Ik heb sinds kort een steelstofzuiger. Vind ze echt wel heel handig.quote:
Die werkt automatisch ?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort een steelstofzuiger. Vind ze echt wel heel handig.
Dan moet je zo robot nemen, heb ik ook wel, ideaal zijn die dingenquote:
Oh lol mijn zoon heeft zo'n ding, ik schrik me iedere keer de tyfus van dat krengquote:
Beetje het nadeel van die AD linkjes jaquote:
Soms werkt er wel eens eentje maar meestal niet ... gelukkig valt aan de link vaak al te lezen waar het over gaatquote:
Je kan die 3 regels tekst niet lezen? Het gaat om het filmpje in dit geval.quote:
Dat is pas delenquote:
3 regels tekst is veel te veel. Kun je het even samenvatten?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan die 3 regels tekst niet lezen? Het gaat om het filmpje in dit geval.
Ik ga niet nog een keer kijken .quote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan die 3 regels tekst niet lezen? Het gaat om het filmpje in dit geval.
Ben je nog best kwiek voor een lijkquote:Op vrijdag 2 mei 2025 19:59 schreef marcb1974 het volgende:
Volgens deze test zou ik nooit geboren zijn,
zat op min nog iets
Jij weet heul niet of ik besta of dat deze account gewoon debiel slechte AI-chatbot isquote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 19:59 schreef marcb1974 het volgende:
Volgens deze test zou ik nooit geboren zijn,
zat op min nog iets
Moet je toch gaan doorwerken, je hebt al 75% gehadquote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Volgens deze test word ik 44. Nog ruim 12 jaar om er iets van te maken
Wel een beetje voor beginners......quote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:03 schreef marcb1974 het volgende:
@:pullup,
als je nog eens wat bijzonders zoekt als trainingsvorm voor in de sportschool. ..................
Bekijk deze YouTube-video
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |