abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218662626
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 19:04 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Ze krijgen gewoon hun geld terug, dus voor hen zit er geen enkel nadeel aan dat niet ophalen. Ik heb bij beiden een dag voor het verlopen van de ophaaltermijn een herinnering gestuurd, Vinted en de vervoerder sturen ook tig herinneringen. En als ik dan als het teruggestuurd wordt een bericht stuur met: waarom heb je het niet opgehaald dan krijg ik direct antwoord met: ‘de code werkte niet’ , of ‘het was te laat aangekomen en daarom kon ik het niet ophalen’. Zonder verdere communicatie eerder in het proces vind ik het gewoon asociaal. En ze kopen het daarna niet opnieuw hoor.
Ah oké. Ik dacht als je het niet ophaalt je je geld kwijt bent.
pi_218662646
quote:
11s.gif Op dinsdag 2 september 2025 13:27 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Maar dan komt ie wel weer retour en je krijgt je centen, kun je hem nogmaals verkopen.
Althans zo ging het laatst bij mij.
Oh wacht, ik las niet zorgvuldig. Ik krijg mijn geld niet, dat is me maar 1 keer overkomen, diegene heeft niet binnen de 2 dagen aangegeven dat ze het niet had ontvangen en toen werd het zelfs naar mijn huisadres teruggestuurd via DHL. Maar in deze gevallen wordt het gewoon naar mij teruggestuurd en geven zij in het systeem aan dat ze het niet ontvangen/opgehaald hebben en krijgen ze als het weer bij mij aangekomen is hun geld terug. Veel moeite dus voor mij.
pi_218662798
Kom nog best wel wat users tegen die precies hetzelfde neppe artikel hebben en foto ondanks dat ze gewoon 100 vijf sterren reviews hebben.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_218663151
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 19:25 schreef Discombobulate het volgende:
Kom nog best wel wat users tegen die precies hetzelfde neppe artikel hebben en foto ondanks dat ze gewoon 100 vijf sterren reviews hebben.
Ik heb onlangs een hele dag alleen maar fake adidas zitten rapporteren, het was echt lachwekkend. Dat waren dan speciaal nieuwe accounts die dan teksten in allerlei talen hadden, per user een taal en die teksten hadden ze denk ik via AI gedaan ofzo, het waren inderdaad teksten die je op Vinted kunt aantreffen, maar dan met spaties verkeerd of ‘slechts eenmaal gedragen’ en equivalenten bij items die ze als ‘nieuw met prijskaartje’ aanboden. De Duitse teksten hadden nog net niet ‘nicht übers System’ _O-
pi_218663308
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 08:48 schreef Myraela het volgende:

[..]
Mijn man heeft vorige week voor het eerst ook een pakket niet opgehaald. Hij had al snel een verzoek tot annuleren naar de verkoopster gedaan, maar die had ze geweigerd. Ik wist niet eens dat dat kon. Maar pas een heel stuk na dat weigeren werd het verzonden, anders had ik nog begrepen. Dus nu gaat het gewoon automatisch retour, en heeft de verkoopster er alsnog meer gedoe aan. :') Waarom zou je annuleren weigeren? Heel gek.
Waarom zou je iets met je volle verstand kopen, dan toch niet willen kopen, en het dan maar gewoon niet ophalen? Heel gek.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_218663406
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 19:57 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Ik heb onlangs een hele dag alleen maar fake adidas zitten rapporteren, het was echt lachwekkend. Dat waren dan speciaal nieuwe accounts die dan teksten in allerlei talen hadden, per user een taal en die teksten hadden ze denk ik via AI gedaan ofzo, het waren inderdaad teksten die je op Vinted kunt aantreffen, maar dan met spaties verkeerd of ‘slechts eenmaal gedragen’ en equivalenten bij items die ze als ‘nieuw met prijskaartje’ aanboden. De Duitse teksten hadden nog net niet ‘nicht übers System’ _O-
Dat van mij was een parfum, maar ik had het echt bijna gedaan. :')
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_218665094
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 19:57 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Ik heb onlangs een hele dag alleen maar fake adidas zitten rapporteren_O-
En vervolgens heeft Vinted daar - Vinted kennende - exact nul komma nul niks niet mee gedaan.

Productief dagje :X
pi_218670081
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 20:08 schreef De_Pel het volgende:
Waarom zou je iets met je volle verstand kopen, dan toch niet willen kopen, en het dan maar gewoon niet ophalen? Heel gek.
Een keer iets willen annuleren is toch niets geks? Dat weigeren terwijl je overduidelijk nog niet bezig was met verzenden, dat snap ik niet. Als het al (zo goed als) onderweg was geweest, zou ik het gewoon ophalen. Maar het mag van beide kanten wel een beetje coulant zijn.
pi_218671761
Grr, ik zet normaal alles via de app online. Vandaag wilde iets online zetten dat ik al eerder gefotografeerd had. Via Vinted niet te vinden op mijn telefoon, terwijl het via de google Photos app zo te vinden was. Irritant. Uiteindelijk via de computer kunnen doen, maar pf wat een gedoe.
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
pi_218681892
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 18:00 schreef Myraela het volgende:

[..]
Een keer iets willen annuleren is toch niets geks? Dat weigeren terwijl je overduidelijk nog niet bezig was met verzenden, dat snap ik niet. Als het al (zo goed als) onderweg was geweest, zou ik het gewoon ophalen. Maar het mag van beide kanten wel een beetje coulant zijn.
Nouja… als ik iets koop, dan wil ik het meestal hebben. En als ik het verkoop, dan willen mijn kopers het meestal hebben. Maar dat ben ik maar hoor.
pi_218698240
Bloedirritant. Dat kutVinted heeft structureel 0,0 "klantenservice" in elk opzicht. Reports van bijv. namaakproducten etc. worden praktisch nooit opgepakt, en alle reacties zijn gewoon de gestandardiseerde, geautomatiseerde chatbotcrap. Prima, maar nu heb ik dus een pakket verstuurd en het is defect aangekomen. En wmb is duidelijk dat dat alleen kan komen doordat Mondial Relay het keihard heeft laten vallen / ermee gegooid heeft oid. Uiteraard wordt de claim direct verworpen onder het mom "niet goed verpakt, geen recht op vergoeding", en vervolgens blijf je tegen een muur praten. *****lijers.
  zaterdag 6 september 2025 @ 21:29:43 #287
277985 tanteklara
fly farfaraway
pi_218698522
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 21:02 schreef De_Pel het volgende:
Bloedirritant. Dat kutVinted heeft structureel 0,0 "klantenservice" in elk opzicht. Reports van bijv. namaakproducten etc. worden praktisch nooit opgepakt, en alle reacties zijn gewoon de gestandardiseerde, geautomatiseerde chatbotcrap. Prima, maar nu heb ik dus een pakket verstuurd en het is defect aangekomen. En wmb is duidelijk dat dat alleen kan komen doordat Mondial Relay het keihard heeft laten vallen / ermee gegooid heeft oid. Uiteraard wordt de claim direct verworpen onder het mom "niet goed verpakt, geen recht op vergoeding", en vervolgens blijf je tegen een muur praten. *****lijers.
Ik hoop dat je niet teleurgesteld bent met mijn antwoord. Vinted heeft namelijk gelijk. Je hebt het niet goed verpakt. Want als het goed verpakt was was er niks gebroken. Je weet misschien niet dat alle pakjes snel snel gesorteerd moeten worden etc etc. Je pakje, geen enkel pakje, wordt met fluwelen handschoenen aangepakt. Daar is helemaal geen tijd voor.
pi_218698597
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 21:29 schreef tanteklara het volgende:

[..]
Ik hoop dat je niet teleurgesteld bent met mijn antwoord. Vinted heeft namelijk gelijk. Je hebt het niet goed verpakt. Want als het goed verpakt was was er niks gebroken. Je weet misschien niet dat alle pakjes snel snel gesorteerd moeten worden etc etc. Je pakje, geen enkel pakje, wordt met fluwelen handschoenen aangepakt. Daar is helemaal geen tijd voor.
Bullshit. Het zat in een hele stevige doos opgevulg met talloze lagen bubbelwrap. Als je dan alsnog gedaan krijgt dat een houten bekisting aan alle kanten uitbreekt, dan ligt het niet aan de verpakking maar aan de handling. Dat heeft weinig met fluwelen handschoentjes te maken, en daarvoor geld gewoon een verzekering voor beschadiging tijdens transport vanuit Mondial Relay.
  zaterdag 6 september 2025 @ 22:10:44 #289
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_218698941
Ik had ook laatst een MondialRelay pakket, goed ingetaped in een doos en het kwam toch enigszins open aan.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_218699197
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 21:36 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Bullshit. Het zat in een hele stevige doos opgevulg met talloze lagen bubbelwrap. Als je dan alsnog gedaan krijgt dat een houten bekisting aan alle kanten uitbreekt, dan ligt het niet aan de verpakking maar aan de handling. Dat heeft weinig met fluwelen handschoentjes te maken, en daarvoor geld gewoon een verzekering voor beschadiging tijdens transport vanuit Mondial Relay.
Heb je bewijs van het inpakken, van hoe je pakje eruit zag? Ik maak dat soort video's ook niet, maar verzend dan ook pertinent niet met Mondial Relay. :)
Mon 'en!
pi_218699316
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 22:34 schreef bloempjuh het volgende:

[..]
Heb je bewijs van het inpakken, van hoe je pakje eruit zag? Ik maak dat soort video's ook niet, maar verzend dan ook pertinent niet met Mondial Relay. :)
Helaas dit keer niet aan gedacht. In het verleden wel eens gemaakt bij kwetsbare pakketjes, maar deze was nou ook weer niet zo kwetsbaar en ik verstuur teveel om alles te filmen. De ontvanger heeft wel foto's gemaakt, waarbij je het item op de bubbelfolie zie staan, maar daar wordt dus niet eens naar gekeken - alle replies zijn copy-paste/automated.
pi_218702178
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 22:49 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Helaas dit keer niet aan gedacht. In het verleden wel eens gemaakt bij kwetsbare pakketjes, maar deze was nou ook weer niet zo kwetsbaar en ik verstuur teveel om alles te filmen. De ontvanger heeft wel foto's gemaakt, waarbij je het item op de bubbelfolie zie staan, maar daar wordt dus niet eens naar gekeken - alle replies zijn copy-paste/automated.
I know. Mijn laatste kapotte M.R-pakketje was de reden dat ik nooit meer met hen verstuur. Heb twee weken ruzie gehad met verkoper, terwijl het echt Mondial Relay's lompe omgang met pakket was. De mensen van het pakketpunt hier in de buurt zijn ook niet echt aardig. :{
Mon 'en!
pi_218710655
Ik vind het vooral bizar dat Vinted gewoon pertinent weigert de melding uit te zetten bij Mondial Relay. Alles is volledig stuk geautomatiseerd en je krijgt er geen speld tussen. Koper is niet eens onsympathiek, maarja, die heeft direct z’n geld terug.

Ik heb een pakketpunt op 150 meter waar ze zo’n beetje alle verzenddiensten doen, en heb daar ondertussen 100+++ pakketten verstuurd met eigenlijk elk hiervan, eigenlijk nooit problemen - want ja - ik verpak het goed….
  maandag 8 september 2025 @ 08:00:49 #294
327807 Mariposas
יה&#14
pi_218711545
Grr, ik heb bij een aantal advertenties de prijs verlaagd. Maar nu blijft het maar op ‘in behandeling’ staan. Duurt inmiddels al een dag! Heeft iemand dit ooit gehad?
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  maandag 8 september 2025 @ 09:04:55 #295
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_218711957
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 08:00 schreef Mariposas het volgende:
Grr, ik heb bij een aantal advertenties de prijs verlaagd. Maar nu blijft het maar op ‘in behandeling’ staan. Duurt inmiddels al een dag! Heeft iemand dit ooit gehad?
Ja soort van standaard.. ik doe dan een nieuwe add erop zetten, problem solved.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_218712224
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 08:00 schreef Mariposas het volgende:
Ja, gisteren weer. Ze bleken wel gewoon zichtbaar te zijn, in tegenstelling tot een paar nieuwe advertenties die ook de hele dag op ‘in behandeling’ bleven staan, die waren pas vanochtend zichtbaar. Het gebeurt met enige regelmaat.
pi_218724991
Memo voor de Duitse Vinties: nee, ik weet niet waarom de verzendkosten voor 2 kookboeken ¤13 zijn. Nee, ik verkoop niet via Paypal. Nee, ik verkoop niet via Paypal. And now for the people in the back: nee, ik verkoop niet via Paypal.
Ik snap ook niet wat ze ermee opschieten, het is volgens mij duurder qua verzendkosten.

Ik bied een bundel cosmetica aan, allemaal spul van de Action dat ik zelf in een pakket met andere items kocht. Wil zo’n Duitse 1 van de 6 items los kopen. Nou, dat mag wel, maar ik kan het technisch niet lager dan ¤1 zetten, dus ik stel voor dat ze gewoon de hele bups voor de gevraagde ¤2 koopt en dan de rest doorverkoopt. Oh ja, dat was wel een slim idee van mij, kan het ook via Paypal? *zucht*.

Ik kreeg maar 4 sterren van een koper want ‘het was gedragen’. Ja euh, wat verwacht je dan bij een item dat ik als ‘heel goed’ aanbied en waarbij ik ook in de tekst zet ‘gedragen’?

Gelukkig zijn de meeste aan- en verkopen gewoon zonder gedoe of tig berichtjes.
  dinsdag 9 september 2025 @ 20:29:03 #298
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_218725650
Ik kom toevallig net een Duitse advertentie tegen en daar staat inderdaad in de tekst. Betaling via PayPal heeft de voorkeur.
  dinsdag 9 september 2025 @ 21:20:31 #299
338319 ZarB
Piña colada
pi_218726150
Tussen de advertenties van de categorie "kledingbundels voor meisjes" kwam ik er eentje tegen van een Duitse met een stapeltje kleding op haar hand. Prijs 10 euro. Staat in de advertentie: let op, niet direct kopen maar eerst contact opnemen! Al deze kleding staat in mijn catalogus!!

Dus ik zoeken: idd alle kleding, van Zara, per stuk 15/20 euro. Zag er nog goed uit maar echt de moeite niet om voor die bedragen te kopen ten opzichte van de nieuwprijs. Veel 5 sterrenreviews ("maakt vinted shoppen leuk!!"). Ik dacht echt auf wiedersehen met je misleidende advertenties.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  dinsdag 9 september 2025 @ 21:57:06 #300
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_218726469
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 21:20 schreef ZarB het volgende:
Tussen de advertenties van de categorie "kledingbundels voor meisjes" kwam ik er eentje tegen van een Duitse met een stapeltje kleding op haar hand. Prijs 10 euro. Staat in de advertentie: let op, niet direct kopen maar eerst contact opnemen! Al deze kleding staat in mijn catalogus!!

Dus ik zoeken: idd alle kleding, van Zara, per stuk 15/20 euro. Zag er nog goed uit maar echt de moeite niet om voor die bedragen te kopen ten opzichte van de nieuwprijs. Veel 5 sterrenreviews ("maakt vinted shoppen leuk!!"). Ik dacht echt auf wiedersehen met je misleidende advertenties.
Dus gewoon kopen voor 10 euro. Als zij dan niet verstuurd krijgt ze een slechte review
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')