Waarmee bouwen ze daar? Peperkoek?quote:De auto reed dwars door het gebouw heen, meldt de politie.
Veel houten gebouwen daar.quote:Op dinsdag 29 april 2025 09:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Waarmee bouwen ze daar? Peperkoek?
Gipskarton dat is net iets steviger.quote:Op dinsdag 29 april 2025 09:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En waarschijnlijk een pickup truck van 3000kg, "want grote auto's zijn veiliger"quote:Op dinsdag 29 april 2025 09:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Daar lijkt het soms wel op. Is lekker goedkoop.quote:Op dinsdag 29 april 2025 09:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Strontbezopen...dan kan ik me er wel iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 29 april 2025 10:52 schreef Qarrad het volgende:
Gadverdamme... Als je dwars het gebouw door ramt dan lijkt me de kans op een oepsie toch wat klein.
Als je dubbel ziet, kies je dan de linker, of de rechter?quote:Op dinsdag 29 april 2025 11:10 schreef Hathor het volgende:
[..]
Strontbezopen...dan kan ik me er wel iets bij voorstellen.
Iemand kan onwel worden bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 29 april 2025 10:52 schreef Qarrad het volgende:
Gadverdamme... Als je dwars het gebouw door ramt dan lijkt me de kans op een oepsie toch wat klein.
Altijd dwars door het midden.quote:Op dinsdag 29 april 2025 11:23 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Als je dubbel ziet, kies je dan de linker, of de rechter?
Ja, dat kan.quote:Op dinsdag 29 april 2025 11:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Iemand kan onwel worden bijvoorbeeld.
Vergeet ook niet dat auto's in de VS niet zelden halve pantserwagens zijn met heel wat meer gewicht dan de gemiddelde auto die in Nederland te vinden is.
Edit: en als je het plaatje van de school ziet krijgt 'dwars door een gebouw' ook wel een wat andere lading:
[ afbeelding ]
Wat zou daar de reden van zijn?quote:Op dinsdag 29 april 2025 12:53 schreef Alarmonoff het volgende:
Is er al een antiwoke manifest aangetroffen?
Weten we al zeker dat de dader geen moslim is?quote:Op dinsdag 29 april 2025 12:53 schreef Alarmonoff het volgende:
Is er al een antiwoke manifest aangetroffen?
Dader? Heb jij nieuwe bronnen?quote:Op dinsdag 29 april 2025 12:56 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Weten we al zeker dat de dader geen moslim is?
Zo'n auto bestuurt zichzelf niet natuurlijk.quote:
Da geldt voor de meeste auto's inderdaad!quote:Op dinsdag 29 april 2025 13:02 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zo'n auto bestuurt zichzelf niet natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |