als hij net zo lang wacht als Ralf Schumacher dan heb je nog wel even te gaanquote:Op donderdag 26 februari 2026 13:43 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik doe volgens mij niets tegen zijn zin. Dat jij het gay zijn kennelijk nog als in een hokje zitten ziet, vind ik meer zeggend.
We zullen zien. Als ik het mis heb dan zal ik het gewoon toegeven.
Zijn management zou in dat geval er ongetwijfeld op aandringen om er vooral mee te wachten tot na zijn actieve carrière. Dat is de bekende tactiek.quote:Op donderdag 26 februari 2026 13:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
als hij net zo lang wacht als Ralf Schumacher dan heb je nog wel even te gaan
Spijker op de kop.quote:
Toch heel even nieuwsgierig welke modellen voor 2026 die rol op zich gaan nemen voor een jaartjequote:Op donderdag 26 februari 2026 12:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Kon je de klok gelijk opzetten dat deze langs zou komen, haha.
Anyway, Lando moet lekker doen wat Lando wil.
Het off-season is trouwens dodelijk voor relaties, ook Kimi Antonelli is van z'n vriendin af.
Ik had het een stuk leukere foto gevonden als ZIJ had geredenquote:Op zondag 1 maart 2026 22:15 schreef potjecreme het volgende:
Gister had ik het al voorbij zien komen maar zag niks op hun Instagram. Dacht hierdoor dat het niet klopte maar het blijkt waar te zijn. Charles Leclerc en Alexandra Saint Mleux zijn gister getrouwd
[ x ]
[ x ]
https://www.sportskeeda.c(...)m=twitter#key2=48108
Waarom niet?quote:Op maandag 2 maart 2026 18:19 schreef potjecreme het volgende:
Dit blijft voor opmerkelijk. Ik wil het niet geloven.
[ x ]
[ x ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op maandag 2 maart 2026 18:46 schreef Nizno het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |