abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 april 2025 @ 21:29:42 #1
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_217489841
https://nos.nl/artikel/25(...)-beklimmen-berg-fuji

quote:
Chinese student (27) twee keer in één week gered tijdens beklimmen berg Fuji

Een 27-jarige Chinese student is binnen één week tijd twee keer van de hoogste berg in Japan gered. Tijdens zijn eerste beklimming raakte hij onwel en verloor hij zijn telefoon en andere spullen. Toen hij die bij een tweede beklimming wilde gaan zoeken kwam hij opnieuw in de problemen.

De lokale politie zegt dat de student gisteren van een hoogte van 3000 meter moest worden gered. Tijdens de beklimming was hij opnieuw onwel geworden en raakte hij bewusteloos. Hij zou last hebben gehad van hoogteziekte. Het reddingsteam bracht hem met een brancard naar de dichtstbijzijnde post en droeg hem over aan de brandweer. Hij verkeert niet in levensgevaar.

De autoriteiten kwamen erachter dat dezelfde man dinsdag al met een helikopter moest worden gered. Hij had toen bijna de top van de vulkaan bereikt, maar verloor zijn stijgijzers, waardoor hij niet meer zelfstandig naar beneden kon.

De vulkaan Fuji is 3776 meter hoog en ligt ongeveer 110 kilometer ten zuidwesten van Tokio. Het klimseizoen voor Fuji begint in juli en duurt tot september. De politie raadt bezoekers af om buiten het seizoen de berg te beklimmen. Door de weersomstandigheden kunnen reddingsteams klimmers in geval van nood in die periode moeilijk bereiken.
Ik zou gelijk een lot kopen met dit geluk :') Gered worden en dan terug gaan voor je telefoon :')!
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  maandag 28 april 2025 @ 21:31:11 #2
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_217489857
Noem adequaat optreden van de helden die hem gered hebben maar geluk ja. Misselijkmakend ventje ben je ook.
AZ
ALKMAAR
  maandag 28 april 2025 @ 21:37:05 #3
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217489897
Kan me dat filmpje van die arme Japanner nog herinneren die zonder degelijke voorbereiding was gaan klimmen en uit was gegleden.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_217489922
Mt Fuji is een heuvel

[X] ongeschikt
  FOK!fotograaf maandag 28 april 2025 @ 21:43:31 #5
842 Zorro
Z
pi_217489944
Ik zou zeggen: Fuji! Niet meer doen!
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_217490004
Telefoon is leven
U MAD?
pi_217490016
Wat een flapdrol :')
pi_217490239
Dus er wordt aan de voorkant al afgeraden om uberhaupt nu de berg te beklimmen, maar dat weet je natuurlijk beter, dus je gaat toch

Vervolgens word je onwel en mag je blij zijn dat men je komt redden

Dat zet je niet aan het denken verder, je gaat nog een keer die berg op. WANT JE TELEFOON LIGT DAAR NOG!!!

Ik mag toch hopen dat dit stuk onbenul mag opdraaien voor de volledige kosten van beide reddingsacties
  maandag 28 april 2025 @ 23:42:18 #9
319979 Fok-it
All is well
pi_217490702
Bekijk deze YouTube-video

Doet me denken aan deze pipo die zijn eigen dood streamde.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_217490741
Hoeveel van die kut topics moeten we nog krijgen van deze Mikey TT
pi_217490956
Als ik dit zo lees had TS net zo goed die persoon kunnen zijn, ook zo een achterlijke flapdrol.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')