Mooi, vette pech voor de goedgelovige donateurs.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 13:55 schreef Kim-Holland het volgende:
Premium
Actie om jonge azc’ers naar Efteling te laten gaan ‘hartverwarmend’, maar uitje nog steeds van de baan.
In een reactie zaterdagmiddag zegt het COA alle donaties te waarderen. Van een uitje naar de Efteling blijft echter geen sprake, zegt een woordvoerder.
Lol. Alle giften voor niks geweest.
Eigenlijk had het mooier geweest om twee acties op touw te zetten.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 13:55 schreef Caland het volgende:
Van 50.000 vanmorgen naar al bijna een ton
https://www.gofundme.com/(...)ergetelijk-dagje-uit
Achterlijke suggestie om die kinderen in de bus te stoppen naar hun land van herkomst.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 14:07 schreef klipper het volgende:
[..]
Eigenlijk had het mooier geweest om twee acties op touw te zetten.
1) doneer voor een dagje Efteling omdat die kinderen uit een verschrikkelijk gebied komen.
2) doneer voor een busreis terug naar land van herkomst omdat wij ze geen beter leven gunnen.
Punt 1 zal winnen.
De droeftoeters roepen wel maar betalen niet en als ze al betalen zal het weinig zijn, gewoon omdat het grootste deel uit de armste regionen komt en al afhankelijk is van anderen.
Heb je het nu over Friezen of vluchtelingen?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 14:07 schreef klipper het volgende:
[..]
1) doneer voor een dagje Efteling omdat die kinderen uit een verschrikkelijk gebied komen.
Friesland is geen verschrikkelijk gebied.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 14:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je het nu over Friezen of vluchtelingen?
Als mensen meer het verleden van dit Azc kennen, dan wint punt 2.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 14:07 schreef klipper het volgende:
[..]
2) doneer voor een busreis terug naar land van herkomst omdat wij ze geen beter leven gunnen.
Punt 1 zal winnen.
De droeftoeters roepen wel maar betalen niet en als ze al betalen zal het weinig zijn, gewoon omdat het grootste deel uit de armste regionen komt en al afhankelijk is van anderen.
Ook plaatselijk denk ik. Mijn zus en zwager hebben jaren lang dichtbij het AZC in Drachten gewoond. Overlast, overlast, overlast.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 14:20 schreef Gehakt_bal het volgende:
[..]
Als mensen meer het verleden van dit Azc kennen, dan wint punt 2.
Dit Azc zorgt al jaren voor overlast. Als je er moet werken dan wordt je met klem geadviseerd om je werkbus gesloten te houden, anders jatten ze hem helemaal leeg. Er wordt veel meer gestolen in betreffende dorp, dan voor het Azc, wat weer op marktplaats of WhatsApp groepen wordt verkocht.
Maar dit wil men niet horen...
Het bijzondere is dat als die asieleisers toch naar de Efteling gaan via de naïeve weldoeners van gofund.me, ze alsnog de boel gaan verkloten met vernieling, bedreiging en intimidatie. Dat komt dan uiteraard niet op Nu. nl.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 14:00 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Mooi, vette pech voor de goedgelovige donateurs.
Netjesquote:Op zaterdag 3 mei 2025 13:55 schreef Caland het volgende:
Dat zijn mooie inkomsten, die kunnnen gewoon van hun uitkering af.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 13:55 schreef Caland het volgende:
Nee, ze gaan echt niet.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 14:47 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Het bijzondere is dat als die asieleisers toch naar de Efteling gaan via de naïeve weldoeners van gofund.me, ze alsnog de boel gaan verkloten met vernieling, bedreiging en intimidatie. Dat komt dan uiteraard niet op Nu. nl.
Ik begrijp dat ze nu naar Drievliet gaan.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:07 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nee, ze gaan echt niet.
https://www.ad.nl/binnenl(...)nduidelijk~ac8df70a/
"In een reactie zegt het COA zaterdagmiddag alle donaties te waarderen, maar dat ze niet nodig zijn. Van een uitje naar de Efteling blijft geen sprake, zegt een woordvoerder."
(ik weet niet meer uit welke kranten je ook alweer niet mag quoten)
Bron?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 14:47 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Het bijzondere is dat als die asieleisers toch naar de Efteling gaan via de naïeve weldoeners van gofund.me, ze alsnog de boel gaan verkloten met vernieling, bedreiging en intimidatie. Dat komt dan uiteraard niet op Nu. nl.
Waarom is die beslissing genomen?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ze nu naar Drievliet gaan.
Of een wasdroger.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:40 schreef tralalala het volgende:
Dit is gewoon net die aflevering van Flodder, waarin Sjakie en co allerlei snoepreisjes aanbieden om ze maar weg te hebben tijdens Koninginnedag.
@:zipportal
Doe ons maar een videorecorder met slowmotion.
Ik las op diverse fora dat het schandalig is dat de kinderen,quote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:41 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Netjes
Hopelijk in de toekomst meer van dat soort tegengeluiden. Antibeleid op beleid.
Er waren meerdere dingen voorgevallen, even zoeken.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:56 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Ik las op diverse fora dat het schandalig is dat de kinderen,, niet naar de Efteling mogen.
Als argument zei iemand dat de daders van de steekpartij vorig jaar, overgeplaatst zijn dus deze azc'ers mogen best ook een pleziertje...
Rijst bij mij de vraag;
Als de daders weg zijn, waarom moeten deze azc'ers dan weg als er kermis is?
Maar de daders zijn toch weg?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:58 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Er waren meerdere dingen voorgevallen, even zoeken.
https://www.ad.nl/binnenl(...)nduidelijk~ac8df70a/
"Vorig jaar kwam het tijdens een feest in Sint Annaparochie tot een confrontatie tussen azc'ers en jongeren uit de buurt. Ook raakten drie mannen uit het dorp gewond bij een steekpartij.
Om de angel eruit te halen, had het COA het idee opgevat om met jonge azc'ers naar de Efteling te gaan.
Alleen degenen van de steekpartij zijn overgeplaatst.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:05 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Maar de daders zijn toch weg?
Voor deze kinderen hoeven ze toch niks te vrezen dan?
Toch?
De 17 mei dat ze zouden gaan zou een hele drukke dag zijn.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:13 schreef -Deluzion- het volgende:
Hoe druk is het tegenwoordig eigenlijk in de Efteling? Ik kwam er het laatst geloof ik zo’n 30 jaar geleden en toen stond er al een wachtrij van pakweg anderhalf uur voor de Droomvlucht. Dat zou nu wel nog erger zijn.
Alleen een idioot gaat op een zonnige vakantiedag naar de Efteling.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:13 schreef -Deluzion- het volgende:
Hoe druk is het tegenwoordig eigenlijk in de Efteling? Ik kwam er het laatst geloof ik zo’n 30 jaar geleden en toen stond er al een wachtrij van pakweg anderhalf uur voor de Droomvlucht. Dat zou nu wel nog erger zijn.
'Progressief' Nederland is de doodgraver van vrouwen- en homorechten in het Westen.quote:
witte erfschuldquote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:22 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Een ton opgehaald om te zorgen dat rellende asielzoekertjes niet op een kermis, maar in de Efteling kunnen gaan kutten
Echt, waar zit het verstand van al die mensen die hiervoor doneren
Conservatief Nederland is de doodgraver van vrouwen- en homorechten in het Westenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
'Progressief' Nederland is de doodgraver van vrouwen- en homorechten in het Westen.
En wie reken je daar toe?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:09 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Conservatief Nederland is de doodgraver van vrouwen- en homorechten in het Westen
Jeetje zeg, en orthodoxe moslims zijn hartstikke feministisch en pro-LGBTQ?quote:
Nee helemaal niet. Waar zeg ik dat?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jeetje zeg, en orthodoxe moslims zijn hartstikke feministisch en pro-LGBTQ?
“In de afgelopen termijn van de Tweede Kamer stemde Wilders tegen het toevoegen van seksuele geaardheid aan artikel 1 van de Grondwet. Ook stemde de PVV bijvoorbeeld tegen een motie voor specifieke LGBT+-opvangplaatsen in asielzoekerscentra.”quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:16 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Je kunt veel terecht negatiefs zeggen over de PVV en JA21, maar toch niet dat ze uitgesproken antivrouw en antihomo zijn....
Ze kregen het aan de stok met andere jongeren daar. Dus wie degene was die ruzie zocht blijft natuurlijk gokken.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:22 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Een ton opgehaald om te zorgen dat rellende asielzoekertjes niet op een kermis, maar in de Efteling kunnen gaan kutten
Echt, waar zit het verstand van al die mensen die hiervoor doneren
En dat er gestoken is met messen door onze zeer gewaardeerde medelanders is ook een gok? Of schuif je dat weer onder het Oosterse tafelkleed?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:45 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ze kregen het aan de stok met andere jongeren daar. Dus wie degene was die ruzie zocht blijft natuurlijk gokken.
harvest is een bekeerling, die moet je negeren. geen fatsoenlijk gesprek mee te voerenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:00 schreef matspontius het volgende:
[..]
En dat er gestoken is met messen door onze zeer gewaardeerde medelanders is ook een gok? Of schuif je dat weer onder het Oosterse tafelkleed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |