Tina sterft daarentegen echt.quote:Op maandag 22 september 2025 21:04 schreef golfer het volgende:
Gijs heeft weer last van zijn hinnikziekte.
Nee, dank u.quote:Op maandag 22 september 2025 21:11 schreef Felagund het volgende:
Hebben jullie al eens een Berenboot gehad?
Wil ik wel dat liedje op de achtergrond tijdens het smullen.quote:Op maandag 22 september 2025 21:11 schreef Felagund het volgende:
Hebben jullie al eens een Berenboot gehad?
Negen ze Maarten zelfs na te doen?quote:Op maandag 22 september 2025 22:01 schreef NoCigar het volgende:
Ik heb een paar fragmenten gezien van dat interview en Marlies Dekkers ging daar vreselijk af. Op een gegeven moment negen ze Maarten zelfs na te doen.
Ga vooral zelf die naar ondergoedverkoopster kijken.quote:Op maandag 22 september 2025 22:07 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Negen ze Maarten zelfs na te doen?
Verder geen mening want niet gezien, maar als je paar fragmenten hebt gezien hoe kun jij dan een mening vormen.
Zou de NPO hun beslissing nog willen terugdraaien voor ons? Ik wil niet dat er minder uitzendingen zijn.quote:
Vind ik ook een prima vent. Je snapt toch niet dat ze bij die partij, met zoveel jongere vlottere mensen, er goed aan denken te doen met mastodont Timmermans aan te komenquote:Op maandag 15 september 2025 20:47 schreef golfer het volgende:
Jesse: meer wijn.![]()
Hij neemt de boel op een leuke manier in de maling.
Die schaal kan leeg.quote:Op maandag 29 september 2025 20:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kan ie beginnen met zoeken naar zijn eigen naam
Elias moet nog aanschuiven he!quote:Op maandag 29 september 2025 20:39 schreef golfer het volgende:
Zonder van die enorme stapel bitterballen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |