Ja, Ren en Stimpy is ook redelijk verontrustend vaak.quote:Op woensdag 30 april 2025 08:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je moet maar niet teveel nadenken over wat de bedenkers van al die series op hadden toen ze het maakten
Zijn wel de geweldigste seriesquote:Op woensdag 30 april 2025 08:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je moet maar niet teveel nadenken over wat de bedenkers van al die series op hadden toen ze het maakten
Ok boomerquote:Op woensdag 30 april 2025 08:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alsof kinderen naar het scherm kijken in de bios
Ik sta links.quote:Op woensdag 30 april 2025 07:45 schreef bitterbal het volgende:
kennen jullie deze nog ?
[ afbeelding ]
@:ettovanbelgie : ik op het strand
Wel de Japanse dub kijken.quote:Op woensdag 30 april 2025 08:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De echte echte weten.
Veel van geleerd!
En wat te denken van de bergen aan twijfelachtige seksuele grapjes die je als kind niet doorhebtquote:Op woensdag 30 april 2025 08:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, Ren en Stimpy is ook redelijk verontrustend vaak.
Wat dacht je van deze serie:quote:Op woensdag 30 april 2025 08:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En wat te denken van de bergen aan twijfelachtige seksuele grapjes die je als kind niet doorhebt
De vpro had in die tijd nog wel meer zeer eehm 'bijzondere' seriesquote:Op woensdag 30 april 2025 08:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wat dacht je van deze serie:
[ afbeelding ]
Dit was gewoon kindertv van de VPRO
Japans was er niet toen ik jong was. Pas later gezien.quote:Op woensdag 30 april 2025 08:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wel de Japanse dub kijken.
Fist Of The North Star, bazenreeks.
Professor Paardekuthquote:Op woensdag 30 april 2025 09:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De vpro had in die tijd nog wel meer zeer eehm 'bijzondere' series
Rembo en Remboquote:Op woensdag 30 april 2025 09:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De vpro had in die tijd nog wel meer zeer eehm 'bijzondere' series
ATATATATATATATATATATATATATA!!!quote:Op woensdag 30 april 2025 09:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Japans was er niet toen ik jong was. Pas later gezien.
SHIN! KI KO HO!
Ben je vrij of kan dat daar maar gewoon?quote:Op woensdag 30 april 2025 09:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vandaag maar een korte broek aangetrokken.
Thuiswerkdag, dus dat kan dan gewoon.quote:Op woensdag 30 april 2025 09:35 schreef rival het volgende:
[..]
Ben je vrij of kan dat daar maar gewoon?
Ik wil ook wel een lokale internetbackup eigenlijk.quote:Op woensdag 30 april 2025 09:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op de website van de overheid klikte ik om een bestand te downloaden, krijg ik de melding:"Uw internet wordt gedownload van het internet."
Wikipedia back-up is wel handig natuurlijk.quote:Op woensdag 30 april 2025 09:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een lokale internetbackup eigenlijk.
Ai..quote:Op woensdag 30 april 2025 09:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb het er vooral mentaal moeilijk mee.
Interneception.quote:Op woensdag 30 april 2025 09:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op de website van de overheid klikte ik om een bestand te downloaden, krijg ik de melding:"Uw internet wordt gedownload van het internet."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |