Weer een uitstekend inhoudelijke reactie - je zet jezelf wel op de kaart hier hoorquote:
Feitenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:09 schreef matspontius het volgende:
[..]
Weer een uitstekend inhoudelijke reactie - je zet jezelf wel op de kaart hier hoor
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:36 schreef matspontius het volgende:
[..]
Aanpakken dit schorem en uitzetten - dit soort "Nederlander" noemen is een absolute schande voor dit land
quote:De ME maakte schoon schip, maar deed dat volgens ooggetuigen met zo'n brede bezem dat ook plaatselijke ondernemers zelf - wier terrassen al vernield waren door de jongeren - het dubbel op de neus kregen. Uitbater van de New York Pizza aan de Scheveningse Gevers Deynootweg: "'Als er een opa langsloopt, dan krijgt die een klap. Maar die jeugd, die valt de politie niet aan.' 'Ze kwamen op het einde ook nog mijn zaak binnenvallen om mij te slaan. Dat kan natuurlijk ook niet. Hij ziet toch wat ik aan heb', zegt hij wijzend op zijn bedrijfskleding. 'Die politieman stuurt ook nog mijn personeel weg uit mijn zaak, dat kan toch niet?'"
Als je kijkt naar decennialange voetbalrellen passen ze hier gewoon prima. Jij wilt gewoon Nederlanders uitzetten op basis van huidskleur.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:36 schreef matspontius het volgende:
[..]
Dit is import shit met een compleet andere culturele achtergrond, nul opvoeding en geen enkele vorm van aanpassing aan dit land. Kun je wel elke keer dezelfde langspeelplaat afspelen maar dit soort volk past niet in deze maatschappij! Enige aanpak die dit soort verstaat is kei- en keiharde repercussie. Aanpakken dit schorem en uitzetten - dit soort "Nederlander" noemen is een absolute schande voor dit land
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:03 schreef Toine51 het volgende:
Schebeningen is al jaren een no-go zone zodra de temp boven de 25 graden is...
"Jongeren" die vrouwen/meisjes lastig vallen, paupers in herriebakken en motoren die doen alsof ze op het circuit zitten...
En dan de absurde prijzen voor parkeren en eten..
Ben ik met je eens, hoor. Maar in Engeland heeft een vrouw 31 maanden cel gekregen, omdat ze zei: Voor mijn part steken ze de hotels waar ze zitten in brand.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:09 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Sorry... maar ik ben bang dat dit het enige realistische alternatief is.
Wat is daar mis mee. Je komt oorspronkelijk niet van hier, dat blijkt uit je huidskleur, je geeft heel veel overlast. Dan is de juiste conclusie toch: uitzetten.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:21 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon Nederlanders uitzetten op basis van huidskleur.
Op de socials zie je hoe die 'jongeren' hardwerkende ondernemers aanvallen en de politie vrijwel niks doet..... echt bizar. Wat is er overgebleven van likopstuk? sla ze zodanig dat ze het over 3 maanden nog voelen.quote:
Waarheen als ze hier geboren zijn of in het geval van Antilianen eeuwen geleden GEKOLONISEERD zijnquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:29 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee. Je komt oorspronkelijk niet van hier, dat blijkt uit je huidskleur, je geeft heel veel overlast. Dan is de juiste conclusie toch: uitzetten.
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:00 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]Stukje Usual Suspects.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Over honden gesproken. Die waren hier niet toch?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, hoor. Maar in Engeland heeft een vrouw 31 maanden cel gekregen, omdat ze zei: Voor mijn part steken ze de hotels waar ze zitten in brand.
In dit geval: Geen genade, de knuppel eroverheen en laat de honden hun gang maar gaan.
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Over honden gesproken. Die waren hier niet toch?
Ik denk dat als de politie hier wat goede werkhonden mee had gehad de sfeer al anders was geweest. Deze culturen hebben het niet zo op dieren. Lol.
Wat zou er inderdaad mis zijn met racistisch beleid.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:29 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee. Je komt oorspronkelijk niet van hier, dat blijkt uit je huidskleur, je geeft heel veel overlast. Dan is de juiste conclusie toch: uitzetten.
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Over honden gesproken. Die waren hier niet toch?
Ik denk dat als de politie hier wat goede werkhonden mee had gehad de sfeer al anders was geweest. Deze culturen hebben het niet zo op dieren. Lol.
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:00 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
Oh my bad. Heb geen filmpjes bekeken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |