Is meer theoretisch gezegd van me inderdaad om aan te geven dat opa ook fout zit. Echter denk ik wel dat als hij dat vaker doet en ook bij andere 'types' hij in de gracht belandt.quote:Op maandag 28 april 2025 23:04 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Alsof zo'n aangifte serieus wordt genomen. "Ja ik stond gewoon rustig op straat te pissen en toen kreeg ik water over me heen". Ze zien je al aankomen
Waarom zou de man geen aangifte kunnen doen? Waarom gaan we er per definitie vanuit dat dit onvrijwillig was voor de vrouwquote:Op maandag 28 april 2025 15:47 schreef Vincent_student het volgende:
Als het onvrijwillig was, moet de vrouw aangifte doen.
Seksisme toch steeds.quote:Op dinsdag 29 april 2025 07:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zou de man geen aangifte kunnen doen? Waarom gaan we er per definitie vanuit dat dit onvrijwillig was voor de vrouw
Herkenbaar Capriciaquote:Op maandag 28 april 2025 21:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen wat de italianen over NLers vertellen.
In het zuiden van Europa drinken ze vaak, maar niet veel. Dus één goed glas lokale wijn bij de lunch. En een liter water. En één bij het avondeten. Ook met water. En daarna misschien nog een.
In Scandinavië drinken ze niet vaak, maar als ze drinken, wel veel.
En Nederlanders zitten er tussen in. Aan de verkeerde kant van deze weegschaal.
Wij drinken vaak en dan ook nog standaard veel. Vaak te veel. Binge drinkers vinden ze ons.
We stoppen niet bij 1 glas en drinken sws niet ook een karaf water etc.
En eerlijk: ik herken dat wel. Dus ik ben zelf überhaupt gestopt met het drinken van alcohol bij de lunch daar. Want ik lag voor pampers de hele middag. En savonds is er weer wijn.
1 glas is geen glas, lijkt het Adagio te zijn voor 'noorderlingen'.
Ik vraag mij af of ze het nog weetquote:Op maandag 28 april 2025 15:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Vermoedelijk werd het pas onvrijwillig nadat de beelden door half Nederland gezien werden.
Heb je het filmpje gezien? Vrouw ligt er roerloos bij, man gaat zijn gang. Overigens als de politie weet wie het zijn en aangeeft dat het bekenden van elkaar zijn, is er dus contact geweest. En nog onderzoeken ze of het vrijwillig was? Niet best dus.quote:Op dinsdag 29 april 2025 07:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zou de man geen aangifte kunnen doen? Waarom gaan we er per definitie vanuit dat dit onvrijwillig was voor de vrouw
Jazeker. Maar ik vind het altijd bijzonder dat mensen zo snel conclusies trekken en denken te kunnen bepalen op basis van een filmpje van 11 seconden hoe de vork precies in de steel zitquote:
Als dat een kwalificatie is worden er dagelijks heel wat zeesterren verkracht.quote:Op dinsdag 29 april 2025 08:14 schreef Zonnige het volgende:
[..]
Heb je het filmpje gezien? Vrouw ligt er roerloos bij, man gaat zijn gang.
Omdat de man bovenop lag.quote:Op dinsdag 29 april 2025 07:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij hebt je vak als strafpleiter gemist.quote:Op dinsdag 29 april 2025 09:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dus een man boven op is per definitie verkrachting?
Echt hé. Het gemak waarmee men op een 11 seconden durend filmpje volledige conclusies weet te trekken.quote:Op dinsdag 29 april 2025 09:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dus een man boven op is per definitie verkrachting?
Nee meer van die man word meteen vervolgd en opgesloten in de ogen van sommige zonder dat ze uberhaupt weten wat er gebeurd is.quote:Op dinsdag 29 april 2025 09:39 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Jij hebt je vak als strafpleiter gemist.
Kom over 14 dagen hier maar terug. Wedden dat het verkrachting was?quote:Op dinsdag 29 april 2025 09:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Echt hé. Het gemak waarmee men op een 11 seconden durend filmpje volledige conclusies weet te trekken.
Ja dat zou kunnen en dan is het onderzocht door de politie aan de hand van het filmpje als bewijs en getuigen. Dat is heel wat anders dan deze man als verkrachter neerzetten omdat hij bovenop lagquote:Op dinsdag 29 april 2025 10:13 schreef XLVNB het volgende:
[..]
Kom over 14 dagen hier maar terug. Wedden dat het verkrachting was?
Exact. Er is een whatsappgesprek van het meisje die de Oostblokker eraf heeft getrokken en de politie heeft gebeld.quote:Op dinsdag 29 april 2025 10:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja dat zou kunnen en dan is het onderzocht door de politie aan de hand van het filmpje als bewijs en getuigen.
Bron?quote:Op dinsdag 29 april 2025 10:15 schreef XLVNB het volgende:
[..]
Exact. Er is een whatsappgesprek van het meisje die de Oostblokker eraf heeft getrokken en de politie heeft gebeld.
Een doorgestuurd whatsappbericht in een groepsgesprek lijkt me niet echt de beste bron. Inmiddels heeft de politie aangegeven dat ze elkaar kennen.quote:Op dinsdag 29 april 2025 10:25 schreef XLVNB het volgende:
[..]
https://www.vkmag.com/mag(...)ermoedelijk-misbruik
Meeste verkrachtingen gebeuren door bekenden, dus dat zegt niets.quote:Op dinsdag 29 april 2025 10:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Een doorgestuurd whatsappbericht in een groepsgesprek lijkt me niet echt de beste bron. Inmiddels heeft de politie aangegeven dat ze elkaar kennen.
Ja door familieleden, maar die doen dat meestal niet op straat met koningsdag. Dus het zegt wel iets.quote:Op dinsdag 29 april 2025 10:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Meeste verkrachtingen gebeuren door bekenden, dus dat zegt niets..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |