SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
smashrun.comquote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:18 schreef Evangelion het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(top 15% van je age/geslacht-klasse zitten - devotion was de laatste gold door vakanties en veel mensen lopen echt elke dag)Waar vind ik die smash run app?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Via de site:![]()
Denk dat er alleen een website is. Het is ook niet super boeiend allemaal.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:35 schreef Nober het volgende:
Strava heeft nog steeds problemen met de GPS.
Voorlopig maar weer verder op health.
[..]
Waar vind ik die smash run app?
Via de site:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Halve marathon Zwolle is een prachtige race. Veel plezier alvast!quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:19 schreef TommyL0204 het volgende:
Afgelopen zondag de 8 mijl in Meppel gelopen. Met een flinke kop vol met snot en keelpijn nog getwijfeld om te starten. Toch gelopen. Voor en na de wedstrijd regen, maar tijdens het lopen ineens heerlijk zon!
De ongeveer 12.9 km gelopen in 1.14.16. Wel vrij strakke kilometertijden, maar je merkt dan toch dat het echte diep gaan niet loopt. Wel een kick om na ronde 1 allemaal mensen in te halen die de 4 mijl lopen. Wel even topdrukte met inhalen dan.
Mijn hoofddoel is zaterdag 14 juni. De halve marathon van Zwolle in de avond. Ik leg de lat hoog voor mezelf door te proberen onder de 2 uur te lopen. Maar dan moet echt alles mee zitten.
Prachtige tijd!!quote:Op zondag 1 juni 2025 20:22 schreef GotenSSJ het volgende:
Nooit verder gelopen dan 5km, maar na het mislopen van een ticket voor de Kopenhagen-Malmo bridge run (succes @:Evangelion!) besloten om het te vervangen met een 10km in de plaats waar ik woon.
Moker traag, maar gefinished in 1u12. Beter dan zitten, en een mooie medaille rijker3 weken geleden 4 dagen met koorts op bed gelegen, geen specifieke training, dus meer zat er ook echt niet in.
Ik vind het ook prima hoor, maar ik was 38ste van de 39 in mijn geslacht+leeftijdscategoriequote:
En ook keisnel uitverkocht dit jaarquote:Op zondag 1 juni 2025 20:08 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Halve marathon Zwolle is een prachtige race. Veel plezier alvast!
https://www.diepehelholterbergloop.nl/quote:Op maandag 2 juni 2025 09:40 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
En ook keisnel uitverkocht dit jaar(Provincieloper baalt)
Oh dat is misschien wel watquote:
Dit is zonder overdrijven één van de leukste lopen van het jaar.quote:
Boh, op de 10KM zouden ze van mij bij 1u10 wel de limiet mogen zetten.quote:Op zondag 1 juni 2025 20:22 schreef GotenSSJ het volgende:
Nooit verder gelopen dan 5km, maar na het mislopen van een ticket voor de Kopenhagen-Malmo bridge run (succes @:Evangelion!) besloten om het te vervangen met een 10km in de plaats waar ik woon.
Moker traag, maar gefinished in 1u12. Beter dan zitten, en een mooie medaille rijker3 weken geleden 4 dagen met koorts op bed gelegen, geen specifieke training, dus meer zat er ook echt niet in.
Klinkt wel heel duurzaam dat pakket van de KLM.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:15 schreef slacker_nl het volgende:
Vandaag mn bib opgehaald voor de KLM HM. Beetje matige goodiebag hadden ze. Een stoffen shirt (die ik gelijk heb weggegooid) en een hersluitbare plastic pot met daarin een doek(je) van dryfit stof. Ik snap dat niet geheel. Tis niet dat het goed water vasthoudt fzo.
Anyhows, zondag 21km. Heb er wel zin in.
Dat is wel heel vet! Een halve marathon onder warme omstandigheden. Minimumtemperatuur 27 graden.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:15 schreef slacker_nl het volgende:
Vandaag mn bib opgehaald voor de KLM HM. Beetje matige goodiebag hadden ze. Een stoffen shirt (die ik gelijk heb weggegooid) en een hersluitbare plastic pot met daarin een doek(je) van dryfit stof. Ik snap dat niet geheel. Tis niet dat het goed water vasthoudt fzo.
Anyhows, zondag 21km. Heb er wel zin in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |