Jajaquote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb tussendoor al gestofzuigd. Als ik dat niet had gedaan was het 5x erger.
Als ik dat niet had gedaan dan had ik er nu uitgezien als de verschrikkelijke sneeuwmanbadeendje.quote:
Hoezo had?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 13:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik dat niet had gedaan dan had ik er nu uitgezien als de verschrikkelijke sneeuwmanbadeendje.
Hey Marcquote:
quote:
Lekker van genieten danquote:
Ik zit toch binnenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker van genieten dan
Als ik het zo zie wordt het hier de komende uren niet meer droog
Wat ik zie komt uit belgie, gaat hier over het diepe zuiden en dan door Duitsland in.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zit toch binnen![]()
Het zonnetje komt en gaat nu. Volgens mij krijgen wij nog geen regen
Ja het komt deze kant voorlopig nog niet op.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat ik zie komt uit belgie, gaat hier over het diepe zuiden en dan door Duitsland in.
Arme jijquote:
Waarom arme ik?quote:
Nou dan zijn we allebei blij, maag daar wel blijvenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom arme ik?
Ben er blij mee juist
Heerlijk toch dat geluid, de geurquote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou dan zijn we allebei blij, maag daar wel blijven
Mehquote:
T moet niet iedere dag,quote:
s'nachts dan maarquote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T moet niet iedere dag,
maar zo nu en dan, na een warmere periode
Net zoals jij. Zo afentoe is prima maar niet te vaak.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T moet niet iedere dag,
maar zo nu en dan, na een warmere periode
Joh, dan doe jij toch lekker nooit regen daarquote:
Een festival met ongeveer 150.000 bezoekers in Bonn is ontruimt. Er kwam een vrij harde onweersbui over.quote:
Ging dat daar een aantal jaren geleden ook al niet eens heel erg mis ?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een festival met ongeveer 150.000 bezoekers in Bonn is ontruimt. Er kwam een vrij harde onweersbui over.
Dat is de bui die hier ook overkwam, alleen zit ik aan de rand, dus viel het hier heel erg mee.
2015 In het Duitse Rock am Ringquote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ging dat daar een aantal jaren geleden ook al niet eens heel erg mis ?
Ja, ze hebben geleerdquote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ging dat daar een aantal jaren geleden ook al niet eens heel erg mis ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |