SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Geen idee hoe ze is. Doe het geluid uit als ze begint te praten.quote:Op donderdag 1 mei 2025 02:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind haar ook gewoon een leuk mens.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik dacht aan het nichtje van willem als TT.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Oh dat heb ik bij Kim Veenstraquote:Op donderdag 1 mei 2025 02:05 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze is. Doe het geluid uit als ze begint te praten.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Sylvia Geersenquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Drukte sowieso per ongeluk op enter. Wilde hem nog aanpassenquote:Op donderdag 1 mei 2025 02:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik dacht aan het nichtje van willem als TT.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik vind dat Justin in zijn @Haags tijd betere TT’s hadThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Toen was het vaak negerseks schaken of nog wel eens voetbal gerelateerd nu domme incrowd grapjes vaak.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
TT’s boeien me niet zo. En ja ik vind een originele TT wel leuk. Maar verder hecht ik er geen waarde aan eigenlijk.quote:Op donderdag 1 mei 2025 02:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toen was het vaak negerseks schaken of nog wel eens voetbal gerelateerd nu domme incrowd grapjes vaak.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Jessica biel was ook knap. In die jaren 90 serieWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Charlize Theron was gruwelijk lekker in Monster.quote:Op donderdag 1 mei 2025 02:15 schreef Moeraskat het volgende:
Jessica biel was ook knap. In die jaren 90 serieProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op donderdag 1 mei 2025 02:17 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Charlize Theron was gruwelijk lekker in Monster.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: