abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 mei 2025 @ 11:53:44 #201
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217516476
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Intolerantie voor intolerantie my ass als je zegt dat ze er een keer een paar dood moeten knuppelen.

Wel mee eens dat je niet zachtzinnig hoeft te zijn met een taakstrafje van een uurtje, maar er zit wel iets tussen de fopstraffen soms en iemand doden
Dat vaak niet eens. Schijnbaar is er gisteravond ook niemand opgepakt, wat toch opmerkelijk is aangezien en van alles naar agenten is gegooid en een behoorlijke ravage aangericht. Wat mij betreft staan er gewoon gevangenisstraffen op zulk gedrag. Vooral ook geweld tegen politie of hulpverleners moet gigantisch hard worden aangepakt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_217516477
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 09:33 schreef Caland het volgende:

[..]
Waarheen als ze hier geboren zijn of in het geval van Antilianen eeuwen geleden GEKOLONISEERD zijn
Technisch gezien stammen ze af van kolonisten. Maar ik geloof er geen reet van dat dit allemaal onze koloniale erfenis is. Dit is import van slavendrijversnazaten van over de hele wereld.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 2 mei 2025 @ 11:55:14 #203
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_217516488
quote:

[..]
Intolerantie voor intolerantie my ass als je zegt dat ze er een keer een paar dood moeten knuppelen.

Wel mee eens dat je niet zachtzinnig hoeft te zijn met een taakstrafje van een uurtje, maar er zit wel iets tussen de fopstraffen soms en iemand doden
Niet binnen laten van dit soort achterlijke culturen heeft niets met intolerantie te maken maar alles met het waarborgen van de veiligheid van de samenleving. En die veiligheid geldt ook voor de allochtonen die zich wel gedragen en een positieve bijdrage leveren aan de samenleving. Die schamen zich namelijk kapot voor hun "medelanders"
"Hoka Hey!"
  vrijdag 2 mei 2025 @ 11:56:45 #204
287741 matspontius
pi_217516502
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 11:54 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Maar waarom ben je nou een racist?
Vanaf nu maar gewoon negeren want daar komt geen zinnig woord uit. Is de moeite niet waard :W
"Hoka Hey!"
  vrijdag 2 mei 2025 @ 11:57:04 #205
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217516508
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 11:51 schreef matspontius het volgende:

[..]
Inhoudelijk reageren gaat ie niet hoor - dat gaat boven zijn/haar pet
Het blijkt inderdaad vaker dat het erg lastig is voor sommigen hun zwak voor zulke groepen te onderbouwen. Vaak komt dat voort uit het feit dat men én progressief links is én een warme gevoelens voor een religie als de Islam heeft.

Maar als je dat erkent maak je jezelf naar onsterfelijk belachelijk omdat die twee niet samengaan. Dat is zoiets als zeggen dat je een uitgesproken feminist bent en ook een groot bewonderaar van Andrew Tate.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_217516528
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 11:34 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Waarom doet de terechte kritiek op deze groepen jou eigenlijk zoveel?
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 11:57 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het blijkt inderdaad vaker dat het erg lastig is voor sommigen hun zwak voor zulke groepen te onderbouwen. Vaak komt dat voort uit het feit dat men én progressief links is én een warme gevoelens voor een religie als de Islam heeft.

Maar als je dat erkent maak je jezelf naar onsterfelijk belachelijk omdat die twee niet samengaan. Dat is zoiets als zeggen dat je een uitgesproken feminist bent en ook een groot bewonderaar van Andrew Tate.
En anderen maar stropoppen verwijten.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_217516533
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 11:56 schreef matspontius het volgende:

[..]
Vanaf nu maar gewoon negeren want daar komt geen zinnig woord uit. Is de moeite niet waard :W
Plezier samen *; .
In Southern Sun
  vrijdag 2 mei 2025 @ 11:59:41 #208
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217516538
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 11:58 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
[..]
En anderen maar stropoppen verwijten.
Ik constateer iets, dat heeft verder niets met een stropop te maken.
  vrijdag 2 mei 2025 @ 11:59:47 #209
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_217516540
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 11:54 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Maar waarom ben je nou een racist?
Wat bekt dat lekker hè
pi_217516547
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 11:59 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik constateer iets, dat heeft verder niets met een stropop te maken.
Natuurlijk.
In Southern Sun
pi_217516550
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 11:15 schreef Alloch87 het volgende:

[..]
Cokehoer.
je hebt altijd van die blanke vrouwen die vallen op getinte types en het nog stoer vinden ook als die gasten zich als losgeslagen chimpansees gedragen.
ik word gedreven door krachten die voor de meesten onbekend zijn.
I have not come to unite, but to divide." ~Jesus Christ
  vrijdag 2 mei 2025 @ 12:03:36 #212
287741 matspontius
pi_217516571
Zijn er nou wel of geen aanhoudingen verricht? Het kan toch niet waar zijn dat ze dit achterlijke schorem zo maar laten lopen? Dit is een absolute verstoring van de orde!
"Hoka Hey!"
pi_217516572
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 11:59 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Wat bekt dat lekker hè
Valt wel mee, eigenlijk.
In Southern Sun
  Moderator vrijdag 2 mei 2025 @ 12:04:10 #214
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_217516576
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 12:03 schreef matspontius het volgende:
Zijn er nou wel of geen aanhoudingen verricht? Het kan toch niet waar zijn dat ze dit achterlijke schorem zo maar laten lopen? Dit is een absolute verstoring van de orde!
Geen.

Wat @Caland zegt. De ME is er niet om mensen aan te houden. De ME is er om de boel schoon te vegen zodat de orde hersteld wordt.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  vrijdag 2 mei 2025 @ 12:04:44 #215
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_217516579
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 12:00 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
je hebt altijd van die blanke vrouwen die vallen op getinte types en het nog stoer vinden ook als die gasten zich als losgeslagen chimpansees gedragen.
Blijkbaar is het belangrijker te benoemen dat er een blank grietje tussen deze horde neanderthalers staat.
  vrijdag 2 mei 2025 @ 12:05:27 #216
168739 Red_85
'echt wel'
pi_217516586
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 11:59 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Wat bekt dat lekker hè
Trap nou niet in dat getrol van 'm. Het is zn standaard mo waar toch niet tegenop wordt getreden. Al jaren niet.
Je kan er niet mee discussieren op de inhoud, want het enige waar hij op uit is, is ruzie met zn suggestieve gedrag. Je ziet het al, want je krijgt toch geen inhoudelijke reacties, alleen persoonlijke. En hij weet precies hoe ver hij kan gaan mbt de policy.

Don't feed them.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Redactie Sport vrijdag 2 mei 2025 @ 12:05:31 #217
274204 crew  Mexicanobakker
pi_217516587
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 11:55 schreef matspontius het volgende:

[..]
Niet binnen laten van dit soort achterlijke culturen heeft niets met intolerantie te maken maar alles met het waarborgen van de veiligheid van de samenleving. En die veiligheid geldt ook voor de allochtonen die zich wel gedragen en een positieve bijdrage leveren aan de samenleving. Die schamen zich namelijk kapot voor hun "medelanders"
Dat heb ik allemaal helemaal niet gezegd. Het ging mij over het inzetten van geweld tot de dood.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_217516600
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 11:51 schreef matspontius het volgende:

[..]
Ook gewoon niet luisteren he!!! Die mentaliteit dus. Gewoon honden inzetten inderdaad - dan lopen die angsthazen wel. Er zijn toch wel aanhoudingen verricht mag ik hopen?
:z :Z
  vrijdag 2 mei 2025 @ 12:08:52 #219
168739 Red_85
'echt wel'
pi_217516608
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 12:04 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Geen.

Wat @:Caland zegt. De ME is er niet om mensen aan te houden. De ME is er om de boel schoon te vegen zodat de orde hersteld wordt.
Lekker de mop spelen terwijl de kraan open staat.

Nuttig is dat niet bepaald.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Redactie Sport vrijdag 2 mei 2025 @ 12:09:43 #220
pi_217516614
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 12:08 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Lekker de mop spelen terwijl de kraan open staat.

Nuttig is dat niet bepaald.
Zijn ze nog steeds aan het rellen in Scheveningen dan?
pi_217516615
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 12:05 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Trap nou niet in dat getrol van 'm. Het is zn standaard mo waar toch niet tegenop wordt getreden. Al jaren niet.
Je kan er niet mee discussieren op de inhoud, want het enige waar hij op uit is, is ruzie met zn suggestieve gedrag. Je ziet het al, want je krijgt toch geen inhoudelijke reacties, alleen persoonlijke. En hij weet precies hoe ver hij kan gaan mbt de policy.

Don't feed them.
Ja, vragen waarom 'terechte kritiek op deze groepen' mij zoveel doet was natuurlijk erg op de inhoud.
In Southern Sun
  vrijdag 2 mei 2025 @ 12:10:59 #222
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_217516621
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 12:05 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dat heb ik allemaal helemaal niet gezegd. Het ging mij over het inzetten van geweld tot de dood.
Daar hebben ze zelf minder moeite mee als ze met minimaal 10 man staan.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_217516634
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 12:00 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Yep, en ze eindigen al-le-maal alleenstaand.
  Redactie Sport vrijdag 2 mei 2025 @ 12:13:41 #224
pi_217516654
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 12:10 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Daar hebben ze zelf minder moeite mee als ze met minimaal 10 man staan.
Ja, fijn dat je mijn punt bevestigt. Als ze iemand het ziekenhuis in meppen mag dat ook gewoon zwaar bestraft worden. Maar ik ben niet zo van de lijfstraffen.
  vrijdag 2 mei 2025 @ 12:14:26 #225
287741 matspontius
pi_217516662
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 12:05 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dat vind ik ook niet hoor al vind ik wel dat je dat gajes van Scheveningen kei- en keihard moet aanpakken. Dat is namelijk de enige taal die ze begrijpen.

Verder alles uitzetten wat criminele activiteiten vertoont, de veiligheid van de samenleving in gevaar brengt (als in jodenhaat verspreiden, homohaat verspreiden, vrouwongelijkheid promoten, culturele normen en waarden van het thuisland opdringen, etc.), drugsmilieu, etc. Daar kan toch niemand op tegen zijn? Maakt het voor de allochtonen die wel integreren ook een heel stuk prettiger leven hier
"Hoka Hey!"
pi_217516674
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 12:14 schreef matspontius het volgende:

Verder alles uitzetten wat criminele activiteiten vertoont, de veiligheid van de samenleving in gevaar brengt (als in jodenhaat verspreiden, homohaat verspreiden, vrouwongelijkheid promoten, culturele normen en waarden van het thuisland ioopdringen, etc.), drugsmilieu, etc.
Ik weet niet of er wel een land te vinden is dat Brabant zou willen annexeren eigenlijk.
In Southern Sun
pi_217516782
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 11:40 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Een onderlinge strijd tussen verschillende groepen. Er was toen schijnbaar afgesproken voor een groot gevecht, de politie kreeg daar lucht van en besloot zich maar te melden waarna de aanwezigen zich collectief tegen de politie begonnen te keren.
Wat een nare mensen. Heb je echt niks aan dus.
pi_217516840
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 11:53 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat vaak niet eens. Schijnbaar is er gisteravond ook niemand opgepakt, wat toch opmerkelijk is aangezien en van alles naar agenten is gegooid en een behoorlijke ravage aangericht. Wat mij betreft staan er gewoon gevangenisstraffen op zulk gedrag. Vooral ook geweld tegen politie of hulpverleners moet gigantisch hard worden aangepakt.
Laat ze de volgende keer elkaar maar lekker in elkaar trimmen. Als ze zo graag willen knokken is dat hun eigen domme keuze. Scheelt de politie weer werk.
ik word gedreven door krachten die voor de meesten onbekend zijn.
I have not come to unite, but to divide." ~Jesus Christ
  vrijdag 2 mei 2025 @ 12:32:24 #229
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_217516854
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2025 23:13 schreef RotatoR het volgende:
[ afbeelding ]
Grappig dat je Timmermans quote terwijl dit waarschijnlijk gaat om de kinderen van slecht geïntegreerde arbeidsmigranten, die hier door de VVD naartoe zijn gehaald.
  Redactie Sport vrijdag 2 mei 2025 @ 12:34:06 #230
pi_217516874
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 12:32 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Grappig dat je Timmermans quote terwijl dit waarschijnlijk gaat om de kinderen van slecht geïntegreerde arbeidsmigranten, die hier door de VVD naartoe zijn gehaald.
Tsja het zijn wel een beetje naieve woorden van Timmermans natuurlijk, al brengt het ook wel goede dingen. Lekker voedsel bijvoorbeeld, ik eet 10x liever een durum dan een bord gore drooggekookte aardappelen met andijvie.
  vrijdag 2 mei 2025 @ 12:35:19 #231
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_217516885
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ja, fijn dat je mijn punt bevestigt. Als ze iemand het ziekenhuis in meppen mag dat ook gewoon zwaar bestraft worden. Maar ik ben niet zo van de lijfstraffen.
Ja, "zwaar straffen". 100 % mee eens. Maar met welke capaciteit gaat de politie en rechtspraak dat doen? Er is niemand aangehouden.

En als ze wel aangehouden zijn staan ze binnen en dag buiten en krijgen ze na 6 maanden een dagvaarding of uitnodiging voor een OM-zitting. En dan hebben we het nog niet eens over het cellentekort.

Het systeem is totaal verzadigd.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_217516893
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 07:12 schreef Cuendillar het volgende:
Breng er nou eens een keer één of twee om.

Kijk dan nog eens hoe graag deze "jongeren" de politie weer willen aanvallen.
Je hebt wel gelijk, hoe cru ook. De enige taal die dit soort primaten in weze verstaan is die van de lange lat of de maaiende machinegeweren. Praten, coaching en scholing lost vrijwel niets op, het zit niet in hun aard om te luisteren, zich te gedragen en hard te werken en bijdragen aan de maatschappij. Daarom zijn die landen van herkomst ook altijd een grote shithole.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  Redactie Sport vrijdag 2 mei 2025 @ 12:36:25 #233
pi_217516895
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 12:35 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ja, "zwaar straffen". 100 % mee eens. Maar met welke capaciteit gaat de politie en rechtspraak dat doen? Er is niemand aangehouden.

En als ze wel aangehouden zijn staan ze binnen en dag buiten en krijgen ze na 6 maanden een dagvaarding of uitnodiging voor een OM-zitting.

Het systeem is totaal verzadigd.
Ja kijk, daar noem je een pijnpunt. Maar er zitten nu partijen van de law & order in de regering. Ik neem aan dat zij hier concreet mee aan de slag gaan.
pi_217516902
hArD sTrAfFeN
  vrijdag 2 mei 2025 @ 12:39:18 #235
117098 Hathor
Effe niet
pi_217516912
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 12:16 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Ik weet niet of er wel een land te vinden is dat Brabant zou willen annexeren eigenlijk.
Matige poging om grappig te zijn.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_217516913
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 12:36 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Je hebt wel gelijk, hoe cru ook. De enige taal die dit soort primaten in weze verstaan is die van de lange lat of de maaiende machinegeweren. Praten, coaching en scholing lost vrijwel niets op, het zit niet in hun aard om te luisteren, zich te gedragen en hard te werken en bijdragen aan de maatschappij. Daarom zijn die landen van herkomst ook altijd een grote shithole.
Deze oliedomme reactie is je niet eens kwalijk te nemen, vrij idioot dat die originele post er nog staat.
In Southern Sun
pi_217516918
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 12:39 schreef Hathor het volgende:

[..]
Matige poging om grappig te zijn.
Thanks O+.
In Southern Sun
pi_217516923
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 11:36 schreef Vostok het volgende:
Wat was de aanleidingvoor deze rellen?
Is dat vanavond weer?
Paar jaar geleden was er in belgie ook zo'n gebeuren aan het strand, alwaar ''''''''jongeren'''''''' nogal ''baldadig'' werden. Waarom dat daar toen plaats vond, werd in de media uiterst professioneel uit de doeken gedaan; het was de schuld van de zee!.

Dus dat zou kunnen.

En anders is het gewoon; want omdat daarom, lekker ''herres op Skiffa''.
  vrijdag 2 mei 2025 @ 12:42:29 #239
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_217516941
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ja kijk, daar noem je een pijnpunt. Maar er zitten nu partijen van de law & order in de regering. Ik neem aan dat zij hier concreet mee aan de slag gaan.
Coenradie heeft er helemaal niets bij gekregen ondanks dat ze geschermd heeft met 'code zwart' en het eerder vrijlaten van veroordeelden.

Bovendien zullen de raddraaiers een Nederlands paspoort hebben en helemaal lens beuken kan de popo niet maken natuurlijk.

Deze groep heeft carte blanche in de huidige samenleving.
pi_217516945
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 11:05 schreef RotatoR het volgende:
Geen aanhoudingen :')

Lekker gewerkt weer door de deugende veiligheidsdriehoek.
Die komen nog wel.

Beelden en getuigenverslagen, plus dat hier waarschijnlijk best wel wat, hm, bekenden van de politie tussen zitten, zullen daarvoor wel zorgen. Ook werkt het nogal escalerend als je lui gaat arresteren met 100 gelijkgestemden eromheen, die sowieso al bakstenen aan het gooien zijn.
Intolerant voor intolerantie
pi_217516955
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 12:43 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Die komen nog wel.

Beelden en getuigenverslagen, plus dat hier waarschijnlijk best wel wat, hm, bekenden van de politie tussen zitten, zullen daarvoor wel zorgen. Ook werkt het nogal escalerend als je lui gaat arresteren met 100 gelijkgestemden eromheen, die sowieso al bakstenen aan het gooien zijn.
Merendeel gaat gewoon vrijuit hoor. Succes er mee.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 2 mei 2025 @ 12:47:11 #242
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_217516970
quote:

[..]
Die komen nog wel.

Dan is het hopen dat ze in een wijk wonen waar de politie nog doorheen durft.
  vrijdag 2 mei 2025 @ 12:48:48 #243
319979 Fok-it
All is well
pi_217516984
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 11:05 schreef RotatoR het volgende:
Geen aanhoudingen :')

Lekker gewerkt weer door de deugende veiligheidsdriehoek.
Bijzondere reactie. Weer wordt het volkomen genegeerd dat we niet bepaald een 'deUgEnDe' regering hebben atm. Als die hier consequenties tegen willen komen die er
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_217516987
quote:

[..]

Fine, fine. Dood is ook wel heel extreem natuurlijk.

Er is nog genoeg middle ground te vinden.

Het probleem is alleen dat daarmee momenteel niets wordt gedaan. Dat komt het personeelstekort bij de politie ook niet ten goede, omdat je hier niets tegen kan doen. Je bent met te weinig.

Je hoeft ze niet neer te maaien, maar als deëscalatie niet werkt (en dat deed het niet), dan is een lange lat, pepperspray, waterstralen en de ME charge niet voldoende. Je hebt nog iets nodig dat een stap richting escalatie gaat maar nog niet dodelijk is: bean bags bijvoorbeeld, in shotguns of (liever) 40mm lanceerbuizen; netten, verf, knalpatronen, het goeie ouwe traangas.
Intolerant voor intolerantie
  vrijdag 2 mei 2025 @ 12:49:29 #245
405473 Garfield1985
Die voor je
pi_217516988
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 08:19 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Een Nederlander is iemand met de Nederlandse nationaliteit.
Dat is geen nietszeggende reactie.
Ga je die retoriek ook vertellen tegen een Belg of een Duitser, of een Pool??
pi_217516997
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 12:48 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Bijzondere reactie. Weer wordt het volkomen genegeerd dat we niet bepaald een 'deUgEnDe' regering hebben atm. Als die hier consequenties tegen willen komen die er
Jij begrijpt kennelijk niet dat de driehoek daarover gaat.
  vrijdag 2 mei 2025 @ 12:53:14 #247
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_217517015
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 12:50 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Jij begrijpt kennelijk niet dat de driehoek daarover gaat.
Van Zanen is wel een VVD'er. Maar geef je de boel opdracht om te ontruimen met geweld gaan de beelden de wereld over vanwege 'racistisch geweld'.
pi_217517022
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 08:19 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Een Nederlander is iemand met de Nederlandse nationaliteit.
Dat is geen nietszeggende reactie.
Ja, op papier ben je misschien Nederlander maar in dit geval zijn het etnisch gezien (noord) Afrikanen.
En aan hun gedrag te zien zijn ze dat in gedrag ook.
1+1=2.
Deze lui zien zichzelf niet eens als Nederlander/Nederlands, leven in hun eigen bubbel.
pi_217517027
zie het zo, in Hoek v Holland, Noordwijk, Katwijk, Zandvoort en alle andere strandplekken waren er geen rellen, tenminste, niet op NOS.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  vrijdag 2 mei 2025 @ 12:56:04 #250
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_217517039
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 12:54 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Ja, op papier ben je misschien Nederlander maar in dit geval zijn het etnisch gezien (noord) Afrikanen.

Deze lui zien zichzelf niet eens als Nederlander/Nederlands, leven in hun eigen bubbel.
Antilianen en Surinamers Noord-Afrikanen noemen gaat ook wel wat ver (terug in de tijd)
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Redactie Sport vrijdag 2 mei 2025 @ 12:56:05 #251
pi_217517040
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 12:54 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
zie het zo, in Hoek v Holland, Noordwijk, Katwijk, Zandvoort en alle andere strandplekken waren er geen rellen, tenminste, niet op NOS.
Heb jij daar dan mensen wel zien rellen? Deel jouw ervaring eens met ons, zou ik zeggen.
  vrijdag 2 mei 2025 @ 12:56:17 #252
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_217517043
quote:

[..]
Die komen nog wel.

Daar wordt gewoon op getraind door de oproerpolitie, hoor. Vroeger kon je je als burger nog aanmelden om relschoppertje te spelen, geen idee of dat nog kan. Mocht je met je vriendjes blokken hout naar ze kegelen en gingen ze bijvoorbeeld oefenen om er eentje uit jouw groep te halen. Dan moest je het niet in je hoofd halen om daartussen proberen te komen want dan kon je het krijgen.
  vrijdag 2 mei 2025 @ 12:58:55 #253
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_217517073
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 12:56 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Daar wordt gewoon op getraind door de oproerpolitie, hoor. Vroeger kon je je als burger nog aanmelden om relschoppertje te spelen, geen idee of dat nog kan. Mocht je met je vriendjes blokken hout naar ze kegelen en gingen ze bijvoorbeeld oefenen om er eentje uit jouw groep te halen. Dan moest je het niet in je hoofd halen om daartussen proberen te komen want dan kon je het krijgen.
In onoverzichtelijke situaties en grootschalige rellen doen ze het zelden, en al helemaal niet door de ME. Laten ze romeo’s doen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_217517078
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 12:56 schreef Caland het volgende:

[..]
Antilianen en Surinamers Noord-Afrikanen noemen gaat ook wel wat ver (terug in de tijd)
Het caribisch gebied / Suriname is een beetje tricky. Erg gemengd daar (nu) allemaal. Hindoes, Javanen, Afrikanen en een grote groep aan kleine minderheden.

En naar mijn indruk hebben Surinamers hun draai in Nederland (in het algemeen) wel goed kunnen vinden, en zijn ze redelijk goed geintegreerd.
  vrijdag 2 mei 2025 @ 13:01:07 #255
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_217517088
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 12:59 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Het caribisch gebied / Suriname is een beetje tricky. Erg gemengd daar (nu) allemaal. Hindoes, Javanen, Afrikanen en een grote groep aan kleine minderheden.

En naar mijn indruk hebben Surinamers hun draai in Nederland (in het algemeen) wel goed kunnen vinden, en zijn ze redelijk goed geintegreerd.
Toch waren het overwegend Antilianen en Surinamers als het ging over gisteren, aangevuld door allerlei (allochtoons) reljeugd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_217517145
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 12:56 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Heb jij daar dan mensen wel zien rellen? Deel jouw ervaring eens met ons, zou ik zeggen.
Ik was gisteren toevallig tussen 12:00uur en 18:00uur op de fiets, in hoogst eigen persoon, Amsterdam-Haarlem-Zandvoort-Noordwijk en weer terug. Het was gezellig, geen rellen o.i.d.

Ik fiets(gewone stadsfiets) zo nu en dan naar vanaf Amsterdam naar Hoek v. Holland via de kust en weer terug(mits het nog licht is, want in het donker langs de duinen haast onmogelijk, omdat het niet verlicht is), dan kies ik door bewoond gebied voor de terugweg.
Saillant detail: er zit naaktstrand tussen Katwijk en Scheveningen, net voordat je in Scheveningen aankomt, niet dat ik er geweest ben, wel dat ik erlangs fiets, niet dat er wat te zien is, maar meer omdat het op mijn route ligt.

De rest weet ik niet. We moeten het doen met het nieuws dat ons voorgeschoteld wordt.

Mijn post was positief bedoeld, 99% van de stranden die NL heeft, werd er niet gereld.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  vrijdag 2 mei 2025 @ 13:34:40 #257
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_217517431
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 11:49 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
@:maxi-mus
Als ik dit soort zaken zie blijf ik ook heel graag in Friesland ja.
pi_217517442
Als de politie het overduidelijk niet aan kan: wordt het dan niet eens tijd om het leger in te zetten?
pi_217517481
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
  Redactie Sport vrijdag 2 mei 2025 @ 13:39:37 #260
pi_217517497
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 13:34 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Als ik dit soort zaken zie blijf ik ook heel graag in Friesland ja.
Doe je ook wel eens een dagje Efteling?
  Redactie Sport vrijdag 2 mei 2025 @ 13:40:16 #261
pi_217517507
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 13:36 schreef CarbonC het volgende:
Als de politie het overduidelijk niet aan kan: wordt het dan niet eens tijd om het leger in te zetten?
Zijn ze nu nog steeds aan het rellen dan? Of moet het leger gaan uitzoeken hoe ze die mensen kunnen oppakken?
pi_217517518
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Zijn ze nu nog steeds aan het rellen dan? Of moet het leger gaan uitzoeken hoe ze die mensen kunnen oppakken?
De volgende keer natuurlijk. In Amsterdam ging het ook al mis.
De politie krijgt het gewoon niet meer onder controle.
  Moderator vrijdag 2 mei 2025 @ 13:43:35 #263
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_217517533
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 13:41 schreef CarbonC het volgende:

[..]
De volgende keer natuurlijk. In Amsterdam ging het ook al mis.
De politie krijgt het gewoon niet meer onder controle.
De politie kan het uitstekend onder controle krijgen. Het zijn echter de bevoegdheden, of beter gezegd het gebrek hieraan, dat leidt tot dit halfbakken optreden.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_217517547
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 13:43 schreef onlogisch het volgende:

[..]
De politie kan het uitstekend onder controle krijgen. Het zijn echter de bevoegdheden, of beter gezegd het gebrek hieraan, dat leidt tot dit halfbakken optreden.
Welke bevoegdheden mist de politie om bij dit soort ongeregeldheden wel effectief (aanhoudingen te kunnen verichten) te kunnen zijn.
pi_217517580
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 13:45 schreef CarbonC het volgende:

[..]
Welke bevoegdheden mist de politie om bij dit soort ongeregeldheden wel effectief (aanhoudingen te kunnen verichten) te kunnen zijn.
De bevoegdheid om arrestaties te verrichten. Dat is een strategische keuze van de driehoek om te De-EsCaLeREn.
pi_217517611
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 13:49 schreef RotatoR het volgende:

[..]
De bevoegdheid om arrestaties te verrichten. Dat is een strategische keuze van de driehoek om te De-EsCaLeREn.
Nou, dat biedt een mooi perspectief voor de aankomende zomer :')
  Forum Admin vrijdag 2 mei 2025 @ 13:56:50 #267
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_217517640
Schoonmaak slotje
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Forum Admin vrijdag 2 mei 2025 @ 16:42:01 #268
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_217518872
Nog een poging. Als ik weer kansloze "grappige" of simpelweg racistische troep zie gaat het topic dicht en krijg je een lange (nws)vakantie. Shit begint onwerkbaar te worden zo.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  vrijdag 2 mei 2025 @ 16:43:54 #269
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_217518883
twitter
pi_217518888
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 14:37 schreef matspontius het volgende:
Scheveningers geschokt over rellen: 'Ze gooiden alles wat ze konden pakken'

Chaos en ravage, zo spreken inwoners van Scheveningen over de rellen van gisteravond. "Ik ben voor het eerst bang geweest hier", zegt een man tegen de NOS. "Er werd gegooid met van alles, er werden fietsen en scooters omgegooid. Ongelooflijk."

Op sociale media hadden jongeren opgeroepen om te gaan vechten in Scheveningen, zegt een politiewoordvoerder. Honderden jongeren waren op die oproep afgekomen. "Dat escaleerde vrij snel. De groep werd steeds groter, waardoor de sfeer steeds grimmiger werd en men zich ook tegen mijn collega's keerde."

Aanvankelijk was er een aantal agenten aanwezig in de badplaats, zegt de woordvoerder. Toen zij werden bekogeld met flessen en andere voorwerpen, werd gevraagd om inzet van de mobiele eenheid (ME). Die voerde gedurende de avond charges uit. "De politie liep een meter of 10 meter op, en dan weer terug. En dan weer opnieuw."

Op sociale media werden de beelden van de rellen massaal gedeeld.Toen het later op de avond losging, waren er nog veel dagjesmensen. "Mensen moesten van de terrassen af", zegt een man.

De jongeren waren volgens hem tussen de 12 en 16 jaar oud en "gooiden met alles wat ze te pakken konden krijgen. De ijscoman had een heel mooie nostalgische ijskar buiten staan. Die pakten ze op, gooiden ze tegen de ME-bus aan. Het was schandalig."

Sommige trams kwamen midden in het geweld tot stilstand, schrijft Omroep West. "Bestuurders hebben zich zeer onveilig gevoeld", zegt de Haagse vervoerder tegen de omroep. Vanaf 22.00 uur reden de trams niet verder dan Madurodam, waardoor het openbaar vervoer rond het Kurhaus en het Palaceplein stil kwam te liggen.

'ME rijdt niet overal rond'
De politie doet onderzoek naar de gebeurtenissen van gisteren. Zo wordt er gekeken naar de oproepen op sociale media. Ook vraagt de politie mensen om contact op te nemen als ze camerabeelden hebben, of iets van de rellen hebben gezien.

Verder kijkt de politie naar het eigen optreden en het opschalen naar de ME. "Wat ik daarbij wel wil zeggen, is dat de ME niet altijd overal rondrijdt", zegt de woordvoerder. "En het kan altijd even duren omdat wij toestemming moeten hebben van het bevoegd gezag voordat wij mogen gaan optreden."

Minister Van Weel van Justitie en Veiligheid noemt de gebeurtenissen in Scheveningen op X "bizar". "Wat bezielt je om onze agenten aan te vallen? Zij bewaken onze veiligheid en verdienen respect, geen geweld, geen stenenregen. Onacceptabel!"

Staatssecretaris Coenradie reageerde bij het televisieprogramma Goedemorgen Nederland en zei dat de relschoppers moeten worden opgepakt. "Deze gasten moeten weten dat ze niet onaantastbaar zijn, want dit kan niet."

https://nos.nl/artikel/25(...)wat-ze-konden-pakken

Geen enkel respect voor gezag of politie - hoe voorkom je dit een volgende keer?
Scheveningers hebben hier al heel lang last van en zijn helemaal niet geschokt.

3 jaar geleden
Bekijk deze YouTube-video

4 jaar geleden

7 jaar geleden

8 jaar geleden

Nieuwsberichten hierover verbieden lijkt me de enige oplossing.
  vrijdag 2 mei 2025 @ 17:24:15 #271
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_217519180
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 16:44 schreef Nober het volgende:

[..]
Scheveningers hebben hier al heel lang last van en zijn helemaal niet geschokt.

3 jaar geleden

4 jaar geleden

7 jaar geleden

8 jaar geleden

Dit dus, de politie/politiek wil hier blijkbaar niks aan doen. Laat dat nieuws dan maar lekker achterwege en laat die bende daar lekker in de stront zakken. Ik ben echt steeds blijer dat ik in de periferie woon. Maar ik vrees dat het slechts een kwestie van tijd is dat hier ook dit soort shit begint. Hier heb je ook in bijna elk dorp (behalve de echt kleine) wel een mini tokkiewijkje. Maar daar zie je zelfs met oud en nieuw vrijwel nergens dit soort taferelen. Dit land is kapot, zeker de randstad en omstreken. :r
pi_217519276
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 12:54 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
https://www.ad.nl/rotterd(...)n-jongeren~a4741c0a/

Wel in Nesselande, maar daar is het eigenlijk al normaal.
pi_217519283
Ik hoop vooral ook dat de ouders van dit minderjarig tuig snoeihard worden aangepakt
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_217519365
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 17:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop vooral ook dat de ouders van dit minderjarig tuig snoeihard worden aangepakt
Een weekje langer laten wachten op de gezingsherening dat zal ze leere!!1!!!1
pi_217519372
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 2 mei 2025 @ 17:44:50 #276
287741 matspontius
pi_217519379
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 16:42 schreef Straatcommando. het volgende:
Nog een poging. Als ik weer kansloze "grappige" of simpelweg racistische troep zie gaat het topic dicht en krijg je een lange (nws)vakantie. Shit begint onwerkbaar te worden zo.
Je hebt het er maar druk mee 😁
"Hoka Hey!"
  vrijdag 2 mei 2025 @ 17:47:33 #277
287741 matspontius
pi_217519403
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 17:44 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Welkom in Nederland anno 2025 - Den Haag en in het verlengde daarvan Scheveningen zijn volledig verpauperd en zie hier de gevolgen van het jarenlange open deuren en knuffelbeleid 🤮🤮🤮
"Hoka Hey!"
  vrijdag 2 mei 2025 @ 17:50:15 #278
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_217519421
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 17:47 schreef matspontius het volgende:

[..]
Welkom in Nederland anno 2025
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 16:44 schreef Nober het volgende:

3 jaar geleden

4 jaar geleden

7 jaar geleden

8 jaar geleden

VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 2 mei 2025 @ 18:46:42 #279
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_217519873
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 10:02 schreef Alpha0 het volgende:
Het mantra dat huidskleur niet mee mag spelen bij een straf moet gewoon ter discussie gesteld kunnen worden. Het is gewoon niet meer houdbaar zo. Waarom zou je dit te vuur en te zwaard verdedigen?? Het is toch geen heilig gebod of zo? Waarom zou je niet uitgezet mogen worden als je zeer getint bent en tering veel overlast veroorzaakt. Veroorzaak gewoon geen overlast.
Alpha0: er zijn echt tal van redenen waarom dit de maatschappij niet ten goede zal komen.

1) waar stuur je deze mensen naar toe wanneer? Naar de landen van hun opa's en oma's, hun overgroot opa's en oma's? En wat in geval met gemengde afkomst, welk land kiezen we? En denk je dat deze landen zullen meewerken?

2) je wil een samenleving waar groepen goed met elkaar samenleven, waar we ons in geval van een Nederlands paspoort, Nederlander voelen, waar we trots zijn op ons land. Wat denk je dat er gaat gebeuren wanneer je een grote groep Nederlanders, puur op basis van hun huidskleur, tweederangsburgers gaat maken?

Joop en John hebben ruzie, Joop is blank, John heeft een donker huidskleur, beiden misdragen zich tijdens de ruzie: Joop krijgt een strafje in Nederland en John wordt naar een of ander willekeurig land verscheept, waarvan hij de nationaliteit niet eens heeft, etc. Even los van het totaal onhaalbare, wat voor uitwerking zal dit hebben op andere mensen met donkere huidskleur.

3) hoe meet je huidskleur, afkomst, hoe donker moet de huidskleur zijn, wat mbt blanke mensen met buitenaardse voorouders, etc.

Stel dat uiteindelijk blijkt dat Joop een opa heeft die uit Engeland kwam, wordt zijn strafje in Nederland dan omgezet in deportatie naar Engeland?
Krekker is de bom!
  vrijdag 2 mei 2025 @ 18:57:39 #280
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_217519979
Weer allemaal usual suspects hoor.

Dit land zou zo veel mooier kunnen zijn zonder die lui.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  vrijdag 2 mei 2025 @ 19:03:00 #281
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217520031
quote:
16s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 18:57 schreef FlippingCoin het volgende:
Weer allemaal usual suspects hoor.

Dit land zou zo veel mooier kunnen zijn zonder die lui.
Zonder die relschoppers zeker. Gelukkig zijn er ook heel veel die wel gezellig meedoen, kijk alleen maar hier op FOK! Fijn! :Y
  vrijdag 2 mei 2025 @ 19:04:25 #282
459912 FlippingCoin
pi_217520041
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 19:03 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Zonder die relschoppers zeker. Gelukkig zijn er ook heel veel die wel gezellig meedoen, kijk alleen maar hier op FOK! Fijn! :Y
Daar heb ik het dan ook niet over
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  vrijdag 2 mei 2025 @ 19:04:36 #283
459912 FlippingCoin
pi_217520046
Totaal niet relevant ook
pi_217520076
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 19:03 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ja, of de capuchonnetjes in de voetbalstadions.

Maar ik snap de stelling op zich wel. En meer mensen, anders zou de PVV niet relevant zjin.
pi_217520140
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 12:56 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Dat kan nog steeds weet ik dankzij dit schitterende, recente nieuwsbericht:
Politie verbaasd: Feyenoord hooligans vechten als 'vrijwilligers' met ME tijdens oefengevecht
pi_217520141
Was op de sportschool vanmiddag en stond de NOS aan op TV, geen geluid maar de beelden waren met name van de Politie daar, de menigte was ver weg op de achtergrond.

Ik zeg niet dat het expres is maar....tis wel weer typisch.
  vrijdag 2 mei 2025 @ 19:19:09 #287
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217520171
quote:
16s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 19:04 schreef FlippingCoin het volgende:
Totaal niet relevant ook
Jawel. Want de goeden worden er zo ook op aangekeken.
pi_217520196
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 19:15 schreef Zoddie het volgende:
Was op de sportschool vanmiddag en stond de NOS aan op TV, geen geluid maar de beelden waren met name van de Politie daar, de menigte was ver weg op de achtergrond.

Ik zeg niet dat het expres is maar....tis wel weer typisch.
Wat suggereer je precies met die laatste zin dan?

Ik begrijp wel dat je er als journalist voor kiest om veilig bij de ME te blijven staan want tussen die groep relschoppers had je als journalist serieus gevaar gelopen denk ik
pi_217520284
Het ettert nu al lang genoeg door zodat men inmiddels kan zeggen dat het gewoon Nederlanders zijn.
Het ligt aan de instanties zelf
  vrijdag 2 mei 2025 @ 19:34:37 #290
459912 FlippingCoin
pi_217520285
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 19:19 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Jawel. Want de goeden worden er zo ook op aangekeken.
nou en
pi_217520291
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 19:34 schreef Poefbank het volgende:
Het ettert nu al lang genoeg door zodat men inmiddels kan zeggen dat het gewoon Nederlanders zijn.
Dat is het echt erge en enge, je hebt het hier over derde/vierde-generatie. Het zou juist beter moeten worden.
  vrijdag 2 mei 2025 @ 19:42:44 #292
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217520337
quote:
16s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 19:34 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
nou en
Nou, stel jij hebt een broer die is zwaar crimineel maar jij niet. Jullie familie wordt daar op aangekeken terwijl bijna iedereen gewoon normaal meedraait. Snap je?
  vrijdag 2 mei 2025 @ 19:46:02 #293
459912 FlippingCoin
pi_217520357
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 19:42 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Nou, stel jij hebt een broer die is zwaar crimineel maar jij niet. Jullie familie wordt daar op aangekeken terwijl bijna iedereen gewoon normaal meedraait. Snap je?
ja we kunnen het altijd wel over zielige mensen hebben, dat ze zo fantastisch zijn dat ze niet de misdaad ingaan en werken voor hun geld, maar dat is gewoon niet relevant in dit topic

het gaat om dat grote uitschot wat keer op keer dit land naar vernieling helpt en niets bijdraagt, een smet op de samenleving
  vrijdag 2 mei 2025 @ 19:46:07 #294
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_217520359
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 19:42 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Wat is daar erg aan?
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  vrijdag 2 mei 2025 @ 19:53:01 #295
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217520388
quote:
16s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 19:46 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
ja we kunnen het altijd wel over zielige mensen hebben, dat ze zo fantastisch zijn dat ze niet de misdaad ingaan en werken voor hun geld, maar dat is gewoon niet relevant in dit topic

het gaat om dat grote uitschot wat keer op keer dit land naar vernieling helpt en niets bijdraagt, een smet op de samenleving
Ik voegde er alleen wat aan toe. Dat is alles.
  vrijdag 2 mei 2025 @ 19:53:33 #296
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217520396
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 19:46 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Wat is daar erg aan?
Was jij niet die crimineel??
  vrijdag 2 mei 2025 @ 19:54:41 #297
459912 FlippingCoin
pi_217520407
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 19:53 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ik voegde er alleen wat aan toe. Dat is alles.
ja dat wekt de indruk dat je het probleem niet wil erkennen en liever over iets anders begint
pi_217520412
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 08:37 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Gelachen.
Als een soort debiel dus. Lachten ook om dingen die ze niet begrijpen.
-
  vrijdag 2 mei 2025 @ 19:55:53 #299
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_217520417
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 19:53 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Was jij niet die crimineel??
Eh nee, jij wel? Maar dit is toch gewoon hoe het werkt. Kom je uit een slechte familie dan zul je extra je best moeten doen. Dit is de enige manier waarop mensen uit goede families hun best blijven doen om kinderen goed op te voeden.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  vrijdag 2 mei 2025 @ 19:56:06 #300
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217520419
quote:
16s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 19:54 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
ja dat wekt de indruk dat je het probleem niet wil erkennen en liever over iets anders begint
Oh nee, dat bedoel ik niet. Want dat probleem is er, huizenhoog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')