abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 26 februari 2026 @ 13:46:57 #151
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220206244
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 13:43 schreef ondeugend het volgende:

[..]
Ik doe volgens mij niets tegen zijn zin. Dat jij het gay zijn kennelijk nog als in een hokje zitten ziet, vind ik meer zeggend.
We zullen zien. Als ik het mis heb dan zal ik het gewoon toegeven.
als hij net zo lang wacht als Ralf Schumacher dan heb je nog wel even te gaan ;)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  donderdag 26 februari 2026 @ 14:26:57 #152
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220206416
quote:
99s.gif Op donderdag 26 februari 2026 13:46 schreef Nizno het volgende:

[..]
als hij net zo lang wacht als Ralf Schumacher dan heb je nog wel even te gaan ;)
Zijn management zou in dat geval er ongetwijfeld op aandringen om er vooral mee te wachten tot na zijn actieve carrière. Dat is de bekende tactiek.
Er is angst voor afbreuk van het publieke imago. Internationaal ligt het lastig bij landen met politieke invloed op de FIA/FOM, landen waar homoseksualiteit niet alleen afgekeurd wordt maar waar er zelfs de doodstraf op staat. Hij zal interactie moeten hebben met fans en hoogwaardigheidsbekleders uit dit soort culturen, of het team zal soms dingen voor elkaar moeten zien te krijgen bij dit soort figuren.
Daarnaast zullen teams zelf ook sponsoren en stakeholders uit deze landen hebben, of oerconservatieve CEO's van westerse bedrijven.
En het commerciële aspect: Als je grootste afzetmarkt van merchandise bestaat uit verliefde/groupie tienermeisjes, dan is dit een serieuze knauw. En het vervelende aspect dat veel vaders hun zoontje niet meer in said merchandise rond willen zien lopen, ook al is hij wereldkampioen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kleffe_Dop op 26-02-2026 16:08:22 ]
pi_220206710
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 14:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Spijker op de kop.
Bizar maar waar helaas.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 26 februari 2026 @ 17:22:11 #154
284411 crew  heywoodu
pi_220207532
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 12:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Kon je de klok gelijk opzetten dat deze langs zou komen, haha.
Anyway, Lando moet lekker doen wat Lando wil.

Het off-season is trouwens dodelijk voor relaties, ook Kimi Antonelli is van z'n vriendin af.
Toch heel even nieuwsgierig welke modellen voor 2026 die rol op zich gaan nemen voor een jaartje :P
pi_220234207
Gister had ik het al voorbij zien komen maar zag niks op hun Instagram. Dacht hierdoor dat het niet klopte maar het blijkt waar te zijn. Charles Leclerc en Alexandra Saint Mleux zijn gister getrouwd

twitter


twitter


https://www.sportskeeda.c(...)m=twitter#key2=48108
  zondag 1 maart 2026 @ 22:29:58 #156
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220234342
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2026 22:15 schreef potjecreme het volgende:
Gister had ik het al voorbij zien komen maar zag niks op hun Instagram. Dacht hierdoor dat het niet klopte maar het blijkt waar te zijn. Charles Leclerc en Alexandra Saint Mleux zijn gister getrouwd

[ x ]

[ x ]

https://www.sportskeeda.c(...)m=twitter#key2=48108
Ik had het een stuk leukere foto gevonden als ZIJ had gereden :D Gemiste kans
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220240769
En zijn meer beelden van het huwelijk.

twitter
pi_220241124
Dit blijft voor opmerkelijk. Ik wil het niet geloven.

twitter


twitter
  Moderator / Colorchick maandag 2 maart 2026 @ 18:40:47 #159
382129 crew  Donna
pi_220241331
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2026 18:19 schreef potjecreme het volgende:
Dit blijft voor opmerkelijk. Ik wil het niet geloven.

[ x ]

[ x ]
Waarom niet?
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 2 maart 2026 @ 18:46:45 #160
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220241378
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2026 18:40 schreef Donna het volgende:

[..]
Waarom niet?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Colorchick maandag 2 maart 2026 @ 19:05:20 #161
382129 crew  Donna
pi_220241503
quote:
99s.gif Op maandag 2 maart 2026 18:46 schreef Nizno het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|:) _O- :R
  maandag 2 maart 2026 @ 22:08:38 #162
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_220242851
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  zondag 15 maart 2026 @ 15:33:29 #164
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_220349921
Bericht van Kelly
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_220407087
Hamilton poster zijn van de wand gehaald.

twitter


twitter
  Moderator zondag 22 maart 2026 @ 20:11:09 #166
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220408267
quote:
9s.gif Op zondag 22 maart 2026 17:28 schreef potjecreme het volgende:
Hamilton poster zijn van de wand gehaald.

[ x ]

[ x ]
Wat een opblaas reet heeft ze.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP zondag 22 maart 2026 @ 20:12:05 #167
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220408273
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 20:11 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Wat een opblaas reet heeft ze.
Assbags.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zondag 22 maart 2026 @ 20:12:42 #168
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220408279
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 20:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Assbags.
Voor in de Ferrari?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP zondag 22 maart 2026 @ 20:15:14 #169
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220408306
quote:
10s.gif Op zondag 22 maart 2026 20:12 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Voor in de Ferrari?
Bijvoorbeeld :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 22 maart 2026 @ 20:33:16 #170
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220408461
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 20:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Assbags.
Lewis gaat voor assbagging
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  Moderator / Redactie FP maandag 23 maart 2026 @ 08:23:01 #171
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220410504
WEER CAKE.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220426506
twitter
  donderdag 26 maart 2026 @ 05:00:01 #173
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220432585
Kim haar echte reet.


  Moderator dinsdag 2 juni 2026 @ 08:11:14 #174
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220940052
https://www.telegraaf.nl/(...)icial/154623951.html

He is nu insta official tussen Lewis en Kim.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 08:15:05 #175
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220940068
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 08:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)icial/154623951.html

He is nu insta official tussen Lewis en Kim.
Wow.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator dinsdag 2 juni 2026 @ 08:15:50 #176
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220940070
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 08:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Wow.
Het is ook gewoon non-nieuws; wat perfect past in deze topic.

[ Bericht 0% gewijzigd door ESF1Gamer op 02-06-2026 08:26:27 ]
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  dinsdag 2 juni 2026 @ 08:21:17 #177
174756 Rnie
& Bert
pi_220940094


De enige echte.
pi_220940111
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 08:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)icial/154623951.html

He is nu insta official tussen Lewis en Kim.
Hij liever dan ik. Brrrr. :X
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220941129
Dat was in Japan.
  Moderator dinsdag 2 juni 2026 @ 13:29:28 #180
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220942766
Wat is er nou eigenlijk officieel aan een foto samen op de fiets

Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  donderdag 11 juni 2026 @ 12:32:09 #181
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_221007695
Dit zou het nieuwe optrekje van Max zijn. En ik geef hem groot gelijk!

Bekijk deze YouTube-video

https://www.valeri-agency(...)-apartments-4-rooms/
Voor fokkers die nog wat achter de hand hebben...
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  donderdag 11 juni 2026 @ 14:17:59 #182
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221008672
*kijkt op bankrekening

Helaas, net te weinig.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221008694
quote:
14s.gif Op donderdag 11 juni 2026 12:32 schreef ondeugend het volgende:
Dit zou het nieuwe optrekje van Max zijn. En ik geef hem groot gelijk!

Bekijk deze YouTube-video

https://www.valeri-agency(...)-apartments-4-rooms/
Voor fokkers die nog wat achter de hand hebben...
Nee. Dat is een, mogelijk vergelijkbaar, optrekje in hetzelfde appartementencomplex als waar Max gekocht heeft.

Dit is dus NIET van Max.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_221008712
quote:
Welke woning Verstappen precies bezit binnen het complex is niet bekend. Wel staat momenteel een appartement in hetzelfde gebouw te koop, wat een indruk geeft van het type woningen dat zich in Le Renzo bevindt.
Gpblog: https://www.gpblog.com/nl(...)0-miljoen-euro-eruit
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  donderdag 11 juni 2026 @ 15:18:00 #185
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_221009129
quote:
3s.gif Op donderdag 11 juni 2026 14:20 schreef vosss het volgende:

[..]
Nee. Dat is een, mogelijk vergelijkbaar, optrekje in hetzelfde appartementencomplex als waar Max gekocht heeft.

Dit is dus NIET van Max.
Nou ja hoe het bed staat is niet zo belangrijk. Het gaat om het idee. En ik vind het een mooi idee wel Vossssssssie
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_221009180
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 15:18 schreef ondeugend het volgende:

[..]
Nou ja hoe het bed staat is niet zo belangrijk. Het gaat om het idee. En ik vind het een mooi idee wel Vossssssssie
Zeker een mooi idee, maar jij zei dat dit het huis van Max zou zijn en dat is feitelijk onjuist. :*
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  donderdag 11 juni 2026 @ 15:40:28 #187
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_221009285
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juni 2026 15:25 schreef vosss het volgende:

[..]
Zeker een mooi idee, maar jij zei dat dit het huis van Max zou zijn en dat is feitelijk onjuist. :*
Zou zijn is geen bevestiging.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  donderdag 11 juni 2026 @ 15:43:00 #188
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_221009302
Voor dat geld koop ik wel iets anders, dan heb ik vooral geen zin in directe buren. En Monaco is ook overrated :P
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  donderdag 11 juni 2026 @ 15:51:34 #189
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221009347
quote:
80s.gif Op donderdag 11 juni 2026 15:43 schreef flipsen het volgende:
Voor dat geld koop ik wel iets anders, dan heb ik vooral geen zin in directe buren. En Monaco is ook overrated :P
Ik kocht voor dat geld idd liever een mooie villa in het groen :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221131061
Dit gerucht met foto's deel ik natuurlijk met mijn fok! vrienden.

twitter
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:43:29 #191
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221131997
Gewoon normale buik. Ziet niet echt zwanger uit.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')