
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2025 16:04 schreef roos94 het volgende:
Nou dat was hem weer.

Joey en svea is niet verrassend. We zagen daar toch geen echte relatie of gevoelens? Gewoon lust...

Die Hinke is een beetje raar, ik zie geen spark tussen hun, misschien omdat ze uit een gristenhondenfamilie komt durft ze niet te scheiden ofzo? Geen idee. Maar ik geloof er niks van.
Jeetje, wat heeft Hinke jou gedaan zeg?

Waarom is het nodig om zo respectloos over iemands levensovertuiging te zijn?
pi_217580744
Vind Gio ook echt verandert vergeleken met het begin, hij lijkt veel zelfverzekerder. En Hinke lijkt hem ook echt leuk te vinden. Geslaagd projectje zou ik zeggen :)
pi_217581550
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 22:22 schreef totebel het volgende:

[..]
Jeetje, wat heeft Hinke jou gedaan zeg?

Waarom is het nodig om zo respectloos over iemands levensovertuiging te zijn?
Omdat dat kan en mag en is niet verboden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')