Akkoord met de klacht. Daar waar men het niet verdient dient men geen fooi te geven...quote:Op maandag 28 april 2025 10:38 schreef Viesdik het volgende:
Vroeger gaf ik altijd standaard fooi, omdat dat mijn moraal was aangezien ik zelf in de horeca heb gewerkt als student.
En als je dan vaste gasten had die regelmatig terugkwamen en een lekker fooitje gaven, was je bereid om soms een drankje van het huis terug te geven. Maar ik kom zelf nu al vele jaren bij een vaste horeca gelegenheid en heb denk ik inmiddels al honderden zo niet duizenden euro's aan fooi gegeven.. En denk dat ik ooit maar 1 keer een drankje niet op de rekening heb zien staan. Los van dat de kwaliteit van de bediening ook in rap tempo achteruit gaat voel ik mij steeds minder geroepen een extra duit uit het zakje te doen. Daarbij komt de inflatie ook om die hoek kijken.. Dat je 10 euro betaalt voor 1 kopje thee en 1 biertje. Nee hoor.. fooi is per omgaande verleden tijd geworden.
Dank u mijnheerquote:Op maandag 28 april 2025 16:59 schreef stokj het volgende:
[..]
Akkoord met de klacht. Daar waar men het niet verdient dient men geen fooi te geven...
[...]quote:Op maandag 28 april 2025 10:38 schreef Viesdik het volgende:
Vroeger gaf ik altijd standaard fooi, omdat dat mijn moraal was aangezien ik zelf in de horeca heb gewerkt als student.
[...] bereid om soms een drankje van het huis terug te geven.
Bel de woutenquote:Op woensdag 30 april 2025 13:24 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
[...]
ofwel je werkgever bestelen om zelf dikkere fooi te krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |