abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 april 2025 @ 00:14:07 #1
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_217497080
https://www.telegraaf.nl/(...)binnen-24-tot-36-uur
Soms denk ik welk land zal als eerst met een kernbom smijten

Rocketman , Poetin , Israel of Iran
quote:
Pakistaanse minister: India plant aanval binnen 24 tot 36 uur
Aangepast: 1 min geleden10 min geledenin Buitenland

ISLAMABAD - De Pakistaanse minister van Informatie, Attaullah Tarar, heeft woensdag gezegd dat Pakistan over betrouwbare informatie beschikt dat India van plan is binnen 24 tot 36 uur een militaire aanval te lanceren. Het grote buurland zal „het Pahalgam-incident als vals voorwendsel gebruiken”, aldus Tarar op X.

De spanningen tussen Pakistan en India zijn opgelopen na een aanval op een groep toeristen in Pahalgam in Kasjmir vorige week. Daar werden 25 Indiase burgers en een Nepalees gedood door pro-Pakistaanse separatisten, die in het Indiase deel strijden voor onafhankelijkheid of aansluiting bij Pakistan.

De Pakistaanse minister schreef ook: „Elke agressieve daad zal met een daadkrachtig antwoord worden beantwoord. India is volledig verantwoordelijk voor eventuele ernstige gevolgen in de regio.”
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_217497103
Tsja, een terreurstaat wordt ook weleens aangevallen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_217497119
Een aanval na aanleiding van een gruwelijke aanslag. Waar hebben we dat eerder gezien.
pi_217497121
Oke arend Jan Boekestijn
  woensdag 30 april 2025 @ 01:20:05 #5
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_217497138
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2025 00:47 schreef RotatoR het volgende:
Een aanval na aanleiding van een gruwelijke aanslag. Waar hebben we dat eerder gezien.
Alleen heeft de tegenpartij hier ook nukes en ook behoorlijk wat wapentuig.
pi_217497172
Ze hebben beide nukes dus ze gooien ze niet, MAD enzo, eigenlijk zou iedereen nukes moeten hebben voor wereldvrede O+
pi_217497294
Israel - Gaza 2.0 in the making.
  Moderator woensdag 30 april 2025 @ 06:12:38 #8
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_217497324
Minister van informatie :')
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  woensdag 30 april 2025 @ 06:23:11 #9
396550 Richestorags
pi_217497341
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 05:46 schreef Jed1Gam het volgende:
Lol. Totaal niet te vergelijken.
pi_217497360
Nou laat ze elkaar maar eens bestoken met kernbommen. Kijken hoe dat uitpakt voor ze.
Ich hock in meinem Bonker
pi_217497361
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 05:46 schreef Jed1Gam het volgende:
Nee. Ook nog geen klein beetje.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_217497376
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2025 06:48 schreef Blaadjes het volgende:
Nou laat ze elkaar maar eens bestoken met kernbommen. Kijken hoe dat uitpakt voor ze.
Beetje minder mensen in India is niet zo erg...
pi_217497401
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 00:14 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Als eerste op bewoond gebied?
Ja dat was de VS
Vakman pur sang
pi_217497407
Dat moet India lekker zelf weten.
Zonder wrijving geen glans
pi_217497714
Dat wordt weer schoonmaakmiddelen inslaan voor Pakistan.
pi_217497736
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 08:40 schreef theunderdog het volgende:
Dat wordt weer schoonmaakmiddelen inslaan voor Pakistan.
Gaat India poep en lijken dumpen in het water?
Allah Al Watan Al Malik
pi_217497744
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 08:45 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Gaat India poep en lijken dumpen in het water?
Ze doen alles met poep. Dus zal vast
pi_217498072
NOOOEKS
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 30 april 2025 @ 10:00:11 #19
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_217498085
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 06:23 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Lol. Totaal niet te vergelijken.
Israël heeft ca 5% van de Palestijnse bevolking uitgeroeid. Als Pakistan hetzelfde doet met de Indiase bevolking zijn dat 75 miljoen mensen
The End Times are wild
  woensdag 30 april 2025 @ 10:02:03 #20
396550 Richestorags
pi_217498095
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 10:00 schreef LXIV het volgende:

[..]
Israël heeft ca 5% van de Palestijnse bevolking uitgeroeid. Als Pakistan hetzelfde doet met de Indiase bevolking zijn dat 75 miljoen mensen
Gaat never nooit niet gebeuren.
pi_217498102
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 02:33 schreef Fleischmeister het volgende:
Ze hebben beide nukes dus ze gooien ze niet, MAD enzo, eigenlijk zou iedereen nukes moeten hebben voor wereldvrede O+
Er komt sowieso een keer een nuclaire oorlog.
Vanaf het moment dat de eerste atoombom bedacht werd kan je er van uitgaan dat er een keer een nuclaire oorlog komt.
Misschien niet nu, misschien niet binnen 10 of zelfs 100 jaar maar de atoombom zal nooit meer verdwijnen, vroeg of laat zal een dictator ergens zeggen "Fuck it, YOLO" en gaat met atoombommen gooien.
De ander gaat terug gooien.
Nuclaire winter.
De rest van de wereld verhongerd.

Bedankt.
  woensdag 30 april 2025 @ 10:05:07 #22
396550 Richestorags
pi_217498113
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 10:03 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Er komt sowieso een keer een nuclaire oorlog.
Vanaf het moment dat de eerste atoombom bedacht werd kan je er van uitgaan dat er een keer een nuclaire oorlog komt.
Misschien niet nu, misschien niet binnen 10 of zelfs 100 jaar maar de atoombom zal nooit meer verdwijnen, vroeg of laat zal een dictator ergens zeggen "Fuck it, YOLO" en gaat met atoombommen gooien.
De ander gaat terug gooien.
Nuclaire winter.
De rest van de wereld verhongerd.

Bedankt.
Het is de vraag of die dingen van Pakistan überhaupt nog werken. Dat halve land valt uit elkaar, zoveel hadden ze er niet en ze hebben ook geen geweldig defensiebudget ofzo.
pi_217498133
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 10:05 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Het is de vraag of die dingen van Pakistan überhaupt nog werken. Dat halve land valt uit elkaar, zoveel hadden ze er niet en ze hebben ook geen geweldig defensiebudget ofzo.
Ga er maar van uit dat die gewoon werken hoor. :')
pi_217498166
quote:

[..]
Dat is ook de vraag bij de Russen inderdaad, het schijnt dat die bommen regelmatig onderhoud nodig hebben en dat zal niet gauw gebeuren in dat soort landen.

Maar aan de andere kant, als 100 van de 500 toch werken, is het alsnog veels te veel.
  woensdag 30 april 2025 @ 10:15:34 #25
396550 Richestorags
pi_217498184
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 10:07 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ga er maar van uit dat die gewoon werken hoor. :')
Ik hoef die aanname niet te maken. Maar ja, als er 5 werken is het al genoeg.
pi_217498297
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 00:14 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Tering zeg, hoe kut moet India wel niet zijn dat je je aan wil sluiten bij Pakistan?

:?
pi_217498327
quote:

[..]
Dat zal wel meevallen, die dingen zijn namelijk nog niet zo oud. De tests waren in 1998 en de meeste wapens zijn daarna geproduceerd. Bovendien heeft Pakistan sindsdien genoeg gedoe gehad met India om het punt dat die dingen moeten werken er wel in te houden. Bij Rusland is die tijdspanne veel langer aangezien een deel er al een tijd lag toen de Sovjet-Unie viel en daar echt 15 jaar niks gebeurt is.

Niet dat ze nu gebruikt gaan worden overigens. India en Pakistan steggelen wat over de grens met helaas wat doden tot gevolg zoals China dat ook met India doet en dat gaat het verder zijn. India gaat echt niet een volle invasie lanceren om 20 moorden door een terreurgroep die Pakistan ook niet volledig controleert en beide hebben niks te winnen bij een nodeloze escalatie buiten stoere taal voor binnenlands gebruik.
  woensdag 30 april 2025 @ 10:37:03 #28
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_217498338
Pauper landen die denken dat ze economisch in de lift zitten _O- _O- Maar normale relaties met je naaste buur aanknopen is er niet bij hoor
"Hoka Hey!"
pi_217498372
Over 36 uur: "Ze hebben hun aanval afgeblazen omdat we ze door hadden!"
pi_217498378
Dus we kunnen vandaag nog genieten van het mooie weer, maar morgen niet meer?

Damn -O-
pi_217498387
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 10:40 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Dus we kunnen vandaag nog genieten van het mooie weer, maar morgen niet meer?

Damn -O-
Morgen ook hoor..
Stralend weer morgen in India en Pakistan..
Kerngezond word je ervan...
:')
pi_217498411
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 10:35 schreef tizitl2 het volgende:

[..]
Dat zal wel meevallen, die dingen zijn namelijk nog niet zo oud. De tests waren in 1998 en de meeste wapens zijn daarna geproduceerd. Bovendien heeft Pakistan sindsdien genoeg gedoe gehad met India om het punt dat die dingen moeten werken er wel in te houden. Bij Rusland is die tijdspanne veel langer aangezien een deel er al een tijd lag toen de Sovjet-Unie viel en daar echt 15 jaar niks gebeurt is.

Niet dat ze nu gebruikt gaan worden overigens. India en Pakistan steggelen wat over de grens met helaas wat doden tot gevolg zoals China dat ook met India doet en dat gaat het verder zijn. India gaat echt niet een volle invasie lanceren om 20 moorden door een terreurgroep die Pakistan ook niet volledig controleert en beide hebben niks te winnen bij een nodeloze escalatie buiten stoere taal voor binnenlands gebruik.
Precies. Dit conflict laait sinds eind jaren 40 om de zoveel tijd weer eens op, maar tot een echte, grote, oorlog is het nooit gekomen. Ik denk ook niet dat dat deze keer anders zal zijn, want beide landen hebben er toch echt niks mee te winnen.
pi_217498415
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 10:13 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Dat is ook de vraag bij de Russen inderdaad, het schijnt dat die bommen regelmatig onderhoud nodig hebben en dat zal niet gauw gebeuren in dat soort landen.

Maar aan de andere kant, als 100 van de 500 toch werken, is het alsnog veels te veel.
Het budget voor onderhoud is 10% van die van de VS (4 vs 40 miljard) en in de VS zijn die niet in geweldige staat.

Maar grootste probleem is corruptie. Dat gebeurt vaak door onderhoud in rekening te brengen dat niet gebeurt. Niemand weet welke wel en welke niet goed zijn onderhouden is Rusland. En zodra je gaat smijten, werkend of niet, krijg je ze terug.
pi_217498418
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 10:43 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Morgen ook hoor..
Stralend weer morgen in India en Pakistan..
Kerngezond word je ervan...
:')
Het zijn beide prachtige landen overigens. Zeker het gebied dat we kennen als Kashmir is schitterend. ;)
pi_217498427
Hmm, prima. Pakistan is een gigantisch kutland dat al langer voor veel problemen zorgt en sinds de jaren 1950 en een enorme Islamisering kent. En uiteraard worden ook religieuze minderheden onderdrukt, wat de norm is binnen de Islamitische wereld.
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 01:20 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Alleen heeft de tegenpartij hier ook nukes en ook behoorlijk wat wapentuig.
Helaas wel. Een radicaal moslimland met kernwapens, what could go wrong ..
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_217498444
quote:
6s.gif Op woensdag 30 april 2025 10:51 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Het zijn beide prachtige landen overigens. Zeker het gebied dat we kennen als Kashmir is schitterend. ;)
Oh ja, jij was toch in Islamabad toen er allerlei rellen kwamen over iets dat Wilders had gezegd? :')

Het staat mij bij dat je zoiets had gepost in ieder geval.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_217498446
En, zijn er al glow-in-the-dark Paki's?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_217498448
quote:
14s.gif Op woensdag 30 april 2025 10:55 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Oh ja, jij was toch in Islamabad toen er allerlei rellen kwamen over iets dat Wilders had gezegd? :')

Het staat mij bij dat je zoiets had gepost in ieder geval.
Ja, in de zomer van 2018.
  woensdag 30 april 2025 @ 10:57:34 #39
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_217498455
India... wat een letterlijke shithole
pi_217498476
quote:
14s.gif Op woensdag 30 april 2025 10:56 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ja, in de zomer van 2018.
Nou, spannend hoor.

Ik vraag mij ook wel af, als je daar dan bent en ziet dat mensen rellend door de straten gaan over een uitspraak van een random Nederlandse politicus, denk je dan ook niet bij jezelf in wat voor achterlijk Middeleeuws land je terecht bent gekomen?

Het lijkt mij verder niet fijn om daar dan te zijn als Nederlander terwijl die mensen woest zijn op Nederland. Voor je het weet wordt je in de straten gelyncht of zo.
  woensdag 30 april 2025 @ 11:05:56 #41
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_217498491
quote:
14s.gif Op woensdag 30 april 2025 11:02 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nou, spannend hoor.

Ik vraag mij ook wel af, als je daar dan bent en ziet dat mensen rellend door de straten gaan over een uitspraak van een random Nederlandse politicus, denk je dan ook niet bij jezelf in wat voor achterlijk Middeleeuws land je terecht bent gekomen?

Het lijkt mij verder niet fijn om daar dan te zijn als Nederlander terwijl die mensen woest zijn op Nederland. Voor je het weet wordt je in de straten gelyncht of zo.
Is coeltoer
"Hoka Hey!"
pi_217498498
quote:
14s.gif Op woensdag 30 april 2025 11:02 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nou, spannend hoor.

Ik vraag mij ook wel af, als je daar dan bent en ziet dat mensen rellend door de straten gaan over een uitspraak van een Nederlandse politicus, denk je dan ook niet bij jezelf in wat voor achterlijk Middeleeuws land je terecht bent gekomen?

Nou, het is een nogal grote stad en in de wijk waar ik zat (de wijk waar ook alle ambassades en hotels met met buitenlanders zitten)was niks aan de hand. Maar je mocht voor je veiligheid de wijk ook niet uit, wat wel jammer was, want dat werd dus nog een dagje duimen draaien voor we weer naar huis vlogen. Maar goed, een beetje bakken naast het zwembad was uiteindelijk ook prima vol te houden.
pi_217498532
quote:
6s.gif Op woensdag 30 april 2025 10:51 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ranzig volk in India..
Diareeremmers altijd meenemen..
  woensdag 30 april 2025 @ 11:14:43 #44
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_217498539
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 10:40 schreef ToT het volgende:
Over 36 uur: "Ze hebben hun aanval afgeblazen omdat we ze door hadden!"
Schrödinger's invasie.
pi_217498563
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 11:13 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Ranzig volk in India..
Klopt. Ben nog nooit zo legendarisch ziek geweest als in die landen. _O-
pi_217498575
quote:
2s.gif Op woensdag 30 april 2025 11:06 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Nou, het is een nogal grote stad en in de wijk waar ik zat (de wijk waar ook alle ambassades en hotels met met buitenlanders zitten)was niks aan de hand. Maar je mocht voor je veiligheid de wijk ook niet uit, wat wel jammer was, want dat werd dus nog een dagje duimen draaien voor we weer naar huis vlogen. Maar goed, een beetje bakken naast het zwembad was uiteindelijk ook prima vol te houden.
Hmm, nou, ik zou er nog niet dood willen worden gevonden in zulke landen en vind het ook onbegrijpelijk dat mensen uit het Westen daar dan heen gaan, maar je maakt er wel wat mee zo blijkt.
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 11:13 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Ranzig volk in India..
India is inderdaad een nogal onhygiënisch land.
pi_217498598
quote:
14s.gif Op woensdag 30 april 2025 10:52 schreef HowardRoark het volgende:
Hmm, prima. Pakistan is een gigantisch kutland dat al langer voor veel problemen zorgt en sinds de jaren 1950 en een enorme Islamisering kent. En uiteraard worden ook religieuze minderheden onderdrukt, wat de norm is binnen de Islamitische wereld.
[..]

India is net zo goed een kutland dat minderheden onderdrukt
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_217498609
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 10:15 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Ik hoef die aanname niet te maken. Maar ja, als er 5 werken is het al genoeg.
Pakistan is nou ook weer niet een dusdanige failed state. Dat er genoeg high tech, kennis, mensen, verantwoordelijkheid, rijkdom, etc. in hoge kringen is, is duidelijk. Die dingen kunnen ze echt wel onderhouden. Zelfs Noord Korea kan het.
pi_217498615
quote:
82s.gif Op woensdag 30 april 2025 11:24 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
India is net zo goed een kutland dat minderheden onderdrukt
Conclusie lijkt me dat wij beter nukes op beide partijen kunnen gooien.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_217498654
quote:
14s.gif Op woensdag 30 april 2025 11:20 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hmm, nou, ik zou er nog niet dood willen worden gevonden in zulke landen en vind het ook onbegrijpelijk dat mensen uit het Westen daar dan heen gaan, maar je maakt er wel wat mee zo blijkt.
[..]
India is inderdaad een nogal onhygiënisch land.
Het noorden van Pakistan is één van de meest spectaculaire plekken op aard voor de liefhebbers van echt hoge bergen en ijs.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')