maar loempia's zijn ook tantergoedkoopquote:Op donderdag 1 mei 2025 13:26 schreef SebbeSwensje het volgende:
Dat is nog duurder dan een pak loempia's...
Deze zijn handig om altijd stand by te hebben.quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:29 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
maar loempia's zijn ook tantergoedkoop
[ afbeelding ]
Jezus wat is die AH een dure schijtwinkel.quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:29 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
maar loempia's zijn ook tantergoedkoop
[ afbeelding ]
waar heb je goedkopere loempia's danquote:Op donderdag 1 mei 2025 13:31 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Jezus wat is die AH een dure schijtwinkel.
quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:30 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Deze zijn handig om altijd stand by te hebben.
Precies, even het airfryertje aanzetten en dan nom-nom-nom mode actived.quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:36 schreef Mikeytt het volgende:
[..]altijd in de vrieskist ready to be eaten
moest googlen wat cracottes zijn, maar die luchtige crackers zijn we lekker. Wist niet dat ze nog verkocht werdenquote:Op donderdag 1 mei 2025 13:49 schreef herverwijderd het volgende:
Persoonlijk zijn het voor mij de cracottes met kaas die me de das omdoen, ik moet daar echt ver uit de buurt van blijven.
Goedkoper en veel beter van kwaliteit. De Lidl maaltijdloempia's staan ook mijlenver boven de Vomar maaltijdloempia's.quote:
bij de Vomar 2,59, bijna een euro duurder. Bij de Lidl ook duurderquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:27 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Goedkoper en veel beter van kwaliteit. De Lidl maaltijdloempia's staan ook mijlenver boven de Vomar maaltijdloempia's.
Die kutwinkel van jou moet gewoon dood, oké?quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:30 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
bij de Vomar 2,59, bijna een euro duurder. Bij de Lidl ook duurder
dan moeten andere winkels eerst goedkopere en bredere opties biedenquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:31 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Die kutwinkel van jou moet gewoon dood, oké?
Wat zijn de prijzen dan?quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:26 schreef SebbeSwensje het volgende:
Dat is nog duurder dan een pak loempia's...
DE SCHILDER GAAT GRAAG NAAR BOVENquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:34 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
dan moeten andere winkels eerst goedkopere en bredere opties bieden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |