Dan gaan je spijkers roesten of zijn ze minimaal zichtbaar.quote:Op maandag 12 mei 2025 08:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Haha.
Is het niet handiger om die glaslatten zelf voorafgaand aan de montage af te lakken ipv ze af te lakken als ze erin gespijkerd zitten?
Ja, dat kan. Edoch bij het monteren, kan de lak beschadigen. Bovendien zit je nog met de afwerking van de kitrand en de naad met het kozijn. Overigens, als het hardhouten latten zijn, zou ik me er niet druk om maken, anders dan het esthetische effect.quote:Op maandag 12 mei 2025 08:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Haha.
Is het niet handiger om die glaslatten zelf voorafgaand aan de montage af te lakken ipv ze af te lakken als ze erin gespijkerd zitten?
Ook dat, overigens door roest gaan ze steviger vast zitten. Je kan ook RVS brads toepassen.quote:Op maandag 12 mei 2025 09:47 schreef 215 het volgende:
[..]
Dan gaan je spijkers roesten of zijn ze minimaal zichtbaar.
Dat heeft vaak met materiaal kosten te maken die de aannemer moet ophoesten voor jouw project. Lijkt me wel onderhandelbaar dat je het b.v. betaald als het materiaal bij jou afgeleverd is.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:50 schreef phpmystyle het volgende:
Ff iets saillaints: Ik heb offerte geaccepteerd, krijg ik dag later gelijk factuur met betaallink om alvast 30% te betalen. Ik kijk in de offerte en blijkt er wel degelijk te staan 30% aanbetaling bij aanvaarding offerte. Dit is toch kolder?
Inderdaad. Ik lees dat het best normaal is. Ik zal het dan inderdaad betalen nadat ik met hun een afspraak heb gemaakt. Echter ben ik volgende week 2 weken op vakantie, en pas daarna zal er iets kunnen. Dus ik betaal deze week nog niet.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:41 schreef 215 het volgende:
[..]
Dat heeft vaak met materiaal kosten te maken die de aannemer moet ophoesten voor jouw project. Lijkt me wel onderhandelbaar dat je het b.v. betaald als het materiaal bij jou afgeleverd is.
Zo gek vind ik het niet, scheelt een hoop gedoe als de klant opeens nog van gedachten veranderd. Zeker een kleinere onderneming zou dan met materiaal blijven zitten waar die niets mee kan terwijl de ergernis en de incasso kosten (in tijd en/of geld) wel oplopen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik lees dat het best normaal is. Ik zal het dan inderdaad betalen nadat ik met hun een afspraak heb gemaakt. Echter ben ik volgende week 2 weken op vakantie, en pas daarna zal er iets kunnen. Dus ik betaal deze week nog niet.
Hebben ze nog nooit gehoord van een rekening courant ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |