quote:
Gio en Hinke zijn wel de verrassing van het seizoen. Ben blij voor hem.
Kerel heeft een geweldige transformatie gratis gekregen waar veel mensen jaloers op zijn omdat ze zelf honderd bergtochten door de bergen maken, of een reis naar Tibet om zichzelf te leren kennen. Gio maakte de reis van kind naar volwassene gratis bij MAFS.
Ik denk dat zij hem gewoon blijft testen. Voorlopig dan. Of, als ik positief denk, zijn de gevoelens bij haar echt gegroeid. Je speelt het niet dat zij een aantal keren hem een kus geeft ipv andersom.
Of wacht, jawel. Dennis

Die hem zo geweldig vond maar Stefan onder de bus gooide en eiste dat hij hem belde. Het is maar goed dat Stefan zich niet voor die rollercoaster laat spannen. Heel wispelturig en hoe serieus hij is dat is leuk voor een vriendschap maar ook heel onstabiel.
Aan de andere kant: Aan de rand van het ravijn groeien de mooiste bloemen?
Waarom is er eigenlijk zo vreemd gefilmd. Joey leek het ook een beetje akward te vinden bij de schoonfamilie.
Ook wel apart dat Hinke en Gio op reis gingen en Peter en Mariska alles incognito moesten doen?
Waarom is Mariska niet bij de familie gefilmd of Hinke bij de vrienden van Gio?
Let wel, er is vier uur aan filmmateriaal minder dan twee seizoenen geleden. Daar 22 afleveringen. Dat is echt veel.
Ik vond dit seizoen kort, om niet te zeggen op sommige punten echt afgeraffeld.
Ik vond Olof nog juist heel netjes en ergens ook wel terecht dat hij haar uiterlijk vertoon doorprikt. Ik geef Femke gelijk dat als Olof inderdaad aan zichzelf kan werken dat ze dit subtiel benoemd.
Als hij echt twee gebroken ribben had waarom kon hij dan wel karaoke zingen?
Het is een beetje apart. Als alles in oktober gefilmd is, het zes weken duurde en de terugblik na vier maanden is dan is de terugblik in maart gefilmd.
Hoe kunnen ze dan beelden hebben van Marcella die zegt ik heb Bjorn vooraf aan de uitzendingen nog gebeld? Dat doe je ook geen maanden vooraf lijkt me.
Wel tegenstrijdig dat Femke zegt ik zie een gebroken man die ik had willen helpen en op het koppelsdiner zei ze ik ben niet je psycholoog.
Ik vond ze respectvol naar elkaar ook al waren er harde conclusies. Moddergooien heeft Olof niet gedaan, het was wel minder terugkijkend op mooie momenten zoals Femke.
Wie me tegengevallen is, is Bram. Het blijft in het midden hangen of hij in een dronken bui iets vervelends gezegd heeft of niet. Dat hij al op Tinder zat tijdens de opnames en zij eromheen lult dat ze niks voor hem voelde en friendzonede, maar ervan maakt dat hij wisselvallig communiceerde dat maakt het er niet beter op. Ik geloof nooit dat dat de echte reden is want zoals kaart je aan, zeker als zij zo'n pittige tante is.
Jammer dat er niet zoals bij Stefan en Dennis (hoe stupide hun ruzie ook was om twee uurtjes Jacuzzi) de echte aard van het beestje op tafel komt. Bij hen vond ik dat authentieker overkomen.
En dan het laatste stel: Svea en Joey. Zij super verliefd leek het, bang om gekwetst te worden. En toch de deur dichtgooien? Hij die dus toch kennelijk zijn vrienden belangrijker vond dan de reis naar Nijmegen? Er is meer gebeurd dan wij weten denk ik.
Ik geloof niet zo in het verhaaltje dat "het gevoel minder werd". Vind het maar een raar verhaal net zoals Carlo zegt.
[ Bericht 9% gewijzigd door W00fer op 08-05-2025 22:06:15 ]