Ze hebben hem z'n rijbewijs afgepakt, dus het hele politiekorps is uiteraard kut. Een groot complot tegen hem gericht, hem zelf treft geen blaam. Dat is ongeveer de strekking van het verhaal.quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:25 schreef raptorix het volgende:
Kun je het ook onderbouwen, of roep je maar wat?
Je bent goed op de hoogte!quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:39 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Ze hebben hem z'n rijbewijs afgepakt, dus het hele politiekorps is uiteraard kut. Een groot complot tegen hem gericht, hem zelf treft geen blaam. Dat is ongeveer de strekking van het verhaal.
Is niet zo ingewikkeld. Dit is doorgaans de strekking van het verhaal bij mensen die hun zaken niet op orde hebben. Ligt altijd aan een ander.quote:
Ik vraag me af in welke mate ik ironie moet beproeven in jouw post.quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:45 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Is niet zo ingewikkeld. Dit is doorgaans de strekking van het verhaal bij mensen die hun zaken niet op orde hebben. Ligt altijd aan een ander.
Kijk naar je posthistorie en je weet voldoende.quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik vraag me af in welke mate ik ironie moet beproeven in jouw post.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |