Hehe. Ik zie dit voor me.quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
elk hageltje in een apart minizakje doen zodat ze geen grote hompen krijgt
hmm dan krijgt een andere snack hetquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewoon op het pakketje toch : Bitterbal op dat ene eiland in Vietnam
alleen mijn schoenen. en als het past de donut lampquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat ga je binnenkort allemaal meenemen uit Nederland denk je?
ze lijken geloof ik ook wel op elkaarquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Nooit goed geweest met Aziatische landen
Ze komt met een lege koffer hierheen. En dan allemaal typisch Nederlandse producten mee terug nemen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat ga je binnenkort allemaal meenemen uit Nederland denk je?
nee in de koffer hier naar toe komt allemaal thais eten voor de KSCquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze komt met een lege koffer hierheen. En dan allemaal typisch Nederlandse producten mee terug nemen.
quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze komt met een lege koffer hierheen. En dan allemaal typisch Nederlandse producten mee terug nemen.
koffer vol crispy porkquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee in de koffer hier naar toe komt allemaal thais eten voor de KSC
Drop, stroopwafels, hagelslag, kroketten.quote:
Lekker crispy ja als ze terug is.quote:
ja chocolade heeft hier echt geen nut. In japan kan je bv allemaal aparte smaken kit kat kopen. Dacht leuk als souvenirtje hier voor mensen maar dat houdt het geen uur volquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Drop, stroopwafels, hagelslag, kroketten.
nieuwe TT "Met Bal in de koffer"quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee in de koffer hier naar toe komt allemaal thais eten voor de KSC
Nee, chocolade is al gesmolten voor het op het eiland is.quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja chocolade heeft hier echt geen nut. In japan kan je bv allemaal aparte smaken kit kat kopen. Dacht leuk als souvenirtje hier voor mensen maar dat houdt het geen uur vol
Alle Belgen en Duitsers die naar het strand willenquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh, file tussen mijn werk en huis. Dat wordt dus geen vroegertje.
Cool tetrissenquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga even de diepvries opnieuw inpakken. Want het is een puinhoop, ik haal er steeds wat uit en er komt maar geen ruimte vrij
ja wel jammer. Ze hebben bv een creme brullee kitkat. die moet je even in de oven of airfryer doen en dan krijgt die ook zo'n krokant suikerlaagjequote:Op donderdag 1 mei 2025 14:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, chocolade is al gesmolten voor het op het eiland is.
Dat probleem heb ik hier ook.quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja chocolade heeft hier echt geen nut. In japan kan je bv allemaal aparte smaken kit kat kopen. Dacht leuk als souvenirtje hier voor mensen maar dat houdt het geen uur vol
Ja. Hebben allemaal lang weekend.quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alle Belgen en Duitsers die naar het strand willen
tetrisquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga even de diepvries opnieuw inpakken. Want het is een puinhoop, ik haal er steeds wat uit en er komt maar geen ruimte vrij
quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wel jammer. Ze hebben bv een creme brullee kitkat. die moet je even in de oven of airfryer doen en dan krijgt die ook zo'n krokant suikerlaagje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |