Ik moet meer om PSV lachen, die hebben het meer op geblesseerde ouderen dan dat ze een talent opstellen.quote:
Ja, een aantal spelers waar ze al jaren hoog over opgeven, maar die kennelijk er geen kloot van kunnen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik moet meer om PSV lachen, die hebben het meer op geblesseerde ouderen dan dat ze een talent opstellen.
Vooral die periode voor de winterstop toen ze alles makkelijk wonnen was een uitgelezen periode om wat jeugd de kans te geven om in te vallen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, een aantal spelers waar ze al jaren hoog over opgeven, maar die kennelijk er geen kloot van kunnen.
Dan was je zo ongeveer de enige in Nederland die dacht dat Ajax wel even de uitwedstrijd bij Utrecht zou winnen. Echt geen idee waar dat optimisme op gebaseerd was.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat gewoon dacht ik de laatste 2 wedstrijden ook, maar net nu ik een beetje gewend was aan dat moeizame wedstrijden toch winnend afsluiten zit de klad er een beetje in, ik kijk zondag wel relaxter als Feyenoord die 3 punten pakt.
In ieder geval winnen vandaag en niet te veel bezig zijn met andere duels.quote:
Goeie, ik heb het aangepast. Verder ben ik erg blij dat je eindelijk mijn posts weer eens leestquote:
Meestal scan ik ze. Meer dan 3 zinnen = skip.quote:Op zondag 11 mei 2025 00:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Goeie, ik heb het aangepast. Verder ben ik erg blij dat je eindelijk mijn posts weer eens leest
beter zoquote:Op zondag 11 mei 2025 07:52 schreef William_Papadin het volgende:
Hopelijk pakt Feyenoord een punt 3 punten en wint Ajax
Uiteindelijk is ieder resultaat goed, bij een gelijkspel of als PSV wint heb je CL binnen, wint Feyenoord dan het kampioenschap nagenoeg, dat laatste heeft uiteraard mijn voorkeur.quote:Op zondag 11 mei 2025 07:52 schreef William_Papadin het volgende:
Hopelijk pakt Feyenoord een punt en wint Ajax
Speelminuten voor 40+ers dit seizoen:quote:
Ajax staat vier punten he. In dat laatste scenario wordt je vandaag kampioen.quote:Op zondag 11 mei 2025 08:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Uiteindelijk is ieder resultaat goed, bij een gelijkspel of als PSV wint heb je CL binnen, wint Feyenoord dan het kampioenschap nagenoeg, dat laatste heeft uiteraard mijn voorkeur.
Zeker, dat is het beste, maar bij een ander resultaat daar, ben je al zeker van CL en dat is ook heel wat waard.quote:Op zondag 11 mei 2025 08:56 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ajax staat vier punten he. In dat laatste scenario wordt je vandaag kampioen.
@GGMM en @onlogisch zijn het hier mee eensquote:Op zondag 11 mei 2025 08:56 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ajax staat vier punten he. In dat laatste scenario wordt je vandaag kampioen.
Laten we het hopen, maar ik reken nergens meer opquote:
Ik vrees dat PSV simpel wint eigenlijk. Belangrijkste is dat we zelf winnen en dan zien we het wel.quote:Op zondag 11 mei 2025 11:22 schreef Black-Death het volgende:
Ik denk niet dat we vandaag kampioen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |