Nee dat denk ik niet. Ze gaan er wel voor op hun manier.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:37 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Die ouwe knarren haken toch vrij snel af.
Dat geloof ik wel, maar de winkans is erg klein.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet. Ze gaan er wel voor op hun manier.
Fasiel is een handige vent, die doet denk ik liever iets voor een ander dan dat hij zijn eigen krot woning aanpaktquote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:41 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel, maar de winkans is erg klein.
Nou ja, als kijker wil je verrast worden, dus er zal vast wel een plottwist komen. Wie had ook weer gewonnen in dat Amsterdamse oude pand?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Fasiel is een handige vent, die doet denk ik liever iets voor een ander dan dat hij zijn eigen krot woning aanpakt
Ik moest even zoekenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:46 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nou ja, als kijker wil je verrast worden, dus er zal vast wel een plottwist komen. Wie had ook weer gewonnen in dat Amsterdamse oude pand?
Het politie-duo: René (49) & Jessica (50) dus. En dat zag je wel aankomen van tevoren... Ze waren heel slim in dat ze alle problemen buiten de camera hielden.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:46 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nou ja, als kijker wil je verrast worden, dus er zal vast wel een plottwist komen. Wie had ook weer gewonnen in dat Amsterdamse oude pand?
Oja, dat onsympathieke stel, alles behalve samenwerkers. Mark heeft nog een kans..quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moest even zoeken
https://www.ad.nl/show/wi(...)ppartement~a9b1ca80/
Politiek correct stel als ik het me kan herinneren.
En de inrichting was (vond ik) ook kut. Maar het een model VT wonen huis.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:52 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Het politie-duo: René (49) & Jessica (50). En dat zag je wel aankomen van tevoren...
Ja, brrrr, zou er niet dood gevonden willen worden. Hahahaquote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:55 schreef Soury het volgende:
[..]
En de inrichting was (vond ik) ook kut. Maar het een model VT wonen huis.
Ik hou er wel van zo'n figuur die de boel lekker afkraakt, ik hoop dat we hem meer gaan zien ipv die syliste in haar zilveren brandveilige lelijke broekquote:Op woensdag 7 mei 2025 00:00 schreef Firuze60 het volgende:
Wat ik wel leuk vind aan deze serie dat die malle interieurontwerper al van te voren in de huizen van de deelnemers had gekeken, dat was toch in de vorige serie niet? Nou dan geef ik Mark en Heidi en zowel Faisal en Chris al weinig kans.
Die wil ik ook wel vaker zien.quote:Op woensdag 7 mei 2025 00:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hou er wel van zo'n figuur die de boel lekker afkraakt, ik hoop dat we hem meer gaan zien ipv die syliste in haar zilveren brandveilige lelijke broek
In welke zin steekt Mark energie in de anderenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:52 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik heb inmiddels wel medelijden met Heidy.... zo zielig als ze daar alleen contact met Victor maakte... je zag echt dat ze behoeft aan gezelligheid... ik mag haar best wel...
Ik heb het idee dat zij de enige is die energie steekt in de relatie met Mark....
Niet. Maar zeg ik daar iets over?quote:Op woensdag 7 mei 2025 12:19 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
In welke zin steekt Mark energie in de anderen
Nee, ik bedoel Mark doet ook niks om contacten te leggen.quote:Op woensdag 7 mei 2025 12:35 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Niet. Maar zeg ik daar iets over?
Ok, ik snap 'm. Maar dat ziet ie zelf waarschijnlijk anders....quote:Op woensdag 7 mei 2025 12:39 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel Mark doet ook niks om contacten te leggen.
quote:Op woensdag 7 mei 2025 14:48 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ok, ik snap 'm. Maar dat ziet ie zelf waarschijnlijk anders....![]()
Ja ik vind dat zo n irritant mens. Ik kon haar ook vaak niet volgen in haar beoordelingen.quote:Op woensdag 7 mei 2025 00:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hou er wel van zo'n figuur die de boel lekker afkraakt, ik hoop dat we hem meer gaan zien ipv die syliste in haar zilveren brandveilige lelijke broek
Zo die kont is echt niet ok hoor nu goed te zien, hangt veel te laag.quote:Op woensdag 7 mei 2025 18:18 schreef Cosima het volgende:
Ik irriteer me aan dat mens met die opgespoten kont (je ziet overigens wel echt gelijk dat die nep is). Ze vindt zichzelf heel grappig volgens mij maar dr grapjes vind ik zo cringe. Maar ligt er ook aan dat ze teveel in beeld is. Ze lijkt me verder ook wel lief op zich.
Ik vind haar echt irritant nu met die vloerverwarmingquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik moet echt meer op die billen gaan letten
Ja... dat kan ook onder vier ogen... dit showtje was niksquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind haar echt irritant nu met die vloerverwarming
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |