Precies. Fey zal zich als makke lammetjes naar de slachtbank laten leiden.quote:Op zondag 11 mei 2025 11:32 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik vrees dat PSV simpel wint eigenlijk. Belangrijkste is dat we zelf winnen en dan zien we het wel.
Die spelen nog voor plek 2/3, lijkt me niet.quote:Op zondag 11 mei 2025 12:30 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Precies. Fey zal zich als makke lammetjes naar de slachtbank laten leiden.
Bij de supporters zal dat debiele sentiment ongetwijfeld leven, maar de spelers van Feyenoord zullen toch echt wel gewoon een topper willen winnen en voorronde CL veilig willen stellen?quote:Op zondag 11 mei 2025 12:30 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Precies. Fey zal zich als makke lammetjes naar de slachtbank laten leiden.
Bij winst je kans op directe kwalificatie CL behouden of bij verlies de voorronde CL misschien wel mislopen. Lijkt me niet zo lastig. Ik ken ook geen fan die anders wil.quote:Op zondag 11 mei 2025 13:23 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Bij de supporters zal dat debiele sentiment ongetwijfeld leven, maar de spelers van Feyenoord zullen toch echt wel gewoon een topper willen winnen en voorronde CL veilig willen stellen?
Lekker roepen zonder enig benul.quote:Op zondag 11 mei 2025 13:23 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Bij de supporters zal dat debiele sentiment ongetwijfeld leven
Kijk eens op een gemiddeld Feyenoord forum, recentelijk nog gepost hierquote:Op zondag 11 mei 2025 13:50 schreef Document1 het volgende:
Ik ken geen een Feyenoorder die wil verliezen. Dat sentiment altijd.
Stonden ze destijds niet in de fontein te dansen toen Ajax EL finale verloorquote:Op zondag 11 mei 2025 13:50 schreef Document1 het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 11 mei 2025 13:50 schreef Document1 het volgende:
Ik ook niet.quote:Op zondag 11 mei 2025 14:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo fan van De Telegraaf eigenlijk.
Gelukkig zijn het niet de spelers op het veld.quote:Op zondag 11 mei 2025 14:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar die zullen geen acteurs ingehuurd hebben voor dit filmpje
Kijk eens dt fout hihihihihihihihihihiquote:Op zondag 11 mei 2025 11:05 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
@:ggmm en @:onlogisch zijn het hier mee eens
Jaquote:Op zondag 11 mei 2025 14:33 schreef Wotte het volgende:
[..]
Kijk eens dt fout hihihihihihihihihihi
Worden jullie niet eens moe van die rubriek.
Ik gun niemand wat behalve ajaxquote:Op zondag 11 mei 2025 14:54 schreef Simmertje het volgende:
Nogmaals, ik gun Feyenoord de 2de plek als ze vandaag winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |