abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217513208

quote:
Married at First Sight 2023: dit is alles wat we weten over het nieuwe seizoen
Married at First Sight is atm een van de populairste datingprogramma's – waarin men, door experts, 'blind' wordt gekoppeld aan een potentiële match én daarmee op dag één het huwelijksbootje instapt. Vervolgens heb je natuurlijk de huwelijksnacht, waarna het koppel samen op reis gaat. Daarna gaan ze samenwonen, en tot slot moeten de twee bepalen of het een match made in heaven is. In de vorige seizoenen kwam er genoeg drama voorbij: zo wilde Arjan er afgelopen seizoen eigenlijk al mee stoppen bij het huwelijk, en was Joep ronduit rude tegen Caroline. Maar er is geen sprake van enkel mislukte matches, want zowel Rowan en Astleigh als Sonny en Dylan zijn nog altijd gelukkig samen.

Wanneer kunnen we Married at First Sight op tv zien?
Het zevende seizoen is inmiddels al lang en breed voorbij en nu rest de vraag: wanneer komt Married at First Sight 2023 op tv? Dat er een nieuw seizoen van het liefdesexperiment MAFS aan zou komen, was al bekend. De opnames zijn afgelopen zomer van start gegaan, en nú maakt RTL tevens bekend wanneer we MAFS 2023 kunnen zien op tv.

*Tromgeroffel*... Married at First Sight seizoen acht is vanaf 3 januari 2023 te zien. Nog steeds met Carlo Boszhard als presentator, maar er is meer leuk nieuws: er worden niet één, maar twee afleveringen per week uitgezonden op RTL 4. Op zowel dinsdag- als woensdagavond kun je 't nieuwe seizoen van Married at First Sight bingen. Én als kers op de taart wordt er in de eerste week van de show nog een derde aflevering uitgezonden op donderdagavond - wat een feestje! De afleveringen komen uiteraard, voor als je het wilt terugkijken, ook op Videoland.
edit: foto van de "experts" van 2025

[ Bericht 1% gewijzigd door FireFox1 op 01-05-2025 23:57:50 ]
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_217513217
Oeh ik kijk het nu pas terug, maar Bram krijgt ook de volle laag van Eva. Jesus wat is het met die wijven die ineens de zielige kaart trekken terwijl Bram niet van kwaad bewust is. Demage controle?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217513241
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 23:43 schreef Soury het volgende:
Oeh ik kijk het nu pas terug, maar Bram krijgt ook de volle laag van Eva. Jesus wat is het met die wijven die ineens de zielige kaart trekken terwijl Bram niet van kwaad bewust is. Demage controle?
Mwah, Bram lijkt mij niet helemaal onschuldig in deze, die heeft verbaal vast wel wat zitten psychologiseren bij Eva, nadat ie ontdekte dat ie geen kans meer maakte.
pi_217513255
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 23:49 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Mwah, Bram lijkt mij niet helemaal onschuldig in deze, die heeft verbaal vast wel wat zitten psychologiseren bij Eva, nadat ie ontdekte dat ie geen kans meer maakte.
Zou kunnen maar beetje lullig als dat voor de camera eruit moet. Gaf hij haar ook niet een zesje en zij hem een halfje meer :+
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217513267
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 23:51 schreef Soury het volgende:

[..]
Zou kunnen maar beetje lullig als dat voor de camera eruit moet. Gaf hij haar ook niet een zesje en zij hem een halfje meer :+
Die had zich al ingedekt, haha. En die Hinke en Gio, tja, dat zou zomaar kunnen lukken.
pi_217513283
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 23:54 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Die had zich al ingedekt, haha. En die Hinke en Gio, tja, dat zou zomaar kunnen lukken.
Hij was haar voor, geen domme jonge :D
pi_217513292
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 23:57 schreef Soury het volgende:

[..]
Hij was haar voor, geen domme jonge :D
Daarom geloof ik haar dat hij dat wel gezegd had, dat ze door haar vorige slechte ervaringen met mannen geen liefde meer zou vinden, omdat ze zich niet meer openstelt voor (lelijke) mannen.
pi_217513313
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 23:54 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Het mooie is wel dat je Gio in een korte periode verbaal ziet groeien omdat Hinke hem de tijd gaf om op adem te komen. Of het liefde is valt nog te bezien, maar Gio heeft op menselijk gebied stappen gemaakt en dat is sowieso winst. :)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_217513317
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 23:59 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Daarom geloof ik haar dat hij dat wel gezegd had, dat ze door haar vorige slechte ervaringen met mannen geen liefde meer zou vinden, omdat ze zich niet meer openstelt voor (lelijke) mannen.
Tja dat zullen we nooit weten, er is een gesprek geweest over een ex. Maar dat zij daarom nooit liefde meer kan ontvangen zal best wel wat genuanceerder geweest zijn.
pi_217513320
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 00:04 schreef Soury het volgende:

[..]
Tja dat zullen we nooit weten, er is een gesprek geweest over een ex. Maar dat zij daarom nooit liefde meer kan ontvangen zal best wel wat genuanceerder geweest zijn.
Ach kom, Bram was haar toen kennelijk duidelijk aan het manipuleren.
pi_217513327
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 00:05 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ach kom, Bram was haar toen kennelijk duidelijk aan het manipuleren.
Oh denk je? Grappig is zie dat anders.
pi_217513335
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 00:03 schreef FireFox1 het volgende:

[..]
Het mooie is wel dat je Gio in een korte periode verbaal ziet groeien omdat Hinke hem de tijd gaf om op adem te komen. Of het liefde is valt nog te bezien, maar Gio heeft op menselijk gebied stappen gemaakt en dat is sowieso winst. :)
Bij dat stel krijg ik flashbacks van Koot en Bie, zit ook een scene in van een enorm dominante vrouw met een sukkel van een man, jaren getrouwd. :D
pi_217513357
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 00:06 schreef Soury het volgende:

[..]
Oh denk je? Grappig is zie dat anders.
Kweenie, hoor, misschien heb je ook wel gelijk. Bram was iig heel duidelijk gekwetst door Eva. Maar je weet niet wat er allemaal zonder camera's is gezegd naar elkaar.
pi_217513361
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 00:07 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Bij dat stel krijg ik flashbacks van Koot en Bie, zit ook een scene in van een enorm dominante vrouw met een sukkel van een man, jaren getrouwd. :D
Hou je d'r buiten Cock _O-
pi_217513369
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 00:13 schreef Soury het volgende:

[..]
Hou je d'r buiten Cock _O-
Dat was nu juist een omgekeerd stel :D
  vrijdag 2 mei 2025 @ 00:18:13 #16
174940 W00fer
Maar echt
pi_217513389
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 23:32 schreef Soury het volgende:

[..]
Met haar krokodillen tranen, en die wollensokken therapeuten. Jullie hebben er voor gevochten Fuck dat zeg :|W
Dat vond ik ook echt bespottelijk.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_217513399
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 00:14 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat was nu juist een omgekeerd stel :D
Dat andere stel was moeder en zoon
pi_217513401
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 00:12 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Kweenie, hoor, misschien heb je ook wel gelijk. Bram was iig heel duidelijk gekwetst door Eva. Maar je weet niet wat er allemaal zonder camera's is gezegd naar elkaar.
Ik heb het idee dat Eva de teksten van Bram verkeerd heeft geïnterpreteerd, compleet dichtsloeg, en verder geen seconde de tijd heeft genomen om tekst en uitleg te vragen. Ze is sowieso een nare, arrogante, import-Amsterdammer met een onrealistisch eisenpakket.
pi_217513402
_O- _O- _O-
pi_217513403
quote:
Oh die _O-
pi_217513409
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 00:20 schreef FireFox1 het volgende:

[..]
Ik heb het idee dat Eva de teksten van Bram verkeerd heeft geïnterpreteerd, compleet dichtsloeg, en verder geen seconde de tijd heeft genomen om tekst en uitleg te vragen. Ze is sowieso een nare, arrogante, import-Amsterdammer met een onrealistisch eisenpakket.
Lekker dit, ik mot haar ook niet
pi_217513447
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 00:20 schreef FireFox1 het volgende:

[..]
Joh, ze wil ook gewoon een lekkere aantrekkelijke sympathieke humoristische vent en dat is Bram helaas niet. Dat soort mannen doen niet mee aan programma's. Alleen hopelozen.
pi_217513464
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 00:30 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Joh, ze wil ook gewoon een lekkere aantrekkelijke sympathieke humoristische vent en dat is Bram helaas niet. Dat soort mannen doen niet mee aan programma's. Alleen hopelozen.
Bram is best wel ok en laat niet met zich sollen. Ik krijg wel jeuk van Femke en Olof die zitten er voor de leuk en aandacht. Ik wil een veilig haven boehoooo...........
pi_217513469
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 00:36 schreef Soury het volgende:

[..]
Bram is best wel ok en laat niet met zich sollen. Ik krijg wel jeuk van Femke en Olof die zitten er voor de leuk en aandacht. Ik wil een veilig haven boehoooo...........
Die zijn al helemaal ongeloofwaardig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')