Als ik door een mij onbekend nummer wordt opgebeld dan neem ik op met "hallo?”quote:Op woensdag 30 april 2025 13:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik neem ook heel voorzichtig op tegenwoordigZeg m'n naam niet eens meer.
Of even lekker in de telefoon hijgen.quote:Op woensdag 30 april 2025 13:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als ik door een mij onbekend nummer wordt opgebeld dan neem ik op met "hallo?”
GOOD NEWS!quote:Op woensdag 30 april 2025 11:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dacia Sandero natuurlijk.
Dat kan volgens mij je telefoon standaard toch al? Mijn telefoon kan i.i.g als ik een foto gemaakt heb die foto omzetten in een document mocht dat nodig zijn.quote:Op woensdag 30 april 2025 12:01 schreef bitterbal het volgende:
Kunnen jullie mij toevallig een app aanraden waarmee ik documenten kan scannen met mijn telefoon zonder al teveel gedoe?
Als iemand mij nou eens zou leren hoe dat moet he?quote:Op woensdag 30 april 2025 13:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zou er foto's van maken.
Ze zouden er een cursus voor moeten organiseren, wat ik je brom.quote:Op woensdag 30 april 2025 13:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als iemand mij nou eens zou leren hoe dat moet he?
kwestie van op een knopje drukken tochquote:Op woensdag 30 april 2025 13:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als iemand mij nou eens zou leren hoe dat moet he?
Daar js vast genoeg animo voorquote:Op woensdag 30 april 2025 13:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze zouden er een cursus voor moeten organiseren, wat ik je brom.
Ze mogen alles van me wetenquote:Op woensdag 30 april 2025 13:35 schreef rival het volgende:
[..]
Ze weten je BSN, je IBAN en je adres toch al. Dan kan je roepnaam er ook wel bij
Jawel hoor, want na het nummer gecontroleerd te worden zou ik opnemen. Bellen vast nog keer, of spreken voicemail inquote:Op woensdag 30 april 2025 13:37 schreef rival het volgende:
Als ik van de week een onbekend nummer niet had opgenomen dan wist ik niet dat ze morgen de nieuwe vaatwasser komen brengen
geen cent teveel hoorquote:Op woensdag 30 april 2025 13:48 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben thuis om lunch te maken en bedacht me nu dat ik daarvoor helemaal niet naar huis had gehoevenanyway, paasstol-wentelteefjes it is
Ohhh.quote:Op woensdag 30 april 2025 13:48 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben thuis om lunch te maken en bedacht me nu dat ik daarvoor helemaal niet naar huis had gehoevenanyway, paasstol-wentelteefjes it is
1111 toch? Maar ik zeg niet in welke volgorde!quote:Op woensdag 30 april 2025 13:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze mogen alles van me weten
Behalve mijn pincode
Volgende keer moet ik de cursus maar gewoon vijf keer boeken.quote:Op woensdag 30 april 2025 13:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze zouden er een cursus voor moeten organiseren, wat ik je brom.
Is platomania een betrouwbare shop?quote:Op woensdag 30 april 2025 13:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
kwestie van op een knopje drukken toch
Dat klinkt ook als spam inderdaad. Ik heb het nummer ook opgezocht, maar kreeg geen resultaat.quote:Op woensdag 30 april 2025 13:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die krijg ik ook soms, en toen ik het nummer op had gezocht bleek het een recruiter te zijn
dit snap ik nietquote:Op woensdag 30 april 2025 13:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is platomania een betrouwbare shop?
Ja. Dat is de webwinkel van Plato. Die hebben ook een aantal vestigingen. Waaronder sindskort weer een in Rotterdam.quote:Op woensdag 30 april 2025 13:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is niet verstandig hoorquote:Op woensdag 30 april 2025 13:50 schreef Karzai het volgende:
ik had die meuk allang aan de eendjes gevoerd
lang niet opquote:
Yesquote:Op woensdag 30 april 2025 13:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |