SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja jij bent tegen Luciano ‘tattoo van een foto van zijn eerste invalbeurt op zijn been’ Valente?quote:Op dinsdag 29 april 2025 21:29 schreef Mansjester het volgende:
Steijn halen snap ik nog enigszins, maar die zoon van een opperfascist Valente halen is toch onbegrijpelijk
Valente heeft wel een beetje een combinatie tussen een Ajax- en deelnemer aan ex on the beach facequote:Op dinsdag 29 april 2025 21:50 schreef Makamba_ het volgende:
Wat zit dit topic toch vol diepgegronde haat aan willekeurige spelers.
En een Bijlow, Hartman etc. etc. niet.quote:Op dinsdag 29 april 2025 22:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Valente heeft wel een beetje een combinatie tussen een Ajax- en deelnemer aan ex on the beach face
En dat zijn ook gewoon lieve jongensquote:Op dinsdag 29 april 2025 22:06 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
En een Bijlow, Hartman etc. etc. niet.
Nee oke dat is voornamelijk ex on the beach.
Zeker. Dat wordt een Ayoub/ Larsson/ Diemers 2.0quote:Op dinsdag 29 april 2025 21:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja jij bent tegen Luciano ‘tattoo van een foto van zijn eerste invalbeurt op zijn been’ Valente?
Wij zijn nog steeds getraumatiseerd door de jaren dat Martin van Geel geld kon uitgevenquote:Op dinsdag 29 april 2025 21:50 schreef Makamba_ het volgende:
Wat zit dit topic toch vol diepgegronde haat aan willekeurige spelers.
Dat stomme pessimisme constant en spelers vooraf afbranden gaat de aankopen zeker niet helpen.quote:Op dinsdag 29 april 2025 22:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wij zijn nog steeds getraumatiseerd door de jaren dat Martin van Geel geld kon uitgeven
Leest Sem Steijn hier mee?quote:Op dinsdag 29 april 2025 22:23 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dat stomme pessimisme constant en spelers vooraf afbranden gaat de aankopen zeker niet helpen.
Gadverdamme ik klink nu bijna als een optimistisch persoon.
Zoon van een opperfascistquote:Op dinsdag 29 april 2025 21:29 schreef Mansjester het volgende:
Steijn halen snap ik nog enigszins, maar die zoon van een opperfascist Valente halen is toch onbegrijpelijk
Waarschijnlijk omdat zijn naam Italiaans klinkt en niks anders maar dat maar mij Sem Steijn om te zeggen.quote:
Mooie club, stuk sympathieker dan de stadsgenootquote:Op woensdag 30 april 2025 07:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zijn vader is fanatiek Lazio supporter
Geen verhuurde middelmaat tot midden augustus uittesten om ze vervolgens toch nog allemaal weg te doen, genot.quote:Feyenoord heeft dit seizoen maar liefst veertien spelers die op huurbasis actief zijn bij een andere club. Volgens Mikos Gouka van het Algemeen Dagblad, zijn er slechts twee spelers die een reële kans maken op een terugkeer in de hoofdmacht van de Rotterdammers.
Zechiël zou ik zeker nog niet afschrijven, die maakt een goede ontwikkeling door nu bij Spartaquote:Op woensdag 30 april 2025 08:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geen verhuurde middelmaat tot midden augustus uittesten om ze vervolgens toch nog allemaal weg te doen, genot.
De twee spelers zijn overigens Sauer en Slory.
Die moet daar nog een seizoen blijven.quote:Op woensdag 30 april 2025 08:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zechiël zou ik zeker nog niet afschrijven, die maakt een goede ontwikkeling door nu bij Sparta
Dat mag ook.quote:Op woensdag 30 april 2025 09:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die moet daar nog een seizoen blijven.
Zou hem niet afschrijven, maar tegelijkertijd zie ik ook nooit voor mij dat hij veel speelminuten gaat maken bij ons volgend seizoen. Dan kan je hem beter snel verhuren dan hem nog langer aan het lijntje houden en vervolgens tot dezelfde conclusie komen.quote:
Best een talentje. Moet gewoon veel minuten blijven maken bij Sparta. Lekker naast de deur, goed voor zijn ontwikkeling.quote:Op woensdag 30 april 2025 08:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zechiël zou ik zeker nog niet afschrijven, die maakt een goede ontwikkeling door nu bij Sparta
Die Sauer moet volgend jaar wat tijd krijgen, maar die moet er wel gaan komen.quote:Op woensdag 30 april 2025 08:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geen verhuurde middelmaat tot midden augustus uittesten om ze vervolgens toch nog allemaal weg te doen, genot.
De twee spelers zijn overigens Sauer en Slory.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |