Dit dus, de politie/politiek wil hier blijkbaar niks aan doen. Laat dat nieuws dan maar lekker achterwege en laat die bende daar lekker in de stront zakken. Ik ben echt steeds blijer dat ik in de periferie woon. Maar ik vrees dat het slechts een kwestie van tijd is dat hier ook dit soort shit begint. Hier heb je ook in bijna elk dorp (behalve de echt kleine) wel een mini tokkiewijkje. Maar daar zie je zelfs met oud en nieuw vrijwel nergens dit soort taferelen. Dit land is kapot, zeker de randstad en omstreken.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Scheveningers hebben hier al heel lang last van en zijn helemaal niet geschokt.
3 jaar geleden
Bekijk deze YouTube-video
4 jaar geleden
7 jaar geleden
8 jaar geleden
Nieuwsberichten hierover verbieden lijkt me de enige oplossing.
https://www.ad.nl/rotterd(...)n-jongeren~a4741c0a/quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:54 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
zie het zo, in Hoek v Holland, Noordwijk, Katwijk, Zandvoort en alle andere strandplekken waren er geen rellen, tenminste, niet op NOS.
Een weekje langer laten wachten op de gezingsherening dat zal ze leere!!1!!!1quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop vooral ook dat de ouders van dit minderjarig tuig snoeihard worden aangepakt
Je hebt het er maar druk mee 😁quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:42 schreef Straatcommando. het volgende:
Nog een poging. Als ik weer kansloze "grappige" of simpelweg racistische troep zie gaat het topic dicht en krijg je een lange (nws)vakantie. Shit begint onwerkbaar te worden zo.
Welkom in Nederland anno 2025 - Den Haag en in het verlengde daarvan Scheveningen zijn volledig verpauperd en zie hier de gevolgen van het jarenlange open deuren en knuffelbeleid 🤮🤮🤮quote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:44 schreef Nober het volgende:
3 jaar geleden
4 jaar geleden
7 jaar geleden
8 jaar geleden
Nieuwsberichten hierover verbieden lijkt me de enige oplossing.
Alpha0: er zijn echt tal van redenen waarom dit de maatschappij niet ten goede zal komen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:02 schreef Alpha0 het volgende:
Het mantra dat huidskleur niet mee mag spelen bij een straf moet gewoon ter discussie gesteld kunnen worden. Het is gewoon niet meer houdbaar zo. Waarom zou je dit te vuur en te zwaard verdedigen?? Het is toch geen heilig gebod of zo? Waarom zou je niet uitgezet mogen worden als je zeer getint bent en tering veel overlast veroorzaakt. Veroorzaak gewoon geen overlast.
Zonder die relschoppers zeker. Gelukkig zijn er ook heel veel die wel gezellig meedoen, kijk alleen maar hier op FOK! Fijn!quote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:57 schreef FlippingCoin het volgende:
Weer allemaal usual suspects hoor.
Dit land zou zo veel mooier kunnen zijn zonder die lui.
Daar heb ik het dan ook niet overquote:Op vrijdag 2 mei 2025 19:03 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zonder die relschoppers zeker. Gelukkig zijn er ook heel veel die wel gezellig meedoen, kijk alleen maar hier op FOK! Fijn!
Ja, of de capuchonnetjes in de voetbalstadions.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 19:03 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zonder die relschoppers zeker. Gelukkig zijn er ook heel veel die wel gezellig meedoen, kijk alleen maar hier op FOK! Fijn!
Dat kan nog steeds weet ik dankzij dit schitterende, recente nieuwsbericht:quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:56 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Daar wordt gewoon op getraind door de oproerpolitie, hoor. Vroeger kon je je als burger nog aanmelden om relschoppertje te spelen, geen idee of dat nog kan. Mocht je met je vriendjes blokken hout naar ze kegelen en gingen ze bijvoorbeeld oefenen om er eentje uit jouw groep te halen. Dan moest je het niet in je hoofd halen om daartussen proberen te komen want dan kon je het krijgen.
Wat suggereer je precies met die laatste zin dan?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 19:15 schreef Zoddie het volgende:
Was op de sportschool vanmiddag en stond de NOS aan op TV, geen geluid maar de beelden waren met name van de Politie daar, de menigte was ver weg op de achtergrond.
Ik zeg niet dat het expres is maar....tis wel weer typisch.
nou enquote:Op vrijdag 2 mei 2025 19:19 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Jawel. Want de goeden worden er zo ook op aangekeken.
Dat is het echt erge en enge, je hebt het hier over derde/vierde-generatie. Het zou juist beter moeten worden.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 19:34 schreef Poefbank het volgende:
Het ettert nu al lang genoeg door zodat men inmiddels kan zeggen dat het gewoon Nederlanders zijn.
Nou, stel jij hebt een broer die is zwaar crimineel maar jij niet. Jullie familie wordt daar op aangekeken terwijl bijna iedereen gewoon normaal meedraait. Snap je?quote:
ja we kunnen het altijd wel over zielige mensen hebben, dat ze zo fantastisch zijn dat ze niet de misdaad ingaan en werken voor hun geld, maar dat is gewoon niet relevant in dit topicquote:Op vrijdag 2 mei 2025 19:42 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou, stel jij hebt een broer die is zwaar crimineel maar jij niet. Jullie familie wordt daar op aangekeken terwijl bijna iedereen gewoon normaal meedraait. Snap je?
Wat is daar erg aan?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 19:42 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou, stel jij hebt een broer die is zwaar crimineel maar jij niet. Jullie familie wordt daar op aangekeken terwijl bijna iedereen gewoon normaal meedraait. Snap je?
Ik voegde er alleen wat aan toe. Dat is alles.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 19:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja we kunnen het altijd wel over zielige mensen hebben, dat ze zo fantastisch zijn dat ze niet de misdaad ingaan en werken voor hun geld, maar dat is gewoon niet relevant in dit topic
het gaat om dat grote uitschot wat keer op keer dit land naar vernieling helpt en niets bijdraagt, een smet op de samenleving
ja dat wekt de indruk dat je het probleem niet wil erkennen en liever over iets anders begintquote:Op vrijdag 2 mei 2025 19:53 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik voegde er alleen wat aan toe. Dat is alles.
Eh nee, jij wel? Maar dit is toch gewoon hoe het werkt. Kom je uit een slechte familie dan zul je extra je best moeten doen. Dit is de enige manier waarop mensen uit goede families hun best blijven doen om kinderen goed op te voeden.quote:
Oh nee, dat bedoel ik niet. Want dat probleem is er, huizenhoog.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 19:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja dat wekt de indruk dat je het probleem niet wil erkennen en liever over iets anders begint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |