Geen argumenten zien we.quote:Op donderdag 1 mei 2025 19:45 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Je plaatje kennen we, heb je ook nog andere?
Zet er maar extra agenten neer bij dat azc. Niemand van die groep krengen er af rond de kermis.quote:
Die hele asielaanpak in Nederland is gewoon verrot, dat gaat wel verder dan alleen poppetje Faber dat er nu toevallig zit of dit specifieke incident.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:18 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook dat het nergens op slaat hoor dit plan van het COA.
Alleen ben ik niet onder de indruk van de daadkracht van minister Faber. Wat dat betreft verdient ze dit soort spot gewoon, ook al ben ik het eens met haar verontwaardiging en intentie in deze.
Niks extra agenten - en wij maar betalen daarvoor. Het land uit met dat schorem - had uberhaupt niet binnen gelaten moeten wordenquote:Op donderdag 1 mei 2025 21:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zet er maar extra agenten neer bij dat azc. Niemand van die groep krengen er af rond de kermis.
Ja want dat is het probleem waar we op moeten focussen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 19:45 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Je plaatje kennen we, heb je ook nog andere?
Tja daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:37 schreef Feola het volgende:
[..]
Ja want dat is het probleem waar we op moeten focussen.
Ze gaan nu naar Fabertjesland.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:12 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Groot gelijk heeft ze. Echt belachelijk. Benieuwd wat er uit komt.
De mensen die dit bedacht hebben, leven in een fantasiewereld, dus de keuze voor de Efteling is dan ook niet heel verrassend.quote:Op donderdag 1 mei 2025 23:29 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Een steekpartij lijkt mij toch genoeg redenen voor een enkele reis thuisland. Wat een onzin weer dit
Dat hele COA staat zo ver weg van de werkelijkheid. Opheffen die club.quote:Op donderdag 1 mei 2025 23:43 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
De mensen die dit bedacht hebben, leven in een fantasiewereld, dus de keuze voor de Efteling is dan ook niet heel verrassend.
Klopt allebei. Alleen mag het best genoemd worden dat dit specifieke poppetje tot nu toe onthutsend incompetent is gebleken en mag het specifieke incident besproken worden in dit specifieke topic.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die hele asielaanpak in Nederland is gewoon verrot, dat gaat wel verder dan alleen poppetje Faber dat er nu toevallig zit of dit specifieke incident.
Eentje heeft zich alvast verstopt in de klokquote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:06 schreef CoExist het volgende:
De geitjes in het Sprookjesbos zijn verheugd met de komst van de AMV-ers.
[ afbeelding ]
Een paar extra sloten op het huisje van Doornroosje met haar nieuwe borsten is ook geen overbodige luxe.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:06 schreef CoExist het volgende:
De geitjes in het Sprookjesbos zijn verheugd met de komst van de AMV-ers.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:28 schreef TLC het volgende:
[..]
Eentje heeft zich alvast verstopt in de klok
Van die Sjakie Van Flodder - types.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:32 schreef TyVole het volgende:
Dat dit soort debiele ideeën überhaupt overwogen worden zegt al genoeg over het cultuurtje dat er bij zo'n COA heerst. Daar moet eigenlijk de bezem doorheen. Zolang dat niet gebeurt blijven we dit soort gekkigheid houden natuurlijk.
Ik denk dat het eerder onmacht is en dan met een domme oplossing komen. Het is namelijk niet dat die jongens in detentie zitten, ze kunnen gewoon overdag rondlopen en dan heeft niemand er meer ogen op.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:32 schreef TyVole het volgende:
Dat dit soort debiele ideeën überhaupt overwogen worden zegt al genoeg over het cultuurtje dat er bij zo'n COA heerst. Daar moet eigenlijk de bezem doorheen. Zolang dat niet gebeurt blijven we dit soort gekkigheid houden natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |