Jaquote:Op dinsdag 29 april 2025 07:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Mag je een militaire cologne onderbreken door je in te voegen?
quote:Op dinsdag 29 april 2025 07:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Mag je een militaire cologne onderbreken door je in te voegen?
De vraag is wanneer daar vragen over worden gesteld in de theorie examensquote:Op dinsdag 29 april 2025 07:56 schreef Plompzakker het volgende:
De wegen zijn al onveilig genoeg nu @:pedaalemmerzak zijn rijbewijs heeft
Voor mensen in een rolstoel krijg je extra punten als je ze aanrijdt.quote:Op dinsdag 29 april 2025 09:57 schreef roos94 het volgende:
Nog een leukie:
Mensen in rolstoel vallen niet onder moeilijk voortbewegende personen . Iemand met krukken moet je dus voor laten gaan maar een wheelie niet
Terechte klacht. Ik rij sinds 1997 en heb 1x (!!!!) een officiele militaire colonne gezien. Meestal rijden ze 'gewoon' achter elkaar aan in het normale verkeer.quote:Op dinsdag 29 april 2025 06:57 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dat er in het theorieboek en vooral in de oefenexamens(!) belachelijk veel de "militaire colonne" benoemd wordt.
Met de hoeveelheid aandacht die de militaire colonne krijgt van het cbr zou je denken dat het een regulier onderdeel is van het Nederlandse verkeer. Net als een stoplicht of een zebrapad.
Ik had nog een theorieboek van 2024 en blijkbaar heb ik het alweer fout geleerd want op 1 januari 2025 is de militaire colonne gewijzigd
Alleen het voorste voertuig krijgt één blauwe vlag en het laatste voertuig krijgt een groene vlag. De tussenliggende voertuigen krijgen geen vlag. Daarnaast heeft geen enkel voertuig meer een gekleurde koplamp.
Pluk willekeurig 25 mensen uit hun auto en stel hen vragen over bovenstaande alinea. Hoeveel zouden het er goed hebben? Maar zo'n vraag kan dus wel het verschil maken tussen theorie halen of zakken.
Mooie wereld.
Een speciale militaire operatie in Ziedendzee 😱😱quote:
Zo wordt de Duitsers vrij pad geboden als ze Nederland weer binnen willen vallen!quote:De aanleiding om dit aan te passen is omdat Nederland een afwijkende uitvoering van herkenningstekens voor militaire colonnes heeft. Door deze wetswijziging in te voeren, kunnen militaire colonnes effectief en naadloos verplaatsen bij het passeren van nationale grenzen.
Dan moet je dus wel weten dat je ze niet voor hoeft te laten gaan. Of als ze met een groene vlag voor rijden en een blauwe achter om je te fucken.quote:Op dinsdag 29 april 2025 10:39 schreef Innisdemon het volgende:
Meestal rijden ze 'gewoon' achter elkaar aan in het normale verkeer.
Ze kunnen inderdaad veel beter vragen stellen over zebrapaden. En over gaybrapaden, want die kom je ook steeds meer tegen.quote:Op dinsdag 29 april 2025 06:57 schreef roos94 het volgende:
Met de hoeveelheid aandacht die de militaire colonne krijgt van het cbr zou je denken dat het een regulier onderdeel is van het Nederlandse verkeer. Net als een stoplicht of een zebrapad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |