balverlies van frankiequote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze was wel makkelijk natuurlijk. Verovering + pass daarvoor was veel belangrijker.
Keeper die gaat jagen lijkt me niet handigquote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:26 schreef klaasweetalles het volgende:
Inter heeft voornalijk spelers met een winnaarsmentaliteit
barca heeft frenkie en die heeft dat voornamelijk niet
inter heeft 11 tiepes in de categorie edgar davids...als een pitbull voetballen en jagen op de tegenstander
stond vorig jaar toch ook in de finale.....zou knap zijn als inter 2 keer achter elkaar de finale haaltquote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zien jullie het al voor je, Denzel Dumfries die de Champions League wint?
Die finale heb ik niet gekeken dan.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
stond vorig jaar toch ook in de finale.....zou knap zijn als inter 2 keer achter elkaar de finale haalt
o wacht was in 2023quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die finale heb ik niet gekeken dan.
Laminaad.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:37 schreef 3rr0r het volgende:
Welke speler is dit?
[ afbeelding ] - [ afbeelding ]
Laminaat Yamalquote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:37 schreef 3rr0r het volgende:
Welke speler is dit?
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:37 schreef 3rr0r het volgende:
Welke speler is dit?
Altijd.quote:
Dit is laatste 4, niet het begin van de CLquote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:39 schreef Faraday01 het volgende:
Als je dit ziet, dan kun je alle Nederlandse clubs beter meteen doorsturen naar de EL en ECL
Ja duh, maar het verschil in tempo is ook wel bijna ongelofelijkquote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dit is laatste 4, niet het begin van de CL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |