abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 dinsdag 29 april 2025 @ 06:51:21 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_217491039
20.25-21.15 uur BACK TO REALITY

Reportagereeks die terugblikt op 25 jaar reality-tv in Nederland, gepresenteerd door Filemon Wesselink.

Deze aflevering toont iconische fragmenten uit het legendarische 'Big Brother'.Filemon bezoekt oud-deelnemer Ruud. Verschillende bekende Nederlanders blikken terug op 'De Gouden Kooi' en 'De Bauers',en samen met Patty Brard bespreken we haar lange realitycarrière.

Ook ontmoet Filemon Shirley en Lesley,die deelnamen aan 'Temptation Island' en 'Ex on the Beach'.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_217500285
Net even terug gekeken.. Blij dat ik de gouden kooi niet echt heb gevolgd, ben benieuwd hoe het nu met ze (kandidaten) zijn.. zou me niet verbazen dat ze aan lager wal zijn beland..

En Wat BB Ruud betreft, snap ik hem helemaal, even bekend zijn is leuk , maar dat is niet vol te houden (helemaal als je het niet verwacht had )
pi_217504319
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 15:13 schreef King_Merc het volgende:
Net even terug gekeken.. Blij dat ik de gouden kooi niet echt heb gevolgd, ben benieuwd hoe het nu met ze (kandidaten) zijn.. zou me niet verbazen dat ze aan lager wal zijn beland..

En Wat BB Ruud betreft, snap ik hem helemaal, even bekend zijn is leuk , maar dat is niet vol te houden (helemaal als je het niet verwacht had )
Nee hoor Amanda heeft een rijke vent (geld zat, beetje gold digger maar daar is ze gelukkig mee) Jaap heeft als winnaar al zijn geld er doorheen gejast, en heeft zich teruggetrokken. Huub doet het goed qua werk in de media wereld, getrouwd en kindjes, Brian en de rest zijn volgens mij ook huisje boompje beestje.

Wat ziet die Patty Brard eruit zeg, wat zonde. Die dacht ben nu lekker slank, nu mijn kop even verbouwen. ;(
En nog een paar dames die ik niet ken die daar commentaar geven wat een drama koppen
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217522455
Leuk programma, heb een boel niet gezien qua RLS en waar ik het bestaan niet van wist.
Heb net afl. 5 gekeken en daar zat Job in van "De Bus" en die vertelde ook dat ze een contract moesten tekenen dat ze 70% van inkomsten die ze via het programma zouden maken moesten afdragen aan John de Mol 3 jaar lang. WTF !!!
Die gast is dus het programma uitgezet en daardoor verviel zijn contract. Hij scoorde een mega hit met Jij bent de zon en kon dat lekker in eigen zak steken. Daar heeft hij nu een leuke bar van _O-
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')