Ik kwam er laatst achter dat ossenhaas van een koe kwamquote:Op maandag 28 april 2025 08:49 schreef laforest het volgende:
Eet jij toch lekker een McDonald's.
Jij je Maccie en ik mijn ossenhaas.
Dit verklaart eigenlijk wel het hele topic. De TS is een volwassene van twaalf.quote:Op maandag 28 april 2025 08:51 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst achter dat ossenhaas van een koe kwamIk dacht altijd dat het haas was. Omdat je het met kerst eet en met kerst eet je 'wild' zoals hert en konijn en zo. Daarom dacht ik ossenhaas is haas.
quote:Op maandag 28 april 2025 08:51 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst achter dat ossenhaas van een koe kwamIk dacht altijd dat het haas was. Omdat je het met kerst eet en met kerst eet je 'wild' zoals hert en konijn en zo. Daarom dacht ik ossenhaas is haas.
Is wel erg triest als je 8 banen hebt om rond te kunnen komen 😱quote:
Gedaan, jij bent dat dikke wijf in die gehuurde rollator die bij elk hekje staat te wachten op de rest van de groep omdat je niet door het poortje kan hihihihquote:Op maandag 28 april 2025 19:21 schreef Boca_Raton het volgende:
Degene die mij spot in een pretpark krijgt 50 euro.
Op je 30ste nog geen rijbewijs hebbenquote:Op maandag 28 april 2025 19:23 schreef roos94 het volgende:
Ik ben nu mijn rijbewijs aan het halen met als nr 1 reden om zelf naar pretpark te rijdenhet ov is hier niet te doen namelijk.
Pretparken
Roos is een toffe meid maar zij kan dan drie uur lang tegen mijn ernstig verveelde gezicht aankijken. Wil ik haar niet aandoen.quote:
Ik was er 10 jaar geleden mee bezig maar ik faalde met schakelen dus ik ga nu voor automatquote:Op maandag 28 april 2025 19:25 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Op je 30ste nog geen rijbewijs hebben
Hij had het tegen mij hoor.quote:Op maandag 28 april 2025 19:26 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Roos is een toffe meid maar zij kan dan drie uur lang tegen mijn ernstig verveelde gezicht aankijken. Wil ik haar niet aandoen.
Blij toequote:Op maandag 28 april 2025 19:26 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik was er 10 jaar geleden mee bezig maar ik faalde met schakelen dus ik ga nu voor automat
Ik heb ook een automat in mijn autoquote:Op maandag 28 april 2025 19:26 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik was er 10 jaar geleden mee bezig maar ik faalde met schakelen dus ik ga nu voor automat
Ja en ik ben jouw vriendin.quote:Op maandag 28 april 2025 19:23 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Gedaan, jij bent dat dikke wijf in die gehuurde rollator die bij elk hekje staat te wachten op de rest van de groep omdat je niet door het poortje kan hihihih
beter dan nietsquote:
Het was een grapje mijn lieve troostprijsjequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |