Alles is verbouwd aan haar. Al dat soort meiden lijken ook het zelfde. Ik vind er niks moois aan.quote:Op woensdag 7 mei 2025 21:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Twijfel ook over de echtheid van neus (te perfect) en lippen
Al is de kans op natuurlijke schoonheid ook groot. Volgens mij ook een echt knappe vrouw
Ja... ze lijken wel allemaal op elkaar en zijn in leeftijd niet definieerbaarquote:Op woensdag 7 mei 2025 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Alles is verbouwd aan haar. Al dat soort meiden lijken ook het zelfde. Ik vind er niks moois aan.
Ja ik denk dat die twee er wat moois van gaan makenquote:Op woensdag 7 mei 2025 21:13 schreef Soury het volgende:
Prachtig die kamer met al die oude details, ik hoop dat ze dat goed gaan aanpakken, al is het er wel het juiste stel voor.
Ik vond het allemaal troepquote:Op woensdag 7 mei 2025 21:25 schreef Soury het volgende:
Toffe spiegel wel, dat drankkarretje vind ik niet zo met dat bruine glas, als er melkglas had ingezeten was het wel leuk. Die bank had ik niet genomen met die twijfelachtige vlekken
Hahaha ik vind het wel bijzonder met die roosjesquote:Op woensdag 7 mei 2025 21:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vond het allemaal troep
Die spiegel is echt afzichtelijke kitsch
Gelukkig mogen smaken verschillenquote:Op woensdag 7 mei 2025 21:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahaha ik vind het wel bijzonder met die roosjes
JA !!!!quote:Op woensdag 7 mei 2025 21:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ben ik erg als ik zeg dat ik pas na een paar keer dat grapje hem begreep
Nou ze nemen het er gelijk van zo te zien, lekker uitslapen in het hotel. De eerste scheurtjes in de groepquote:
Kan me voorstellen dat ze het irritant vinden nu ze nog samen moeten werken. Zodra ze individueel aan de slag moeten laten ze anderen uitslapenquote:Op woensdag 7 mei 2025 21:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ze nemen het er gelijk van zo te zien, lekker uitslapen in het hotel. De eerste scheurtjes in de groep
Rustig aan, zeg... zelfs ik had hem laat doorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. een douchezitter is. Heel eerlijk: had ik niet achter hem gezocht!
Morgen inderdaad de eerste scheurtjes in de 'super-gezellige' groep!![]()
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Rustig aan, zeg... zelfs ik had hem laat door![]()
En dat kwam omdat ik eigenlijk niet had verwacht dat ze hem daar mee zouden plagen, lijkt me toch wel een gevoelig punt.. Het heeft toch iets weg van inwrijven of zow...
Wat mij verder onder andere opviel (kon niet live kijken):
- Naomi lag wakker van Mark en Heidy.... uh... op welke manier dan?En wil ik dat weten?
![]()
- De Drentse 'Nouk' en 'Mau' gaan toch wel erg mee in de toch wel wat dominante humor/ lifestyle van Naomi en Victor. Is dit dan een voorbeeld van 'provincialen' die graag mee willen doen met 'Randstedelingen'?![]()
- De hangbillen van Naomi... (hier ook al genoemd). Ik vraag me dan af: zou er nog garantie opzitten? Gelukkig hoeft ze er iig niet zelf tegenaan te kijken...![]()
![]()
- De voice-over van Harm toen Edith haar haar borstelde: "En nadat Edith ook haar vogelnestje uitkamde, kon het feest beginnen"![]()
- Mark heeft kinderen en vrienden
- De simpele en grappige manier van redeneren van Wilfred in de monumentale master-bedroom: "slapen+zand= Klaas Vaak" Ergens wel schattig![]()
- dat Mark en Heidy zomaar in een hotel gaan slapen: ik dacht dat dat niet mocht...
- Tot slot is het erg fijn om te weten dat de installateur van de vloer/wand/whatever-verwarmingDie douchezitter is volgens mij zo'n "Ik heb hem zelf ook" verkoper. En Harm geeft soms wel steekjes op een manier dat je het bijna mist, die is geniaal. Dennis blinkt uit in afwezigheid, stuurt appjes vanaf de bank.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. een douchezitter is. Heel eerlijk: had ik niet achter hem gezocht!
Morgen inderdaad de eerste scheurtjes in de 'super-gezellige' groep!![]()
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ik denk dat Ray meer bedoelde met iemand "zien" op het werkvlak niet dat die persoon constant voor zijn snufferd staat. Je niet onzichtbaar opstellen.quote:Op woensdag 7 mei 2025 23:00 schreef Firuze60 het volgende:
Ik denk dat Mark het leuker had gevonden als dat verrassingsfeestje alleen met vrienden en familie was geweest ipv alweer diezelfde koppen die hij al 24/7 ziet. Als een boer met kiespijn zat ie te genieten, haha. Moest ook lachen om Harm Edens met zijn vogelnestje uitkammen. Vind het toch een beetje raar dat een beoordeling van Ray wordt bepaald hoevaak hij iemand ziet, gaan ze straks helemaal overdreven rond die man banjeren..zie mij..zie mij.. bleh.
Ok, maar echt duidelijke feedback naar dat zesjesfiguur gaf hij niet, vond ik. Die stond verkeerd op een ladder had ik begrepen, zeg dat dan.quote:Op woensdag 7 mei 2025 23:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat Ray meer bedoelde met iemand "zien" op het werkvlak niet dat die persoon constant voor zijn snufferd staat. Je niet onzichtbaar opstellen.
Ja eens maar de feedback van de 4 vond ik ook wat mager, maar we zien ook niet alles denk ik zal best wel wat meer uitleg geweest zijn, wat eruit is geknipt of beter niet op camera.quote:Op woensdag 7 mei 2025 23:32 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ok, maar echt duidelijke feedback naar dat zesjesfiguur gaf hij niet, vond ik. Die stond verkeerd op een ladder had ik begrepen, zeg dat dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |