abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217571758
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 23:37 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja eens maar de feedback van de 4 vond ik ook wat mager, maar we zien ook niet alles denk ik zal best wel wat meer uitleg geweest zijn.
Ja, je hebt gelijk, we zien niet alles, haha. Maar ik krijg altijd de neiging om het voor een underdog (hoe een lullo die ook lijkt) op te nemen en ben allergisch voor dominante baasjes.. :D
pi_217571769
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 23:39 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ja, je hebt gelijk, we zien niet alles, haha. Maar ik krijg altijd de neiging om het voor een underdog (hoe een lullo die ook lijkt) op te nemen en ben allergisch voor dominante baasjes.. :D
Ray straalt ook wel wat uit, ik vind dat wel grappig. Die hebben ze niet voor niks daar voor aangenomen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217571775
quote:
10s.gif Op woensdag 7 mei 2025 23:41 schreef Soury het volgende:

[..]
Ray straalt ook wel wat uit, ik vind dat wel grappig. Die hebben ze niet voor niks daar voor aangenomen.
Die is sowieso beter dan die van vorig seizoen. Ik vind deze groep deelnemers tot nu toe ook leuker. Echt grote ergernissen heb ik nog niet aan een van de stellen, kan nog komen.. >:)
  donderdag 8 mei 2025 @ 04:23:50 #229
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217571995
Die spiegel… echte Amsterdam-Zuidkitsch. Drankenkarretje is veel te duur, niks antiek. Die bank had vlekken maar was ‘gereinigd’.
pi_217572986
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 21:15 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja... ze lijken wel allemaal op elkaar en zijn in leeftijd niet definieerbaar

Alleen het is een ander soort schoonheid dan natuurlijke schoonheid. Zoveel vrouwen die dit doen dat ik denk dat het voor veel mensen wel mooi is
Als je het subtiel doet, kan het mooi zijn. Als je overduidelijk kunt zien dat het nep is, vind ik het niet mooi :N
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
pi_217573042
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 09:37 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Als je het subtiel doet, kan het mooi zijn. Als je overduidelijk kunt zien dat het nep is, vind ik het niet mooi :N
Klopt
Ze heeft wel erg veel... sowieso de billen vind ik minder mooi. Alleen haar gezicht vind ik wel mooi. Misschien iets veel lip

Maar ja, eerlijk is eerlijk; ze knapper dan ik ben ;)
(En daar is niks mis mee)!
  donderdag 8 mei 2025 @ 10:22:49 #232
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_217573396
Even iets technisch... Ik ben erg benieuwd wat voor muur er tussen de 2 appartementen geplaatst gaat worden. Ik bedoel: ze hebben nu zo'n houten frame op de vloer gelegd om de vloer egaal en horizontaal te maken. Maar dat is over een ruimte waar 2 gescheiden appartementen in komen.

Dus er moet nog een muur van 3 a 4 meter hoog komen op dat houten frame... Maar die kan niet te zwaar zijn, want anders stort dat houten frame op de vloer, waar het op staat, in. En de muur kan ook niet te licht zijn, want anders is het veel te gehorig voor de buren..
Dus ik ben benieuwd hoe Ray dat gaan oplossen.
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  donderdag 8 mei 2025 @ 10:28:55 #233
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217573440
En hoorden jullie Heidy ook spreken over 13 weken?
  donderdag 8 mei 2025 @ 10:42:53 #234
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_217573575
Nee, dat zegt mij niets...
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_217574037
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 09:43 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Klopt
Ze heeft wel erg veel... sowieso de billen vind ik minder mooi. Alleen haar gezicht vind ik wel mooi. Misschien iets veel lip

Maar ja, eerlijk is eerlijk; ze knapper dan ik ben ;)
(En daar is niks mis mee)!
Ik vind haar niet uitzonderlijk knap, wat mij betreft teveel een gemaakt poppetje. Maar smaken verschillen uiteraard en ik heb sowieso geen doorsnee smaak ;)
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
pi_217575619
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 11:34 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Ik vind haar niet uitzonderlijk knap, wat mij betreft teveel een gemaakt poppetje. Maar smaken verschillen uiteraard en ik heb sowieso geen doorsnee smaak ;)
Het enige dat ik leuk of knap aan haar vind is haar vrolijke uitstraling. Verder vind ik haar erg lelijk 'verbouwd'. Enorme bolle reet voor zo'n korte lengte, lippen die ze bijna niet dicht kan krijgen, gebit te recht afgezaagd, neus onnatuurlijk, gewoon zielig bijna.
pi_217575627
_O-
Oké oké...

Misschien is het haar uitstraling...
pi_217575638
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 14:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
_O-
Oké oké...

Misschien is het haar uitstraling...
:D
pi_217575767
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 14:59 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
:D
Maar stiekem vind ik haar op d'r billen na een mooie meid

Sorry :@
pi_217575783
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 15:18 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Maar stiekem vind ik haar op d'r billen na een mooie meid

Sorry :@
Haha, ik snap je wel, hoor. Ik vind haar gewoon lelijk verbouwd, zonder die botox en troep zit er vast een mooi gezichtje onder.
pi_217575801
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 15:20 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Haha, ik snap je wel, hoor. Ik vind haar gewoon lelijk verbouwd, zonder die botox en troep zit er vast een mooi gezichtje onder.
D'r natuurlijke schoonheid blijft gissen, want die heeft ze idd niet meer
pi_217575816
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 15:22 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
D'r natuurlijke schoonheid blijft gissen, want die heeft ze idd niet meer
Ja en dat blijf ik triest vinden op zo'n jonge leeftijd al.
pi_217575857
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 15:24 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ja en dat blijf ik triest vinden op zo'n jonge leeftijd al.
Tja... bij oudere mensen is het ook zonde

Nu ga ik even ouderwets blaten; ik vind dat voor cosmetische chirurgie even een goed gesprek gevoerd moet worden over de waarom...
pi_217575896
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 15:28 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Tja... bij oudere mensen is het ook zonde

Nu ga ik even ouderwets blaten; ik vind dat voor cosmetische chirurgie even een goed gesprek gevoerd moet worden over de waarom...
Snap ik volkomen, alles dat onomkeerbaar is vind ik sneu. Je gezicht vol plamuren met cosmetica, prima, dat kun je er weer afsmeren. Wenkbrauwen tatoeeren weer niet, voor je het weet is een dun streepje weer in de mode.
pi_217575953
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 15:32 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Snap ik volkomen, alles dat onomkeerbaar is vind ik sneu. Je gezicht vol plamuren met cosmetica, prima, dat kun je er weer afsmeren. Wenkbrauwen tatoeeren weer niet, voor je het weet is een dun streepje weer in de mode.
We kunnen elkaar de hand schudden

De advocaat van de duivel in mij zit nu wel te denken aan tatoeages. Persoonlijk vind ik het zonde, maar is toch anders of zo...

Ik moet daar even over nadenken :Y
pi_217575968
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 15:37 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
We kunnen elkaar de hand schudden

De advocaat van de duivel in mij zit nu wel te denken aan tatoeages. Persoonlijk vind ik het zonde, maar is toch anders of zo...

Ik moet daar even over nadenken :Y
Ik heb niks tegen bescheiden tatoeages, je hele lijf volkladderen daarentegen.. :D
pi_217575988
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 15:39 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik heb niks tegen bescheiden tatoeages, je hele lijf volkladderen daarentegen.. :D
Op dit moment is het volgens mij mode om zoals Tim Hofman en Steven Jurriens om je vol te kladden met kinderachtige tekeningetjes... Doodzonde.

Of je überhaupt vol te kladden

Zoals de vriend van mevrouw Bil; die ook zegt dat hij zonder ook blij geweest zou zijn...
Zo heb ik ook een kennis die spijt heeft van d'r inkt en littekens van overdaad aan piercings...

Maar goed, zoals ik zei; ik ben ouderwets en tuttig
pi_217576004
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 15:41 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Op dit moment is het volgens mij mode om zoals Tim Hofman en Steven Jurriens om je vol te kladden met kinderachtige tekeningetjes... Doodzonde.

Of je überhaupt vol te kladden

Zoals de vriend van mevrouw Bil; die ook zegt dat hij zonder ook blij geweest zou zijn...
Zo heb ik ook een kennis die spijt heeft van d'r inkt en littekens van overdaad aan piercings...

Maar goed, zoals ik zei; ik ben ouderwets en tuttig
Helemaal niet ouderwets en tuttig, zoals ik zei, het is onomkeerbaar. Hoeveel halve gare lui hebben niet de naam van hun geliefde zitten prikken, ging het uit, tja..laseren of er een nog grotere tattoe overheen prikken.
pi_217576017
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 15:43 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Helemaal niet ouderwets en tuttig, zoals ik zei, het is onomkeerbaar. Hoeveel halve gare lui hebben niet de naam van hun geliefde zitten prikken, ging het uit, tja..laseren of er een nog grotere tattoe overheen prikken.
_O- ja namen vind ik altijd wel humor en lach me ook rot als ik online foto's zie van spelfouten ;)

Maar goed :P Volgens mij krijgen wij zo een mod in onze nekken ivm offtopic

Al kwam dit door de deelnemers
pi_217576023
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 15:45 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
_O- ja namen vind ik altijd wel humor en lach me ook rot als ik online foto's zie van spelfouten ;)

Maar goed :P Volgens mij krijgen wij zo een mod in onze nekken ivm offtopic

Al kwam dit door de deelnemers
Schijt dan, we zijn volledig on-topic, we hebben het over verbouwen.. _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')