Fok > Universiteitquote:Op woensdag 30 april 2025 17:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wist niet dat een pontje en een trein hetzelfde zijn. Zo leer je elke dag weer wat nieuws op FOK!
Eigen ervaringen overtreffen natuurlijk wel de facebook claimsquote:Op woensdag 30 april 2025 17:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik zie het elke dag als ik op het pontje sta
en op je mobiel zitten = tiktoks kijken.quote:Op woensdag 30 april 2025 17:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wist niet dat een pontje en een trein hetzelfde zijn. Zo leer je elke dag weer wat nieuws op FOK!
ogen in je kontquote:Op woensdag 30 april 2025 17:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en op je mobiel zitten = tiktoks kijken.
fruit?quote:Op woensdag 30 april 2025 17:36 schreef Nizno het volgende:
verzinnen wat ik ga eten als ik geen zin heb om te eten en geen zin heb om te koken....
lastig
al helemaal geen zin anquote:
linkedin wordt een soort facebook 2.0quote:
ja tuulk want zonder da vaccin mocht je niet eens meer de kroeg in!!quote:Op woensdag 30 april 2025 17:40 schreef Crack_ het volgende:
Ik snap oprecht de gedachtegang niet dat de overheid ons kapot zou willen maken en dat ze dat zouden proberen met zoiets omslachtigs als een vaccin?![]()
![]()
Chips?quote:
dat klinkt eigenlijk best lekker, maar niet verantwoord volgens de schijf van 5quote:
Ik ben eigenlijk vooral blij dat het allemaal wel meeviel, coronagebeuren. De mensheid ging zich echt compleet gestoord gedragenquote:Op woensdag 30 april 2025 17:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja tuulk want zonder da vaccin mocht je niet eens meer de kroeg in!!
Groentechips?quote:Op woensdag 30 april 2025 17:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat klinkt eigenlijk best lekker, maar niet verantwoord volgens de schijf van 5
agreequote:Op woensdag 30 april 2025 17:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk vooral blij dat het allemaal wel meeviel, coronagebeuren. De mensheid ging zich echt compleet gestoord gedragen
Ik heb ook van dingen last gehad maar kon ook relativeren dat de overheid hun best doet. Dat betekent niet dat alles goed gaat, dat klopt. Maar dat 'ZE DOEN ONS VAN ALLES AANA!!!!' snap ik echt nietquote:Op woensdag 30 april 2025 17:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
agree
maar ja wij zijn dan ook huismussen en hebben 0 last gehad
Uhmmmmquote:Op woensdag 30 april 2025 17:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
agree
maar ja wij zijn dan ook huismussen en hebben 0 last gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |