2-1 in de laatste minuut wegens een makkelijk gegeven strafschopquote:Op zondag 11 mei 2025 14:56 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat was dan het perfecte scenario?
Kan ook de 3-2 zijn met Makkelie als scheidsquote:Op zondag 11 mei 2025 15:13 schreef Dven het volgende:
[..]
2-1 in de laatste minuut wegens een makkelijk gegeven strafschop
Nooit geen geld.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:25 schreef Simmertje het volgende:
Groetjes uit Madeira trouwens. Geen enkele feyenoorder in de kroeg. Zegt genoeg over de club.
Ideaal is dit, Feyenoord staat voor en uiteraard (hopelijk) straks winnen van PSV.quote:Op zondag 11 mei 2025 14:56 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat was dan het perfecte scenario?
Ze trekken dit wel over de streep hoorquote:Op zondag 11 mei 2025 15:27 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ideaal is dit, Feyenoord staat voor en uiteraard (hopelijk) straks winnen van PSV.
Moet wel zeggen, laatste vijf tot 10 minuten van de eerste helft werd PSV steeds sterker. Dan zie je dat Feyenoord eerste 20 minuten echt met krachten heeft gesmeten en er toch wat vermoeidheid komt richting rust. Die rust kwam in elk geval niet te vroeg.
Ben benieuwd naar de tweede helft, als hadj musa wat vaker het grote plaatje zag kon het al 3-0 staan.
HMm Berghuis, hopelijk kan hij weer eens een goede pot spelen. Viel mij afgelopen paar wedstrijden vies tegen.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:28 schreef T3hTommay het volgende:
Opstelling Ajax: Pasveer; Gaaei, Rugani, Sutalo, Hato; Henderson, Taylor, Klaassen; Berghuis, Weghorst, Traoré.
gefeliciteerd met je woningquote:Op zondag 11 mei 2025 15:33 schreef Wertha het volgende:
Kan een mooie dag worden.
Koopcontract getekend en wellicht straks de landstitel voor Ajax!
ja dat is jammer ik had Wijndal een kans gegeven, verdedigend wat minder maar beter voor de opbouw.quote:
Half jaartje wachten kan de range rover in de bestelling van de overwaarde. Gefeliciteerd!quote:Op zondag 11 mei 2025 15:33 schreef Wertha het volgende:
Kan een mooie dag worden.
Koopcontract getekend en wellicht straks de landstitel voor Ajax!
Ik weet het nog zo net niet. Nu 2-1, kan zomaar een implosie aan de kant van Feyenoord betekenen.quote:
Zolang het maar puntverlies isquote:Op zondag 11 mei 2025 15:46 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Ik weet het nog zo net niet. Nu 2-1, kan zomaar een implosie aan de kant van Feyenoord betekenen.
Want tweede worden is niet belangrijk?quote:Op zondag 11 mei 2025 15:54 schreef TornadoDK het volgende:
Ze hebben de tussenstand in Enschede gezien en laten het lekker lopen nu
Zie daar de beginnende onervaren trainer die bang is om in te grijpen.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:02 schreef LethalNinja het volgende:
Persie moet wisselen middenveld wordt overlopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |