Elias ziet er uit alsof hij al een hele schaal naar binnen heeft geschoven.quote:Op maandag 29 september 2025 20:40 schreef Makamba_ het volgende:
W
[..]
Elias moet nog aanschuiven he!
Al kijk ik met 5 minuten vertraging.
Lief toch?quote:
Ze reageert alleen maar op Gijs en Marcel.quote:
Je ziet serieus niet in dat er de draak met de VVD wordt gestoken?quote:Op maandag 29 september 2025 20:55 schreef Eightyone het volgende:
VVD-promotie, net als zo'n beetje overal op tv tegenwoordig. Wat kritischer mag wel, zeker gezien de omroep.
Ze is een lege huls, zo bleek gisteren maar weer eens.quote:Op maandag 29 september 2025 20:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze reageert alleen maar op Gijs en Marcel.
Ik heb geprobeerd het te zien, maar verder dan dat orkestje en bitterballen lijkt het niet te gaan.quote:Op maandag 29 september 2025 20:57 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Je ziet serieus niet in dat er de draak met de VVD wordt gestoken?
Nee oke. Dat je haar niet mag kan gewoon maar dat staat los van je kritiek van zojuist.quote:Op maandag 29 september 2025 20:57 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ze is een lege huls, zo bleek gisteren maar weer eens.
Tubaquote:Op maandag 29 september 2025 21:09 schreef Makamba_ het volgende:
Die trombone speler mag inmiddels zijn teen wel stoten.
Ik heb die musical één keer gezien en dat was meer dan genoeg.quote:Op maandag 29 september 2025 21:15 schreef golfer het volgende:
Die musical, die ik als enige Nederlander nooit gezien heb, gaat maar door.
Ik heb hem ook nog niet gezien! Ze moeten het trouwens helemaal zelf weten, als het verkoopt, waarom niet.quote:Op maandag 29 september 2025 21:15 schreef golfer het volgende:
Die musical, die ik als enige Nederlander nooit gezien heb, gaat maar door.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |