Alleen media vandaag niet toch en inmiddels die kant op?quote:Op donderdag 1 mei 2025 23:17 schreef THEFXR het volgende:
Max wordt vader, dus die is er even niet bij.
Yupsquote:Op vrijdag 2 mei 2025 00:25 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Alleen media vandaag niet toch en inmiddels die kant op?
Hoezo? Heb je werk of zoquote:
Dacht al, wat is Piastri gegroeid en wat ziet Norris er raar uit.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 00:59 schreef Jane het volgende:
George en Kimi spelen binnenkort in een nieuwe Battlestar Galactica, denk ik. Hele sterke SCI-FI vibes bij deze outfit.
[ afbeelding ]
So say we all!quote:Op vrijdag 2 mei 2025 00:59 schreef Jane het volgende:
George en Kimi spelen binnenkort in een nieuwe Battlestar Galactica, denk ik. Hele sterke SCI-FI vibes bij deze outfit.
[ afbeelding ]
Over 18 jaar weer een verstappen in de F1, als het nog bestaat.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:35 schreef TweedeKlum het volgende:
Dat de baby er voor zorgt dat Verstappen niet aanwezig is bij de mediadag toont aan dat het kind een echte Verstappen is.
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wordt er ook nog geracet dit weekend of krijgen we alleen maar wat PR-plaatjes van anders gekleurde outfits, helmen, auto's en kapsels te zien?
Enzo zou wel raad hebben geweten met de 'ontwerpers' van deze ellende.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:03 schreef Questular het volgende:
Ik wil officieel melden dat ik die Ferrari spuuglelijk vind. Ik weet dat bepaalde mensen op dit nieuws zitten te wachten hier.
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:35 schreef TweedeKlum het volgende:
Dat de baby er voor zorgt dat Verstappen niet aanwezig is bij de mediadag toont aan dat het kind een echte Verstappen is.
Miami acts genot.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wordt er ook nog geracet dit weekend of krijgen we alleen maar wat PR-plaatjes van anders gekleurde outfits, helmen, auto's en kapsels te zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |