Klinkt also foe yong hai zoquote:Op donderdag 1 mei 2025 19:55 schreef LTVDK het volgende:
@:Budapestenaar, die zoetzure wokschotel is wel prima, denk dat ik hem de volgende keer wel met kip ipv ei maak
Wel prima en met u?quote:
Jaaaaahaaaaaquote:
Lijkt me met ei toch niet verkeerdquote:Op donderdag 1 mei 2025 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja is het ook wel een beetjehttps://www.ah.nl/product(...)-zoetzuur-verspakket
Brammetje is hier een paar dagen open geweest en nu al weer even dicht vanwege omstandigheden...quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goed, goedBen je nog weleens in Dordtje te vinden?
Wat een nepbramquote:Op donderdag 1 mei 2025 20:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Brammetje is hier een paar dagen open geweest en nu al weer even dicht vanwege omstandigheden...
En voor wie het afvraagt/afvroeg. Ze noemen het gewoon friet en geen patat![]()
Ze geven geen reden, alleen vanwege omstandigheden gesloten...quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat een nepbram
Kunnen ze geen personeel vinden? Dat is hier ook steeds een issue.
Het is jammer dat Bram zo enorm duur is gewordenquote:Op donderdag 1 mei 2025 20:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze geven geen reden, alleen vanwege omstandigheden gesloten...
Misschien omdat ik maar 2 eitjes bij de halve portie had gedaan, volgens de verpakking zou je maar 4 eieren moeten gebruiken voor 4 portiesquote:Op donderdag 1 mei 2025 20:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lijkt me met ei toch niet verkeerd
Wat betaal je voor een patatjequote:Op donderdag 1 mei 2025 20:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is jammer dat Bram zo enorm duur is geworden
Ze hadden wel een openings stunt met 40cent voor een puntzak brammetje ..quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is jammer dat Bram zo enorm duur is geworden
Ja voor 40 cent wil iedereen wel een zak patat.quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze hadden wel een openings stunt met 40cent voor een puntzak brammetje ..
Dat was wat ik hoorde wel succesvol....
Wel tweequote:Op donderdag 1 mei 2025 20:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja voor 40 cent wil iedereen wel een zak patat.
Ik vrees dat er bij zo'n actie een limiet zit van één per persoon.quote:
Koopje wel.quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja voor 40 cent wil iedereen wel een zak patat.
Gewoon nog een keer in de rij aansluiten...quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vrees dat er bij zo'n actie een limiet zit van één per persoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |