Dat lijkt ze een heeeeeeel slim plan. Snap jij het snap ik het.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:44 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maar ze sturen dus jongeren met een heel kort lontje naar een familiepretpark
Ze snappen het zelf niet eens.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat lijkt ze een heeeeeeel slim plan. Snap jij het snap ik het.
Nee, ze sturen getraumatiseerde, achtergestelde zielen naar een familiepretpark.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:44 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maar ze sturen dus jongeren met een heel kort lontje naar een familiepretpark
Ja dit.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:12 schreef StateOfMind het volgende:
Had ze dan naar Walibi gestuurd.
Eén groepje tuig meer of minder valt daar niet op
Ik moet er echt niet aan denken. Ik loop er vaak genoeg met de kleinkids. Nooit iets meegemaakt.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze snappen het zelf niet eens.
Ik wacht het nieuwsbericht al af over ongeregeldheden in de Efteling op die dag.
Misschien veenhuizen nieuw leven inblazenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:16 schreef raptorix het volgende:
Laat ze lekker turf steken daar, zijn ze op eind van dag zo moe dat ze gelijk in hun mandje gaan liggen.
Is ook wel bijzonder dat mensen steken beloond wordt met een dagje uit naar de Eftelingquote:Op donderdag 1 mei 2025 16:33 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nou, dat verklaart dan waarom de amv'ers beloond worden met een dagje Efteling en de lokale jongeren niet.
Gelukkig "probeert" het AZC wel te voorkomen dat de amv'ers naar de kermis gaan alsnog, net zoals ze nu hard proberen de overlast en aanrandingen te voorkomen.
Met evenveel succes ongetwijfeld.
Die voelen zich nu al genaaidquote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:06 schreef CoExist het volgende:
De geitjes in het Sprookjesbos zijn verheugd met de komst van de AMV-ers.
[ afbeelding ]
Alle turf terug naar Turfijequote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:16 schreef raptorix het volgende:
Laat ze lekker turf steken daar, zijn ze op eind van dag zo moe dat ze gelijk in hun mandje gaan liggen.
Staat in de OP.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:22 schreef raptorix het volgende:
Is bekend op welke dag deze lui er zullen zijn?
Heb er in mijn studententijd 10 seizoenen gewerkt. Altijd gemoedelijke sfeer en als er bepaalde groepen in het park waren dan was de beveiliging altijd in de buurt.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik moet er echt niet aan denken. Ik loop er vaak genoeg met de kleinkids. Nooit iets meegemaakt.
Lekker wakker en serieus weer.quote:
Bepaalde groepen?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb er in mijn studententijd 10 seizoenen gewerkt. Altijd gemoedelijke sfeer en als er bepaalde groepen in het park waren dan was de beveiliging altijd in de buurt.
Wadlopen, met hark en emmer, kokkels en oesters verzamelenquote:Op donderdag 1 mei 2025 16:21 schreef MissButterflyy het volgende:
Wat een onzin zeg.
Het is allemaal vast heel goed bedoeld maar ze kunnen daar toch ook iets leuks organiseren?
De Efteling is trouwens nog best een eindje weg van Friesland, is er dichterbij niet iets leuks te doen?
En dit nieuws zal waarschijnlijk vooral negatief uitpakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |