Zekerquote:Op woensdag 30 april 2025 21:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Mag ik daar, ietwat overbodig, elegantie aan toevoegen?

Ik geef niet zoveel om voetbal, maar wel om een goed verhaal... loop daarnet tegen het Wexham AFC verhaal aan...quote:

Wrexham zal het wel zijn, mar zegt me nietsquote:Op woensdag 30 april 2025 22:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik geef niet zoveel om voetbal, maar wel om een goed verhaal... loop daarnet tegen het Wexham AFC verhaal aan...
Ga toch ff kijken naar de serie

In het kort...:quote:Op woensdag 30 april 2025 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Wrexgam zal het wel zijn, mar zegt me niets

Ah ok , veel Engelse clubs worden gekocht ... door celebs , spelers en wat nog meerquote:Op woensdag 30 april 2025 22:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
In het kort...:
Beroemde Hollywood acteur koopt 3de oudste club van Engeland in divisie 0 voor 2.5 miljoen.
En nu zijn ze 3x gepromoveerd naar de premier league of 2de league.. Maar succes story.
Tegen alle verwachtingen in.

Ja, dat weet ik nog wel. Maar deze springt (althans voor mij) er tussenuit.. tis een mix van succes, briljante marketing, maar ook community... en tegen de verwachting in. Ik kijk aflevering 1 nu s1, en het heeft wel watquote:Op woensdag 30 april 2025 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ok , veel Engelse clubs worden gekocht ... door celebs , spelers en wat nog meer

Barca maakt er wel een show van nu en pas tegen realquote:

Ik zal eens kijken of ik de serie tegenkom..quote:Op woensdag 30 april 2025 22:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik nog wel. Maar deze springt (althans voor mij) er tussenuit.. tis een mix van succes, briljante marketing, maar ook community... en tegen de verwachting in. Ik kijk aflevering 1 nu s1, en het heeft wel wat

Hulloquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |