met boter nooit gehad! klinkt wel best eigenlijk, zal t eens proberenquote:Op dinsdag 29 april 2025 10:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik at het altijd met een klontje boter en wat suikerErg lekker!
Nee klontje boter op je hoofd en de warme pan schuif je in een keer in je reetquote:Op dinsdag 29 april 2025 11:02 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
met boter nooit gehad! klinkt wel best eigenlijk, zal t eens proberenGewoon het klontje boter tijdens het verwarmen in het pannetje en dan laten smelten?
Yes! Of erna als je het in een kommetje hebt gedaan.quote:Op dinsdag 29 april 2025 11:02 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
met boter nooit gehad! klinkt wel best eigenlijk, zal t eens proberenGewoon het klontje boter tijdens het verwarmen in het pannetje en dan laten smelten?
Echte mensen boeit het geen fuck of 'men' iets ziet als vrouwendrankje, babyvoer of wat dan ook. Gewoon doen wat je leuk vindt en eten en drinken wat je lekker vindtquote:
Volgens mij ben ik een echt mens en ik vind het baby voerquote:Op dinsdag 29 april 2025 11:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Echte mensen boeit het geen fuck of 'men' iets ziet als vrouwendrankje, babyvoer of wat dan ook. Gewoon doen wat je leuk vindt en eten en drinken wat je lekker vindt
Loeihete Brinta in een grote soepkom, midden in een grote klont echte boter, lichtjes bestrooien met rietsuiker. Hmmmmmnmquote:Op dinsdag 29 april 2025 11:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Yes! Of erna als je het in een kommetje hebt gedaan.
Pure verwennerijquote:Op dinsdag 29 april 2025 12:42 schreef YoopY het volgende:
[..]
Loeihete Brinta in een grote soepkom, midden in een grote klont echte boter, lichtjes bestrooien met rietsuiker. Hmmmmmnm
Uiteraard met volle(land) melk van 3,8%
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |