Ik herinner me het nogquote:Op woensdag 30 april 2025 18:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, maar hij was wel een superster daar. Waar wij woonden konden we naast NL1 en NL2 ook de Duitse TV ontvangen.. en hij was populair hoor.. Nog lang voor Linda
 Hij had het daar  goed voor elkaar in die rol van olijke guitige Ollander
  Hij had het daar  goed voor elkaar in die rol van olijke guitige Ollander  

En nu Chantalquote:Op woensdag 30 april 2025 18:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, maar hij was wel een superster daar. Waar wij woonden konden we naast NL1 en NL2 ook de Duitse TV ontvangen.. en hij was populair hoor.. Nog lang voor Linda

Maar das een belg hequote:Op woensdag 30 april 2025 18:46 schreef pullup het volgende:
Deze kon er ook wat van
Bekijk deze YouTube-video

We keken ook regelmatig zn showsquote:Op woensdag 30 april 2025 18:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]

Over Frans gesproken... Ik kwam er pas een paar jaar geleden achter dat dit ook een O'llander isquote:Op woensdag 30 april 2025 18:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja hij kon het ook in het Frans

Ik weet precies wie Shii bedoelde maar kom niet op de. achtenaamquote:

Hahah idem..quote:Op woensdag 30 april 2025 18:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik weet precies wie Shii bedoelde maar kom niet op de. achtenaam

Ja dat wist ikquote:Op woensdag 30 april 2025 18:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Over Frans gesproken... Ik kwam er pas een paar jaar geleden achter dat dit ook een O'llander is
 Leuke liedjes
  Leuke liedjes  

Die was in Nederland gewoon niet zo bekend maar daar een hele grotequote:

Ja dat is zo. Ik ken haar ook, omdat wij thuis regelmatig naar de Duitse tv keken. Dat was zo'n programma met ene Jürgen en nog een man en dat stond hier thuis altijd op.quote:Op woensdag 30 april 2025 18:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Die was in Nederland gewoon niet zo bekend maar daar een hele grote

Yep hier ook vaakquote:Op woensdag 30 april 2025 18:57 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Ik ken haar ook, omdat wij thuis regelmatig naar de Duitse tv keken. Dat was zo'n programma met ene Jürgen en nog een man en dat stond hier thuis altijd op.

Tof en die is mooi opgegroeidquote:Op woensdag 30 april 2025 18:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ze doet het nog

Voor jouw een Bonus met frikedellenquote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight

quote:Op woensdag 30 april 2025 19:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Voor jouw een Bonus met frikedellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before

Tellen voetballers mee bv?quote:Op woensdag 30 april 2025 19:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik zat nog ff te denken of we nog meer BNIBers hebben.. in andere landen.. ? Kom niet echt op nog iemand..
Adam Curry een beetje... maarja dat was al een Amerikaan dus dat telt niet.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |