dit dus. Hoezeer de Israeliers ook oorlogsmisdaden begaan, dat heeft er niets mee te maken. En als je het breder wil trekken, waarom alleen Gazanen? Russen plegen net zo goed oorlogsmisdaden tegen Oekraieners maar daar hoor je ze niet overquote:
vanavond zal ze in Scheveningen staanquote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ideaal voor Faber, daar kan ze staan met een notitieblokje.
mja, ook dergelijke onderwerpen leven op Foqueville, hoezeer sommigen het ook niet kunnen handelenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:46 schreef LTVDK het volgende:
Ok de irritatie is er weer uit, sorry daarvoorKunnen we het weer over eten hebben
oh zekerquote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan iedereen nog wel gewoon even z'n muil houden.
De oorlogsmisdaad is dat je als Hamas militant jezelf in een soepjurk steekt en achter een kinderwagen gaat schuilen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dit dus. Hoezeer de Israeliers ook oorlogsmisdaden begaan, dat heeft er niets mee te maken. En als je het breder wil trekken, waarom alleen Gazanen? Russen plegen net zo goed oorlogsmisdaden tegen Oekraieners maar daar hoor je ze niet over
Ik had gister een ontzettend vieze pizza.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:46 schreef LTVDK het volgende:
Ok de irritatie is er weer uit, sorry daarvoorKunnen we het weer over eten hebben
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan iedereen nog wel gewoon even z'n muil houden.
Maar je hebt hem wel opgegeten?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had gister een ontzettend vieze pizza.
Wat zat er op dan?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had gister een ontzettend vieze pizza.
Dat zie je in elk land waar er meer verschillende culturen samen komen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mja, ook dergelijke onderwerpen leven op Foqueville, hoezeer sommigen het ook niet kunnen handelen
Is gewoon een klein stukje beschaving en basis-hygiëne als mens.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:50 schreef mschol het volgende:
ik moet bekennen dat ik echt heel weinig geef om 4 en 5 mei
ik zal niet om 20:00 een ghettoblaster aanzetten maar ga er ook niet speciaal voor stoppen langs de weg, muziek voor uitzetten ofzo
ditquote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De oorlogsmisdaad is dat je als Hamas militant jezelf in een soepjurk steekt en achter een kinderwagen gaat schuilen.
Er spelen toch al heel wat jaartjes conflicten elders op de wereld maar nooit hoor je ze daarover.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen die downies zich niet gewoon ergens aan een snelweg in noordoost Groningen vastplakken ipv elke scheet te kapen voor Gaza![]()
'de eierkoeken zijn in de bonus'
- schandalig, in Gaza hebben ze niet eens eten
'mijn auto moet naar de garage'
- in Gaza hebben ze niet eens auto's
'we hebben volgende week een gezellig buurtfeest met bbq'
- walgelijk, in Gaza worden de mensen ge'bbqt
'ik heb gisteren een serie gekeken op netflix'
- hoe kun je dat doen terwijl ze in Gaza niet eens internet hebben
40 uur?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat zie je in elk land waar er meer verschillende culturen samen komen.
Stel je eens een NL voor waarbij er sinds de jaren 90 een totale asielstop en migratiestop was gekomen.
Dan hadden we ongeveer 13 milj mensen.
Huisenprijzen waren stabiel gebleven.
Dit soort dagen liepen zeer rustig, een kuchje was al opvallend.
Maar het zou ook zo saai zijn
En dat iedereen zou 40u werken, ook in minder leuke baantjes.
dit dusquote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Er spelen toch al heel wat jaartjes conflicten elders op de wereld maar nooit hoor je ze daarover.
In de jaren 90 was het wat leuker, veiliger en vrijer voor homo's en vrouwen op straat maar heeeyyy anders hadden we ook geen broodjes shoarma gehad.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat zie je in elk land waar er meer verschillende culturen samen komen.
Stel je eens een NL voor waarbij er sinds de jaren 90 een totale asielstop en migratiestop was gekomen.
Dan hadden we ongeveer 13 milj mensen.
Huisenprijzen waren stabiel gebleven.
Dit soort dagen liepen zeer rustig, een kuchje was al opvallend.
Maar het zou ook zo saai zijn
En dat iedereen zou 40u werken, ook in minder leuke baantjes.
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar je hebt hem wel opgegeten?
Dit is wat de linkse medemens graag heeft gewild.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In de jaren 90 was het wat leuker, veiliger en vrijer voor homo's en vrouwen op straat maar heeeyyy anders hadden we ook geen broodjes shoarma gehad.
Pas sinds de aardbeving kreeg ik mee dat er een burgeroorlog woedt in Myanmar.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Er spelen toch al heel wat jaartjes conflicten elders op de wereld maar nooit hoor je ze daarover.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |