quote:Op maandag 28 april 2025 14:25 schreef Aberkullie het volgende:
Tijd om Cheese van der Bacon dit tot op de bodem te laten uitzoeken
John van den Hill kan misschien ook nog maar die is op het moment vooral bezig met de mocro maffia dacht ikquote:Op maandag 28 april 2025 14:48 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]![]()
Het duurde even voor het kwartje viel.
Ze schreef zelfs dat het mogelijk dezelfde dader is als die van Tanja groen in haar boek.quote:Op woensdag 30 april 2025 18:33 schreef Nia het volgende:
"Marja West moet die verwachtingen een beetje temperen. Ze weet niet waar de vermeende dader is. Zit hij in de gevangenis of is hij op vrije voeten? Het is zelfs niet ondenkbaar dat hij overleden is. En of er überhaupt naar hem gezocht gaat worden, is ook nog niet duidelijk."
Het boek van Marja hoeven we in ieder geval niet te lezen voor de ontknoping, maar we kunnen hier wel verder filosoferen over haar verdwijning.
De pleegouders hadden hun afstandelijke, zakelijke houding inzake de verdwijning van Willeke niet mee waardoor ze meteen als verdachten golden. De vader was ook de laatste die haar die avond gezien en gesproken heeft.
Toch denk ik niet dat de pleegouders haar vermoord hebben. Als zij werkelijk iets met haar verdwijning te maken hebben gehad dan hadden ze wel een ander verhaal verteld aan justitie over het laatste moment waarop ze Willeke voor het laatst zagen. Ze hadden bijvoorbeeld kunnen vertellen dat Willeke die dag niet uit school was gekomen. De pleegvader heeft nog samen met haar Goede Tijden Slechte Tijden gekeken. Willeke had toen zwart/paarse kleding aan getrokken die ze niet naar school durfde te dragen omdat ze daarmee een keer uitgelachen was. Ze is daarna vast op haar fiets weg gegaan zonder dat haar pleegvader of pleegbroer er iets van vernomen hebben. Misschien had ze al enige contact met een man die haar mooie verhalen voorspiegelde. Over hoe zij fotomodel kon worden ofzo. Op de foto's die er van haar zijn leek ze te poseren als model.
Ik heb net uitgebreid gezocht, en kan alleen dit topic uit 2018 vinden:quote:Op maandag 28 april 2025 13:53 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik zie geen topic over Willeke Dost en volgens mij moet die er wel ergens zijn op het forum?
Daarom maar even een apart topic, voor wie het interessant vindt, totdat iemand het topic ergens gevonden heeft.
Prima dus om in het huidige topic verder te gaan.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:17 schreef Mariposas het volgende:
‘Het verdwenen meisje’ over cold case Willeke Dost vond ik erg interessant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |